Samsung Galaxy S22 / S22+ / S22 Ultra

Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
5 010
Eli Gigantissa saa Budsit, 200e alennuksen ja 150e vanhasta luurista kun ostaa perus S22:en -> hinnaksi jää 549e? Onko väliä onko vanhassa luurissa näytössä säröjä jos muuten toimii?
Ei kai. Giksun hinta 899 -150 hyvitys + budsit ? Näin ainakin netissä lukee.
 
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
146
Näytitkö sähköpostin?

Entä pitääkö olla luuri tehdasasetuksilla vai haittaako jos on tilit sun muut sisällä?
Juu näytin. Suosittelen aina palauttamaan tehdasasetukset, kun noita vaihtoon/huoltoon vie.
 

mario

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
1 793
Juu näytin. Suosittelen aina palauttamaan tehdasasetukset, kun noita vaihtoon/huoltoon vie.
Entäs jos tilit on sisällä ja nuo ei mene varsinaiseen tehdasasetukseen. Pitänee katsoa keinot tuohon sitten.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 961
Entäs jos tilit on sisällä ja nuo ei mene varsinaiseen tehdasasetukseen. Pitänee katsoa keinot tuohon sitten.
Tilit ja lukitukset ym pitää olla poistettu. Muista poistaa kuvio lukitukset ymym ennen tilien poistoa ja tehdasasetusten palautusta (ja nimenomaan tuossa järjestyksessä).
 

mario

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
1 793
Tilit ja lukitukset ym pitää olla poistettu. Muista poistaa kuvio lukitukset ymym ennen tilien poistoa ja tehdasasetusten palautusta (ja nimenomaan tuossa järjestyksessä).


Kädet ristissä toivon että tuo toimisi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 539


Kädet ristissä toivon että tuo toimisi.
Edelleen sen tilin poiston ja tehdasasetuksien palautuksen voi tehdä asetuksien kautta. Jos teet sen recoveryn puolella ja puhelimessa on vielä google tili niin se puhelin on lukossa sen jälkeen.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 238
Edelleen sen tilin poiston ja tehdasasetuksien palautuksen voi tehdä asetuksien kautta. Jos teet sen recoveryn puolella ja puhelimessa on vielä google tili niin se puhelin on lukossa sen jälkeen.
Vedin just factory resetin S8:lle tuolla näippäinkuviolla ilman että olin poistanut google tilit yms eli ne jää sinne?
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 539
Vedin just factory resetin S8:lle tuolla näippäinkuviolla ilman että olin poistanut google tilit yms eli ne jää sinne?
Puhelimessa menee googlen turvallisuus asetus päälle jolloin sitä puhelinta ei saa kukaan muu kuin sinä otettua uudelleen käyttöön koska siellä on edelleen sun google tili käytössä.
 

mario

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
1 793
Puhelimessa menee googlen turvallisuus asetus päälle jolloin sitä puhelinta ei saa kukaan muu kuin sinä otettua uudelleen käyttöön koska siellä on edelleen sun google tili käytössä.
Annoin tämän edellisen S10e:n hankittuani S7:n toiselle ja ihmettelin samaa kun ei pystynyt asettamaan hänelle.

Kuitenkin se hänellä on ollut jo 3 vuotta käytössä ja kait se sitten jossain liikkeessä sitten saatiin palautumaan hard resetiin. Itse en sitä tehnyt.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 288
Olihan hyvät alet. S22+ hintaan 716e. Vaihdossa a20e josta sain 150e samsungilta ja 33e gigantilta eli paljon enemmän kuin tuosta romusta maksoin. Budsitkin voin myydä kun yhdet on jo.
 
Liittynyt
06.01.2022
Viestejä
743
Annoin tämän edellisen S10e:n hankittuani S7:n toiselle ja ihmettelin samaa kun ei pystynyt asettamaan hänelle.

Kuitenkin se hänellä on ollut jo 3 vuotta käytössä ja kait se sitten jossain liikkeessä sitten saatiin palautumaan hard resetiin. Itse en sitä tehnyt.
Jos huomaavat että luuri lukittu eivät sitä ota vastaan. Ja se tosiaan menee lukkoon jos tuolta recoverystä sen teet.
 

mario

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
1 793
Jos huomaavat että luuri lukittu eivät sitä ota vastaan. Ja se tosiaan menee lukkoon jos tuolta recoverystä sen teet.
S2 MENI VAIHDOSSA 1 euro + 150e. gigantissa nollasivat. tuossa edes taida mitään accounteja olla. mut led-kuorineen 650e S22 eli kannatti perua elisan tilaus.
 
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
105
Päivitys DNA:n kautta perus S20 -> perus S22 ~200e hintaan ei mielestäni paha. Olettaen että uudet käyttämättömät Buds Pro:t saa myytyä eteenpäin edes viidelläkympillä. Tilaukseen meni. :tup:
900€ - 200€ - 300€(s20) -150€ (lisähyvitys) - buds?
 
Liittynyt
09.12.2017
Viestejä
81
Nyt se on tehty... S22 256Gt tulossa.
Vaihdossa meni S7, josta sai 39e ja muut edut.. Loppuhinta 510 euroa. Meni oikein hienosti kun olin ajatellut etten mielellään enää 500 euroa enempää puhelimeen kerralla laittaisi.
Kuulokkeet sitten vielä Samsungin kautta käsiin.
 

mario

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
1 793
Nyt se on tehty... S22 256Gt tulossa.
Vaihdossa meni S7, josta sai 39e ja muut edut.. Loppuhinta 510 euroa. Meni oikein hienosti kun olin ajatellut etten mielellään enää 500 euroa enempää puhelimeen kerralla laittaisi.
Kuulokkeet sitten vielä Samsungin kautta käsiin.
Mitenkäs mun laskujen mukaan 560 euroa, mistä tuon 50 sait tingattua.
 
Liittynyt
09.12.2017
Viestejä
81
Mitenkäs mun laskujen mukaan 560 euroa, mistä tuon 50 sait tingattua.
Hyvä kysymys!
Piti oikein kstsoa kuittia.
Jostain syystä alennukseksi merkattu 400e ja sen lisäksi vaihtopuhelimesta sen 39e.
Gigantissa en asiaan korvaani loksauttanut, tulee muutenkin oltua hajamielinen.
Hittolainen. Pitänee olla hiljaa tyytyväinen...
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
16 295
Jos huomaavat että luuri lukittu eivät sitä ota vastaan. Ja se tosiaan menee lukkoon jos tuolta recoverystä sen teet.
(kai)Sen voi avata paikanpäällä (jos netti), ettei tarvi mennä kotona käymään. (siis jos kyse siitä että oman luurinsa on vetänyt tyhjäksi,)
 

mario

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
1 793
Hyvä kysymys!
Piti oikein kstsoa kuittia.
Jostain syystä alennetuksi hinnaksi merkattu 400e ja sen lisäksi vaihtopuhelimesta sen 39e.
Gigantissa en asiaan korvaani loksauttanut, tulee muutenkin oltua hajamielinen.
Hittolainen. Pitänee olla hiljaa tyytyväinen...
Liityin tuossa samalla johonkin Gigantti klubiin, ja sain suojakuoresta 10 % pois. Voisiko se olla syynä sulla? Siinä nimittäin kaikista puhelinostoista saa sen alennuksen.
 
Liittynyt
09.12.2017
Viestejä
81
Liityin tuossa samalla johonkin Gigantti klubiin, ja sain suojakuoresta 10 % pois. Voisiko se olla syynä sulla? Siinä nimittäin kaikista puhelinostoista saa sen alennuksen.
Nyt en kyllä osaa sanoa muuta kuin että mahdollisesti.
Uteliaisuuttaan voisi käydä kysymässä, muttei viitsi koetella onnea.
 

mario

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
1 793
Varasin budjetin tähän alun perin 1000 euroon ja nyt kun kaiken sai 650 hintaan niin tyytyväinen pitää olla.

Muuten sieltä saa DNA-asiakkaat (taloyhtiönetti myös) tuplattua nopeuden samaan hintaan. Eli nyt mennään 200/50 MB ja sehän passaa.
 

Gobi

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 691
Takaisin Samsungin leiriin, joku vuosi tuli Oneplussalla vietettyä. S22U 256 lähti tilaukseen, vaihdossa menee OP 7 Pro. Aika hyvät alet näin julkaisuun, puhelimelle jäi hintaa 855€, veikkaan että samaan luokkaan sen OP 10 Pron kanssa jota olin hankkimassa. Nyt saan kuulokkeet kaupan pääälle, tykästyin myös Oneplussan Carbon-kuoriin, Latercase myy ennakkoon Kevlar-kuorta S22een. Galaxy S22 Ultra Case (Cyber Edition) Pitänee etsiä ohje debloattausta varten.
 
Viimeksi muokattu:

MaLin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.01.2021
Viestejä
642
Takaisin Samsungin leiriin, joku vuosi tuli Oneplussalla vietettyä. S22U 256 lähti tilaukseen, vaihdossa menee OP 7 Pro. Aika hyvät alet näin julkaisuun, puhelimelle jäi hintaa 855€, veikkaan että samaan luokkaan sen OP 10 Pron kanssa jota olin hankkimassa. Nyt saan kuulokkeet kaupan pääälle. Pitänee etsiä ohje debloattausta varten.
En nyt tiedä mitä ohjeita kaipaat mutta S21U lla ihan poistin käytöstä ohjelmien hallinnasta sen mitä en tarvinnut. Ei ole vaivannut sen jälkeen mikään fb tms. kikkare.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 238
En nyt tiedä mitä ohjeita kaipaat mutta S21U lla ihan poistin käytöstä ohjelmien hallinnasta sen mitä en tarvinnut. Ei ole vaivannut sen jälkeen mikään fb tms. kikkare.
Varmaan tarkoittaa näitä Sampan omia juttuja mitä tulee valmiina?

S22 meni täälläkin tilaukseen, vaihdossa vanha S8 jossa lasi halki kahdesta kohtaa mutta muuten toimi (akku aika finaalissa), 18e sai lisähyvitystä eli koko lysti maksoi 899 - 200 -150 -18 = 531e ja budsit päälle. Toimitukset kuulemma alkaa maaliskuun alussa aikaisintaan.
 
Liittynyt
12.02.2022
Viestejä
1
Hyvä kysymys!
Piti oikein kstsoa kuittia.
Jostain syystä alennukseksi merkattu 400e ja sen lisäksi vaihtopuhelimesta sen 39e.
Gigantissa en asiaan korvaani loksauttanut, tulee muutenkin oltua hajamielinen.
Hittolainen. Pitänee olla hiljaa tyytyväinen...
Itse ihmettelin samaa kun myyjä sanoi hinnaksi 461€ (S22 128gt)oli laittanut kans ton -400€ alen ja vaihtoluurista -38€ en valitellut =D tuleeko noi Budsit muuten sampan kautta, gigantin kuitissa ei ollut niistä mitään mainintaa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 445
Itse ihmettelin samaa kun myyjä sanoi hinnaksi 461€ (S22 128gt)oli laittanut kans ton -400€ alen ja vaihtoluurista -38€ en valitellut =D tuleeko noi Budsit muuten sampan kautta, gigantin kuitissa ei ollut niistä mitään mainintaa?
Samsungin kautta juu, Gigantissa puhelimen tuotesivuilta näkee lunastusohjeet.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 238
Itse ihmettelin samaa kun myyjä sanoi hinnaksi 461€ (S22 128gt)oli laittanut kans ton -400€ alen ja vaihtoluurista -38€ en valitellut =D tuleeko noi Budsit muuten sampan kautta, gigantin kuitissa ei ollut niistä mitään mainintaa?
Veikkaan että löi vahingossa Ultran alennuksen 250e, mulla meinasi käydä samalla tavalla mutta harmiksi toinen myyjä huusi että varmista että on se 200e alennus, ei 250e.
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
1 764
Juu, itsellekin lyötiin ensin S22-tilaukseen Ultran -250€, mutta sitten toinen myyjä tuli ohjeistamaan uudempaan kaveria ja korjasi hinnan (itse olin aivan hiljaa asiasta vaikka huomasin virheen). 441€ tuli oman S22:n hinnaksi.
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
5 010
Pahus kun tuo ultra on noinkin iso ja painava Pallottelin ultran ja perus s22:n välillä pitkään. Mieli teki ostaa ultra, mutta siitten tuli mieleen ne monet tilanteet, jossa nykyinen s10 tuntuu liian isolta kuljetella mukana. Lähinna kesällä t-paita ja shortsi varustuksessa tai verkkareissa hiihdellessä. Pitkän pallottelun jälkeen en uskatanut ottaa riskia. Sellainen ultra compact malli olis mulle sopiva. (Sonyn compact mallit olivat huikeita kompakteja tehopakkaukisa aikoinaan ) Ultrassa kiinnostaisi stylus ja kamera.

Kaapissa on vielä nokian 8210. Se oli matkapuhelin. Ei pullottanut ja roikkuneet taskut turhaan.
 
Liittynyt
12.11.2018
Viestejä
804
Vaatiiko gigantti vaihtopuhelinta heti vai saako tämän palauttaa sitten kun saa uuden kapulan käteen?
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 383
DNA:lla 137e. Mitä näitä kamppiksia seuraillut ensin foldin/flipin ja nyt s22 sarjan kanssa niin DNA:lla vaikuttanut olevan parhaat hyvitykset. Toki kyse muutamista kympeistä ja jos on jo valmiiksi vaikkapa elisan asiakas niin ehkä helpompi sitä kautta etenkin jos piuhalla ottaa.
 

njs

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 169
Eli Gigantissa saa Budsit, 200e alennuksen ja 150e vanhasta luurista kun ostaa perus S22:en -> hinnaksi jää 549e? Onko väliä onko vanhassa luurissa näytössä säröjä jos muuten toimii?
Sama hinta Elisalla, se 150e vaan pitää hakea Samsungilta. Tuolla ohjeet:
 
Liittynyt
04.02.2017
Viestejä
243
S22 Ultraa näillä näkymin olisin hakemassa. Semmoinen kysymys tuli mieleen vaihtoluureista, että tarviiko laturia toimittaa luurin mukana? Näillä näkymin Gigantissa käyn maanantaina pyörähtämässä.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 407
Viestejä
4 197 955
Jäsenet
70 903
Uusin jäsen
peeki7i

Hinta.fi

Ylös Bottom