Samsung Galaxy S22 / S22+ / S22 Ultra

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mario
  • Aloitettu Aloitettu
Laitoinpa mielenkiinnosta DNA:lta tuleemaan S22U 256gb mustana, ihan vertailun vuoksi.

Elisalta sama laite mutta vihreenä siirtyi siis 4.3 -> 10.3
 
Onkohan Elisan ja Gigantin/Powerin tilaukset myös siirtynyt tuolle viikolle? Mutta alkaahan tämä taas vaikuttamaan huonolta, totuttuun tapaan. Odottaa saa kyllä

Elisa päivitti julkistuksen (09.02.) aikaan tilatun 256GB Ultra burgundyn juuri äsken statukselta "ei mitään tietoa" -> saapuu varastoon 25.02. Uskon kun näen, mutta kertoo myös ehkä minkälainen härdelli tuolla on päällä. Eilen tulee tekstiviestiä että ei ole mitään tietoa milloin saapuu ja tänään tieto onkin että parin päivän päästä löytyy.
 
Jotenkin lässähti oma into koko puhelimeen:sad:
Toki, eihän tuo Ehkä ole kuin neljän viikon odotus, mutta jostain syystä alkoi tuntumaan että jäisikö kuitenkin odottelemaan syksyn iPhoneja mikä oli alkuperäinen suunnitelma puhelinpäivitykselle. Ainut mikä minua pitää tuossa tilauksessa vielä kiinni on tuon hinta (270€) ja jo valmiiksi tilatut panssarilasit ja suojakuoret:beye:
 
Sen sijaan että mulla ois viivästyny, niin sen sijaan toimitusaika siirtyny päivällä aiemmaksi. Gigantissa siis kävin tilaamassa 14.2. S22 256GB Ultran vihreänä ja kuitissa näkyi toimitusaika 3.3.2022, mutta nyt näyttää 2.3.2022
 
Jotenkin lässähti oma into koko puhelimeen:sad:
Toki, eihän tuo Ehkä ole kuin neljän viikon odotus, mutta jostain syystä alkoi tuntumaan että jäisikö kuitenkin odottelemaan syksyn iPhoneja mikä oli alkuperäinen suunnitelma puhelinpäivitykselle. Ainut mikä minua pitää tuossa tilauksessa vielä kiinni on tuon hinta (270€) ja jo valmiiksi tilatut panssarilasit ja suojakuoret:beye:
Itseänikin kieltämättä hieman harmittaa viivästys, mutta minkä teet. Varsinkin kun nykyinen Note 9 alkaa olemaan jo iäkäs ja kynäpuhelin vaan on osoittautunut omassa käytössä niin ylivoimaiseksi, että ei ole intoa kynättömiä luureja katsella.
 
Tästä veivattu aikaisemminkin, mutta eihän ole mahdollista, että budsit jäisivät saamatta, jos toimitus viivästyy viikkotolkulla? Samaa viestiä VK 11:sta sain itsekin DNAlta.
 
Itseänikin kieltämättä hieman harmittaa viivästys, mutta minkä teet. Varsinkin kun nykyinen Note 9 alkaa olemaan jo iäkäs ja kynäpuhelin vaan on osoittautunut omassa käytössä niin ylivoimaiseksi, että ei ole intoa kynättömiä luureja katsella.
Vähän pattitilanne itselläkin. Aika lailla täydellinen paketti tuo s22 ja hinta suorastaan naurettavan halpa. Iphonesta pitäisi maksaa se about 1000€ enemmän..
Pakko se on hammasta purra ja odotella, toivottavasti tulisi edes maaliskuun puolella:sori:
 
S22 Ultra 512gb, mustana, tilattu eilen DNA:lta puhelimitse (-250e ale voimassa liittymäasiakkaille 24.2 asti, kun kyselin etten löydä enää sivustolta tuota alennusta, totesi että juu on otettu pois netistä mutta on voimassa liittymäasiakkaille..), tänään tuli tekstari että tilaukseni on lähetetty.
 
Koitin lunastaa Galaxy Buds Pro -tarjousta, mutta ei tunnu toimivan. Sanoo vaan että "Kampanjaan osallistumisen rekisteröinti on päättynyt". Eikös tuon pitänyt olla voimassa 31.3. asti?
 
Koitin lunastaa Galaxy Buds Pro -tarjousta, mutta ei tunnu toimivan. Sanoo vaan että "Kampanjaan osallistumisen rekisteröinti on päättynyt". Eikös tuon pitänyt olla voimassa 31.3. asti?

Kertoivat että kampanja ei ole virallisesti vielä alkanut edes, joskin oli jo auki jonkun aikaa aikaisemmin. Jos ei loppuviikosta aukea niin sitten rähinä päälle.
 
Sen sijaan että mulla ois viivästyny, niin sen sijaan toimitusaika siirtyny päivällä aiemmaksi. Gigantissa siis kävin tilaamassa 14.2. S22 256GB Ultran vihreänä ja kuitissa näkyi toimitusaika 3.3.2022, mutta nyt näyttää 2.3.2022
Olisko mahdollista että kivijalkatilaukset ei jostain syystä myöhästy? Itsellä sama malli samana päivänä tilattu paikallisesta Gigantista eikä mitään viitettä toimituksen siirtymisestä.
 
S22 musta 256gb, tilattu 10.2 ja dna:lta tuli samaa viestiä.
Hei, ennakkotilaamasi Samsung Galaxy S22-sarjan puhelimen toimitus on viivästynyt valmistajan saatavuustilanteen vuoksi. Uusi arvioitu toimitusaika on viikko nro 11. Ennakkotilaukset toimitetaan tilausjärjestyksessä. Pahoittelemme viivästystä.

Terveisin DNA
 
Gigantilla seuraavasti arviot uudelle tilaukselle tällä hetkellä Ultralle:
128256512
Valkoinen2.3.16.3.16.3.
Vihreä16.3.6.4.16.3.
Punainen16.3.16.3.16.3.
Musta2.3.2.3.2.3.

Näyttäisi vihreä ja 256 olevan toimitusta hidastavia tekijöitä. Mustaa näyttäisi olevan hyvin tarjolla. Toki nuo tuosta ehtivät muuttua ja toivottavasti pari viikkoa sitten tilanneille tilanne parempi. Täytyy toivoa että oma vihreä 512 tulisi viimeistään ensi viikolla.
 
mulöa tilattu itiksen gigantista ja edelleen näyttää toimituksen olevan 3.3, kyseessä siis s22 ultra 256gt vihreä versio
 

Liitteet

  • Screenshot_20220223-173858.jpg
    Screenshot_20220223-173858.jpg
    138,5 KB · Luettu: 51
Gigantilla seuraavasti arviot uudelle tilaukselle tällä hetkellä Ultralle:
128256512
Valkoinen2.3.16.3.16.3.
Vihreä16.3.6.4.16.3.
Punainen16.3.16.3.16.3.
Musta2.3.2.3.2.3.

Näyttäisi vihreä ja 256 olevan toimitusta hidastavia tekijöitä. Mustaa näyttäisi olevan hyvin tarjolla. Toki nuo tuosta ehtivät muuttua ja toivottavasti pari viikkoa sitten tilanneille tilanne parempi. Täytyy toivoa että oma vihreä 512 tulisi viimeistään ensi viikolla.
Voi perhana :woot:
 
.
mulöa tilattu itiksen gigantista ja edelleen näyttää toimituksen olevan 3.3, kyseessä siis s22 ultra 256gt vihreä versio

Tällaisen päivämäärän ne mullekin antoi S22 musta 256GB kun kävin paikallisessa liikkeessä.
 
Melkosta lottoa on näiden kanssa kun jotkut saaneet tänään tilattuja puhelimia (musta s22 ultra) heti toimitukseen esim DNA:lta, eli ei nuo ainakaan tilausjärjestyksessä noita toimittele. Yhteenvetona sanoisin että kannattaa tilata mustana 128gb tai 512gb versio jos haluaa saada järkevällä aikataululla. Mitä noita seuraillut ni kaikkien muiden värien toimitukset vaan siirtynyt kokoajan eteenpäin.

Itseä alkaa elisa ketuttamaan ihan huolella. Perunut tilauksen puoltoista viikkoa sitten ja silti pommittavat parin päivän välein viestillä "tuotteen haastavasta saatavuudesta". Soitin jo aspaankin maanantaina sitten että voisitteko ystävällisesti lopettaa tuon häiriköinnin kun ei ole edes tilausta enää sisässä, mutta ei näköjään mitään vaikutusta. Tänään kilahti taas sama viesti ties kuinka monetta kertaa :mad:
 
Elisa päivitti julkistuksen (09.02.) aikaan tilatun 256GB Ultra burgundyn juuri äsken statukselta "ei mitään tietoa" -> saapuu varastoon 25.02. Uskon kun näen, mutta kertoo myös ehkä minkälainen härdelli tuolla on päällä. Eilen tulee tekstiviestiä että ei ole mitään tietoa milloin saapuu ja tänään tieto onkin että parin päivän päästä löytyy.
Täällä täysin sama. S22u burgundy 256 tilattu 09.02, tänään tuli viesti että 25.02 lähetetään eteenpäin.

Viimeisin viesti tuli eri numerosta kuin kaikki aiemmat. Ehkä on toivoa että lähtee toimitukseen tällä viikolla?
 
Täällä täysin sama. S22u burgundy 256 tilattu 09.02, tänään tuli viesti että 25.02 lähetetään eteenpäin.

Viimeisin viesti tuli eri numerosta kuin kaikki aiemmat. Ehkä on toivoa että lähtee toimitukseen tällä viikolla?
11.2 tehtyä tilausta jännitän. Uskon sitten kun saa seurantalinkin.
 
Nyt minunkin Gigantista tilattu S22U 256GB vihreä näyttää, että toimitus on viivästynyt. Toivottavasti ei nyt sentään tuonne 6.4. saakka, jota Gigantin sivu näyttää uusille tilauksille, myöhästy.
 
Nyt minunkin Gigantista tilattu S22U 256GB vihreä näyttää, että toimitus on viivästynyt. Toivottavasti ei nyt sentään tuonne 6.4. saakka, jota Gigantin sivu näyttää uusille tilauksille, myöhästy.

Mistä se näyttää, ainakin kun kirjauduin gigantin sivuille eilen niin siellä ei lukenut mitään päivämääristä. Ainoastaan sen myyjän silloin sanoma 3.3. nouto omassa muistissa.
 
S22 Ultra 512GB ollut nyt käytössä pari päivää, noin yleisesti puhelin tuntuu lagaavan aika paljon, aivan kuin puhelin tekisi taustalla jotain jatkuvasti. Geekbenchissä tulee aivan järkyttävän huonoja tuloksia, mutta puhelin myös mainitsee että puhelin on energiaa säästävässä tilassa (evt onko tämä normaalia samsungeille). Isoin ihmetyksen aihe on kuitenkin Pubg Mobile jossa tarjoilla on vain HD tason grafiikkaa ja frameratena High. Jopa S20 Ultra pystyi Ultra HD grafiikkaan ja vähintään Ultra framerateen. Toivoittavasti perjantaina puhelimelle ilmestyy joku parempi firmware joka korjaa tätä nykyistä käyttökokemusta ja olisi myös ihan hienoa jos sen Members-ohjelman kautta pystyisi tilaamaan ne kylkiäisenä tulevat Galaxy Buds Prot.
 
S22 Ultra 512GB ollut nyt käytössä pari päivää, noin yleisesti puhelin tuntuu lagaavan aika paljon, aivan kuin puhelin tekisi taustalla jotain jatkuvasti. Geekbenchissä tulee aivan järkyttävän huonoja tuloksia, mutta puhelin myös mainitsee että puhelin on energiaa säästävässä tilassa (evt onko tämä normaalia samsungeille). Isoin ihmetyksen aihe on kuitenkin Pubg Mobile jossa tarjoilla on vain HD tason grafiikkaa ja frameratena High. Jopa S20 Ultra pystyi Ultra HD grafiikkaan ja vähintään Ultra framerateen. Toivoittavasti perjantaina puhelimelle ilmestyy joku parempi firmware joka korjaa tätä nykyistä käyttökokemusta ja olisi myös ihan hienoa jos sen Members-ohjelman kautta pystyisi tilaamaan ne kylkiäisenä tulevat Galaxy Buds Prot.
Samsung on tietääkseni lupaillut näille Exynos malleille julkaisupäivänä päivitystä (tai varmaan siinä lähipäivinä).

PUBG osalta samsung taas ei voi tehdä juuri mitään kuin ongelmaan pitää tulla korjaus kehittäjältä.

Buds Pro:n tilaaminen tuskin onnistuu ennen virallista myyntipäivää, vaikka lomake olikin muutaman päivän vahingossa auki. Niissä on kuitenkin se toimitusaika se ~40 päivää.
 
Viimeksi muokattu:
Omatkin kokemukset on tuosta Ultrasta aika vastaavat kuin @Nekonen eli viikon tuota käyttäneenä tosiaan paikoin todella tahmainen käyttää ja esim tuo oletuksena oleva liikkuva taustakuva lukitusnäytössä saattaa hidastella välissä niin että tuntuu kuin koko puhelin olisi jäätymässä. Parhaillaan toki käyttöiitttymä toimii oikein sujuvasti ja näyttö on kyllä mahtava väritoistoltaan sekä liiketoistoltaan. Tuohon tahmaamiseen liittyen myöskään akunkesto ei ole kyllä kovin vakuuttanut, parhailla näytön asetuksilla tuntuu että 4h näytön päälläoloaikaa alkaa olemaan lähellä maksimia mihin tuolla pääsee.
 
Omatkin kokemukset on tuosta Ultrasta aika vastaavat kuin @Nekonen eli viikon tuota käyttäneenä tosiaan paikoin todella tahmainen käyttää ja esim tuo oletuksena oleva liikkuva taustakuva lukitusnäytössä saattaa hidastella välissä niin että tuntuu kuin koko puhelin olisi jäätymässä. Parhaillaan toki käyttöiitttymä toimii oikein sujuvasti ja näyttö on kyllä mahtava väritoistoltaan sekä liiketoistoltaan. Tuohon tahmaamiseen liittyen myöskään akunkesto ei ole kyllä kovin vakuuttanut, parhailla näytön asetuksilla tuntuu että 4h näytön päälläoloaikaa alkaa olemaan lähellä maksimia mihin tuolla pääsee.

Mielestäni puhelin on toiminut paljon sulavammin sen jälkeen, kun laitoin "More battery settings"-valikosta "Processing speed" kohtaan arvon "High". Se oli oletuksena "Optimized".
 
Mistä se näyttää, ainakin kun kirjauduin gigantin sivuille eilen niin siellä ei lukenut mitään päivämääristä. Ainoastaan sen myyjän silloin sanoma 3.3. nouto omassa muistissa.

Siinä se heti ekana omille sivuille kirjautuessa mulla näkyy.
 
Siinä se heti ekana omille sivuille kirjautuessa mulla näkyy.
Itselläni ei lue tuossa mitään muuta kuin:
Toimitus on viivästynyt
Emme valitettavasti pysty toimittamaan tilaustanne valittuna ajankohtana 1st maaliskuuta. Pahoittelemme viivästystä.


Kyseessä siis 12.2 tilattu punainen S22U 256.
Vielä eilen Gigantin omat sivut näyttivät tilaukseni toimitukselle päivämäärän 1.3.
 
Tuli Gigantista tekstiviestiä, että oma 11.2. liikkeestä tilattu vihreä 512GB Ultra myöhästyy ja uusi arvio on 11.3.

Eli pari viikkoa. Toivottavasti tuo nyt pitäisi, pitkä on odotus.
 
Itselläni ei lue tuossa mitään muuta kuin:
Toimitus on viivästynyt
Emme valitettavasti pysty toimittamaan tilaustanne valittuna ajankohtana 1st maaliskuuta. Pahoittelemme viivästystä.

Vastaava teksti siinä mullakin lukee. Aiemmin siinä oli arvioitu toimituspäiväys.
 
Mitähän nä viivästykset nyt tarkoittaa sille vanhan puhelimen vaihdolle, kun dna:lla kun tilasin puhelimen niin sanoi mulle että toi vaihtohyvitystarjous on vain kuun loppuun voimassa, mitään ei suostuttu etukäteen kirjaamaan…
 
Viimeksi muokattu:
Testasin 100x zoomia ultrassa, etäisyys kuvan autoon noin 330m. Ihan hauska ominaisuus mutta tuskin käyttökelpoinen kovin usein. Noin muuten keskimäärin positiivinen kokemus, varsin noheva käyttis ja tosi hyvä sormenjälkilukija.



20220223_1435191.jpg
 
Mitähän nä viivästykset nyt tarkoittaa sille vanhan puhelimen vaihdolle, kun dna:lla kun tilasin puhelimen niin sanoi mulle että toi vaihtohyvitystarjous on vain kuun loppuun voimassa, mitään ei suostuttu etukäteen kirjaamaan…
150 € lisävaihtohyvitystä vanhasta puhelimesta tai tabletista
DNA hyvittää ehjistä ja toimivista puhelimista ja tableteista vaihdossa uuteen puhelimeen ja tablettiin 1-600 €.

Ostaessasi Samsung Galaxy S22 5G, S22+ 5G tai S22 Ultra 5G -puhelimen, saat ylimääräisen 150 € lisävaihtohyvityksen vanhasta puhelimesta tai tabletista.

Tutustu vaihto-ohjeisiin ja katso laitteesi vaihtoarvo täältä. Vaihtohyvitys ei voi ylittää uuden laitteen hintaa. Vaihtolaite tulee palauttaa DNA Kauppaan 30 päivän kuluessa uuden laitteen vastaanottamisesta. Hyvitys vähennetään uuden laitteen ostohinnasta, kuukausimaksusta tai se hyvitetään lahjakorttina.
 
150 € lisävaihtohyvitystä vanhasta puhelimesta tai tabletista
DNA hyvittää ehjistä ja toimivista puhelimista ja tableteista vaihdossa uuteen puhelimeen ja tablettiin 1-600 €.

Ostaessasi Samsung Galaxy S22 5G, S22+ 5G tai S22 Ultra 5G -puhelimen, saat ylimääräisen 150 € lisävaihtohyvityksen vanhasta puhelimesta tai tabletista.

Tutustu vaihto-ohjeisiin ja katso laitteesi vaihtoarvo täältä. Vaihtohyvitys ei voi ylittää uuden laitteen hintaa. Vaihtolaite tulee palauttaa DNA Kauppaan 30 päivän kuluessa uuden laitteen vastaanottamisesta. Hyvitys vähennetään uuden laitteen ostohinnasta, kuukausimaksusta tai se hyvitetään lahjakorttina.
Ton tiedän, mutta kun myyjä sanoi että toi tarjous loppuis tän kuun lopulla, ja meinasi että jos puhelin viivästyisi niin toi vaihtolaite pitäis tulla mahdollisesti kirjaamaan ylös sitä ennen…
 
Ton tiedän, mutta kun myyjä sanoi että toi tarjous loppuis tän kuun lopulla, ja meinasi että jos puhelin viivästyisi niin toi vaihtolaite pitäis tulla mahdollisesti kirjaamaan ylös sitä ennen…
Mä nyt vielä painotan kerran. 30 päivän kuluessa uuden laitteen vastaanottamisesta

Ens kuussa ostetussa puhelimessa aletaan jo varmasti karsimaan ennakkotilaajan etuja
 
Viimeksi muokattu:
Onko joku muu huomannut, että ainakin S22 Ultrassa tuntuu olevan todella heikko värinän voimakkuus? Itse pidän puhelinta lähes aina värinällä, enkä oikein tiedä tuleeko tämän kanssa toimeen sillä tavalla. Värinä on maksimitasolla, mutta sitä ei silti meinaa huomata.
 
Onko joku muu huomannut, että ainakin S22 Ultrassa tuntuu olevan todella heikko värinän voimakkuus? Itse pidän puhelinta lähes aina värinällä, enkä oikein tiedä tuleeko tämän kanssa toimeen sillä tavalla. Värinä on maksimitasolla, mutta sitä ei silti meinaa huomata.
Värinämoottori on asennettu puhelimeen eri tavalla kuin esim S21U:ssa ja tuosta heikkoudesta on ollut valittelua kyllä ettei ole enää niin selkätuntoinen ellei luuri ole kädessä.
 
Onko joku muu huomannut, että ainakin S22 Ultrassa tuntuu olevan todella heikko värinän voimakkuus? Itse pidän puhelinta lähes aina värinällä, enkä oikein tiedä tuleeko tämän kanssa toimeen sillä tavalla. Värinä on maksimitasolla, mutta sitä ei silti meinaa huomata.
Juu, esim. MKBHD:n videoissa on tuosta valitettu, ettei tunnu kunnolla. Kaiketi värisee nykyään x-akselin suuntaan aiemman z-akselin (syvyys?) sijasta. Kieltämättä huolestuttavaa, on joskus aiemminkin ollut itsellä puhelimessa liian heikko värinä.
 
Mä nyt vielä painotan kerran. 30 päivän kuluessa uuden laitteen vastaanottamisesta

Ens kuussa ostetussa puhelimessa aletaan jo varmasti karsimaan ennakkotilaajan etuja
Puhun nyt tilanteesta missä kävin ennakkotilaamassa puhelimen.
Myyjä väitti että jos sen puhelimen tuo sillon ensi kuussa niin sitä extra 150e ei välttämättä enää saisi.
 
Juu, esim. MKBHD:n videoissa on tuosta valitettu, ettei tunnu kunnolla. Kaiketi värisee nykyään x-akselin suuntaan aiemman z-akselin (syvyys?) sijasta. Kieltämättä huolestuttavaa, on joskus aiemminkin ollut itsellä puhelimessa liian heikko värinä.

Itse en huomaa saapuneita viestejä, vaikka puhelin on pöydällä ihan vieressäni. Toivottavasti saavat päivityksillä lisättyä tuon voimakkuutta.
 
Puhun nyt tilanteesta missä kävin ennakkotilaamassa puhelimen.
Myyjä väitti että jos sen puhelimen tuo sillon ensi kuussa niin sitä extra 150e ei välttämättä enää saisi.
Vähän tuntuu että myyjä ei ole ollut ajan tasalla tuosta tarjouksesta. Otat kuvakaappauksen siitä -150€ tarjouksesta mukaan niin vaikeapa niiden on siitä enää kiemurrella. Varsinkin kun koko juttu johtuu samsungin tuotanto-ongelmista.
Tuntuu että aika kirjavaa tuo myyjien tietous näistä kampanjoista ja tarjouksista, nytkin jokaisella foorumilla jonkinlaista väärinymmärrystä ollut.
 
Itselläni ei lue tuossa mitään muuta kuin:
Toimitus on viivästynyt
Emme valitettavasti pysty toimittamaan tilaustanne valittuna ajankohtana 1st maaliskuuta. Pahoittelemme viivästystä.


Kyseessä siis 12.2 tilattu punainen S22U 256.
Vielä eilen Gigantin omat sivut näyttivät tilaukseni toimitukselle päivämäärän 1.3.
Kysyin tätä äsken Gigantin chatissa ja heidän ennusteensa minun tilaukselleni on 2.3. eli kyse olisi vain yhden päivän viivästyksestä.
Pelkäsin jotain parin viikon lisäodotusta ja kerkesin jo miettimään puhelimen värin vaihtoa mustaan paremman saatavuuden toivossa.
 
Ultran käyttiksestä voi vielä tarkentaa että on omaan näppiin merkittävästi parempi kuin Pixel 4XL puhdas Android. Ja näytöstä sen verran että kyllä sillä yllättävän selvä ero on, käyttääkö täyttä WQHD+ tarkkuutta vai pelkkää full hd:ta joka on päällä ellei asetusta erikseen muuta. Kun on ollut täysi tarkkuus päällä ja kokeilee palata full hd:lle niin näyttää selvästi kehnommalta.
 
Kysyin tätä äsken Gigantin chatissa ja heidän ennusteensa minun tilaukselleni on 2.3. eli kyse olisi vain yhden päivän viivästyksestä.
Pelkäsin jotain parin viikon lisäodotusta ja kerkesin jo miettimään puhelimen värin vaihtoa mustaan paremman saatavuuden toivossa.
juuri juttelin chatin kanssa itsekin, ja hän katsoi koneelta viiveeksi huhtikuun alkuun, jätti soittopyynnön myymälään, kun nuo budsit pitäis rekisteröidä 30.3 mennessä ja jos puhelin menis yli tuon niin ei rekisteröinti enää onnistuisi, chat kuitwnkin kertoi että nuo edut kuitenkin pitäisi saada kuten on kampanjan ehdoissa luvattu. puhelin kuitenkin ostwttu kampanjan aikana.
 
Onko muut huomanneet, että ainakin S22 versiossa olisi todella, todella surkea signaalin kuuluvuus? Silloin kun OP6 näyttää 4/5 signaalia, tällä saa juuri ja juuri 2/4, ja OP6:n signaalitason ollessa 2 tai 3 tolppaa, ei tämä löydä edes koko 4G verkkoa. Eikä ole edes mitään suojakuoria häiritsemässä.
 
Onko muut huomanneet, että ainakin S22 versiossa olisi todella, todella surkea signaalin kuuluvuus? Silloin kun OP6 näyttää 4/5 signaalia, tällä saa juuri ja juuri 2/4, ja OP6:n signaalitason ollessa 2 tai 3 tolppaa, ei tämä löydä edes koko 4G verkkoa. Eikä ole edes mitään suojakuoria häiritsemässä.
Tuollaisia nuo Exynos laitteet tuppaa olemaan.
 
Ei mulla mitään gigantin etusivu näytä kirjauduttuaan. Ootteko te tilanneet netin kautta sen vai miksi ei näy? Mulla näkyy kyllä tilauksien kautta, mutta sielläkään mitään toimituspäivää näy.
 
Onkos kukaan löytänyt vielä ultra mallille hyvin toimivaa panssarilasia?

Tuntuu olevan aika yleinen ongelma ettei tuo sormenjälki tunnistin tuppaa oikein toimimaan..
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
258 204
Viestejä
4 494 202
Jäsenet
74 073
Uusin jäsen
Quokka

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom