Samsung Galaxy S21 FE 5G

Liittynyt
19.06.2017
Viestejä
256
Ei auttanut uudelleenkäynnisty eikä OP:n poisto ja uudelleenasennus, ei vaan kamera tarkenna lähelle. Täytyy odotella päivitys OP:n appiin, mikäli päivitys ei auta niin, täytyy kattella korvaa tuotetta tilalle.
Kokeilin huvikseni, ja mulla näyttäisi olevan samaa ongelmaa.

Eli kun sen skannausnäkymän käynnistää, se tarkentaa vain yhden kerran näkymän käynnistämisen jälkeen, mutta ei korjaa tarkennusta liikutti puhelinta sitten lähemmäs tai kauemmas pinnasta. Eikä sovelluksessa taida ominaisuutena olla uudelleentarkennusta näkymää klikkaamalla.

Skannausnäkymä avattu lähellä kuvauskohdetta ja poistumatta skannausnäkymästä puhelin siirettynä kauemmaksi:
1643564072466.png
1643564102956.png
Skannausnäkymä uudelleen avattuna, mutta puhelin kauempana pinnasta, ja sama näkymä kun puhelimen siirtää lähemmäksi kuvattavaa kohtaa:
1643564265257.png
1643564279809.png
Ja vaikuttaa siltä, että sovellus käyttäisi ultralaajakulmakameraa koodin skannaamisessa.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
7
Toimiiko se tarkennus ollenkaan kuvatessa? Olisko kamerassa jotain vikaa?
Kamerat toimii hyvin, ongelma on siinä että tu OP:n appi käyttää jostain syystä mulla laajakulmaa. Laajakulma on tässä kiinteä tarkenteinen, niin se ei kovin lähelle suostu tarkentaan.
Normi kamerasoftalla kun koittaa pääkemeralla, niin se tarkentaa hienosti lähellekkin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 095
Kokeilin huvikseni, ja mulla näyttäisi olevan samaa ongelmaa.

Eli kun sen skannausnäkymän käynnistää, se tarkentaa vain yhden kerran näkymän käynnistämisen jälkeen, mutta ei korjaa tarkennusta liikutti puhelinta sitten lähemmäs tai kauemmas pinnasta. Eikä sovelluksessa taida ominaisuutena olla uudelleentarkennusta näkymää klikkaamalla.

Skannausnäkymä avattu lähellä kuvauskohdetta ja poistumatta skannausnäkymästä puhelin siirettynä kauemmaksi:
Skannausnäkymä uudelleen avattuna, mutta puhelin kauempana pinnasta, ja sama näkymä kun puhelimen siirtää lähemmäksi kuvattavaa kohtaa:
Ja vaikuttaa siltä, että sovellus käyttäisi ultralaajakulmakameraa koodin skannaamisessa.
Aika jännä homma kyllä. Kokeilin vielä omalla puhelimella ja OP tarkentaa ilman ongelmia kun puhelinta siirtelee. Ja käyttää oikeaa kameraa.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 861
Kokeilin huvikseni, ja mulla näyttäisi olevan samaa ongelmaa.

Eli kun sen skannausnäkymän käynnistää, se tarkentaa vain yhden kerran näkymän käynnistämisen jälkeen, mutta ei korjaa tarkennusta liikutti puhelinta sitten lähemmäs tai kauemmas pinnasta. Eikä sovelluksessa taida ominaisuutena olla uudelleentarkennusta näkymää klikkaamalla.

Skannausnäkymä avattu lähellä kuvauskohdetta ja poistumatta skannausnäkymästä puhelin siirettynä kauemmaksi:
Skannausnäkymä uudelleen avattuna, mutta puhelin kauempana pinnasta, ja sama näkymä kun puhelimen siirtää lähemmäksi kuvattavaa kohtaa:
Ja vaikuttaa siltä, että sovellus käyttäisi ultralaajakulmakameraa koodin skannaamisessa.
Minulla toimii s21 FE juuri samalla tavalla, eli tarkennus toimii vain kerran. Kameran linssejä peittäessä käytössä on keskimmäinen kamera. Mitenkäs muilla? Tämä on kyllä aika erikoista
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
1 375
Nordealla toimii autofocus ja käyttää keskimmäistä kameraa eli pääkameraa. OP:n sovelluksessa siis käytössä oikea kamera, mutta autofocus ei toimi?
 
Liittynyt
01.12.2018
Viestejä
125
Mulla OP sovellus versio 44.0.0. Viivakoodin luku toimii oikein. Käyttää pääkameraa (keskimmäinen) ja osaa tarkentaa uudelleen kun kameraa liikuttaa
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 861
Mulla OP sovellus versio 44.0.0. Viivakoodin luku toimii oikein. Käyttää pääkameraa (keskimmäinen) ja osaa tarkentaa uudelleen kun kameraa liikuttaa
Mulla oli versio 43.0.2. Päivitin 44:ään, mutta ei toimi edelleenkään. Onkohan näissä jotenkin erilaista kameran rautaa :btooth:
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
1 375
Onkohan kaukaa haettua, mutta voisihan tuota koittaa rajata muistikonfiguraatioihin. Mikä variantti siis kullakin OP:n käyttäjällä on ja toimiiko kamera viivakoodinlukijalla?
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 861
Onkohan kaukaa haettua, mutta voisihan tuota koittaa rajata muistikonfiguraatioihin. Mikä variantti siis kullakin OP:n käyttäjällä on ja toimiiko kamera viivakoodinlukijalla?
Itellä 6gb malli, eikä fokus siis toimi

Ja tällä kikalla haettu kameraversio

THIS WILL ONLY WORK ON YOUR (MEANS WITH WORKING CAMERA) STOCK ROM!

1) Dial *#34971539#
2) pick up this option: "Phone/Cam FW Check"
3) Show me what you see
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 095
Mulla myös 6gb versio, mutta kameran tiedot näköjään eri. Joku muu ehkä osaa tulkata mikä on muuttunut?

Screenshot_20220201-071242_FactoryCamera.jpg

Ja mulla OP tosiaan toimii
 
Liittynyt
04.07.2020
Viestejä
31
En tiennytkään että Samsungeilla saa Youtube Premiumia 4kk ilmaiseksi 1kk sijasta. Mukava yllätys.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 095
Tänään kävi mullekki niin, että OP lakkas tarkentamasta. Uudelleenkäynnistys luurille ja taas toimi.
 
Liittynyt
05.02.2020
Viestejä
7
Onko muilla Samsung S21 FE:n omistajilla ongelmia yhteyksissä?

Minulla on Telian-liittymä ja puhelin (8/256 versio) on jo kymmenkunta kertaa kadottanut verkon. Yleensä tilanne tapahtuu näin, että kesken puhelun vastapuoli ei enää kuule minua, mutta minä kuulen vastapuolen.
Tämän jälkeen katkaisen puhelun, mutta sitten puhelimella ei saa enää yhteyttä ollenkaan eikä siihen voi soittaa.
Uudelleenkäynnistys ei auta, vaan ainoa konsti on liikkua seuraavan linkin alueelle.

Telia laittaa nyt uuden sim-kortin, josko ongelma olisi siinä...

Laite tuntuu muutenkin hieman "bugiselta", sillä pari kertaa laite on mennyt täydellisesti jumiin, kun saapuvaan puheluun on yrittänyt vastata. Silloin laitteen näyttöön jää luurinkuva, mistä ei tapahdu mitään ja laite on jumissa.
Tähän on onneksi auttanut uudelleenkäynnistys.

Muuten noin kuukauden käyttökokemus puhelimesta on kohtuullinen. Iso miinus tulee kuitenkin akkukestossa, joka ei yllä päivää pidemmäksi, vaikka on kokeiltu tässäkin ketjussa suositeltuja toimenpiteitä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 095
Onko muilla Samsung S21 FE:n omistajilla ongelmia yhteyksissä?

Minulla on Telian-liittymä ja puhelin (8/256 versio) on jo kymmenkunta kertaa kadottanut verkon. Yleensä tilanne tapahtuu näin, että kesken puhelun vastapuoli ei enää kuule minua, mutta minä kuulen vastapuolen.
Tämän jälkeen katkaisen puhelun, mutta sitten puhelimella ei saa enää yhteyttä ollenkaan eikä siihen voi soittaa.
Uudelleenkäynnistys ei auta, vaan ainoa konsti on liikkua seuraavan linkin alueelle.

Telia laittaa nyt uuden sim-kortin, josko ongelma olisi siinä...

Laite tuntuu muutenkin hieman "bugiselta", sillä pari kertaa laite on mennyt täydellisesti jumiin, kun saapuvaan puheluun on yrittänyt vastata. Silloin laitteen näyttöön jää luurinkuva, mistä ei tapahdu mitään ja laite on jumissa.
Tähän on onneksi auttanut uudelleenkäynnistys.

Muuten noin kuukauden käyttökokemus puhelimesta on kohtuullinen. Iso miinus tulee kuitenkin akkukestossa, joka ei yllä päivää pidemmäksi, vaikka on kokeiltu tässäkin ketjussa suositeltuja toimenpiteitä.
Ite olisin laittanut luurin huoltoon n. kolmannen katoamiskerran jälkeen. Mitään jumejakaan en ole nähnyt. Kuulostaa maanantaikappaleelta.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 861
Onko muilla Samsung S21 FE:n omistajilla ongelmia yhteyksissä?

Minulla on Telian-liittymä ja puhelin (8/256 versio) on jo kymmenkunta kertaa kadottanut verkon. Yleensä tilanne tapahtuu näin, että kesken puhelun vastapuoli ei enää kuule minua, mutta minä kuulen vastapuolen.
Tämän jälkeen katkaisen puhelun, mutta sitten puhelimella ei saa enää yhteyttä ollenkaan eikä siihen voi soittaa.
Uudelleenkäynnistys ei auta, vaan ainoa konsti on liikkua seuraavan linkin alueelle.

Telia laittaa nyt uuden sim-kortin, josko ongelma olisi siinä...

Laite tuntuu muutenkin hieman "bugiselta", sillä pari kertaa laite on mennyt täydellisesti jumiin, kun saapuvaan puheluun on yrittänyt vastata. Silloin laitteen näyttöön jää luurinkuva, mistä ei tapahdu mitään ja laite on jumissa.
Tähän on onneksi auttanut uudelleenkäynnistys.

Muuten noin kuukauden käyttökokemus puhelimesta on kohtuullinen. Iso miinus tulee kuitenkin akkukestossa, joka ei yllä päivää pidemmäksi, vaikka on kokeiltu tässäkin ketjussa suositeltuja toimenpiteitä.
Silloin kun uudelleen käynnistyskään ei auta, niin itse vaihtaisin ensimmäisenä operaattoria. Jos kerran puhelin muuten toimii ja pysyy verkossa
 
Liittynyt
28.05.2020
Viestejä
6
Onko muilla Samsung S21 FE:n omistajilla ongelmia yhteyksissä?

Minulla on Telian-liittymä ja puhelin (8/256 versio) on jo kymmenkunta kertaa kadottanut verkon. Yleensä tilanne tapahtuu näin, että kesken puhelun vastapuoli ei enää kuule minua, mutta minä kuulen vastapuolen.
Tämän jälkeen katkaisen puhelun, mutta sitten puhelimella ei saa enää yhteyttä ollenkaan eikä siihen voi soittaa.
Uudelleenkäynnistys ei auta, vaan ainoa konsti on liikkua seuraavan linkin alueelle.

Telia laittaa nyt uuden sim-kortin, josko ongelma olisi siinä...

Laite tuntuu muutenkin hieman "bugiselta", sillä pari kertaa laite on mennyt täydellisesti jumiin, kun saapuvaan puheluun on yrittänyt vastata. Silloin laitteen näyttöön jää luurinkuva, mistä ei tapahdu mitään ja laite on jumissa.
Tähän on onneksi auttanut uudelleenkäynnistys.

Muuten noin kuukauden käyttökokemus puhelimesta on kohtuullinen. Iso miinus tulee kuitenkin akkukestossa, joka ei yllä päivää pidemmäksi, vaikka on kokeiltu tässäkin ketjussa suositeltuja toimenpiteitä.
Mulla tekee täsmälleen samaa Telian liittymällä mutta puhelimena on S21. Puhelinta olen kironnut mutta taitaa siis johtua liittymästä. Todella rasittava ongelma.
 

Mstk

Aina pitää säätää...
Tukijäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
784
En nyt kyllä muutaman viikon käytön jälkeen keksi mitään pahaa sanottavaa. Akku rupesi viimeisimmän päivityksen ja parin viikon käytön jälkeen toimimaan erinomaisesti, ja huomasin vain parannuksen vanhaan S9+:n verrattuna. Toki "Näyttö päällä" ajat ovat olleet aika kohtuullisia, täytyy vielä katsoa sellaisen päivän jälkeen kun on oikeasti paljon ruutuaikaa, että miten akku jaksaa. Mitään kummempia softabugeja tai kaatumisiakaan en ole havainnut.
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
1 375
Juu kyllä tuo akku ihan kohtalaisesti kuitenkin riittää, vaikka alussa tuomitsin. Hieman raskaammalla käytöllä saa kyllä silti tyhjäksi päivässä. Lataustottumuksia on joutunut hieman muuttamaan, kun oli tottunut OnePlussan nopeaan lataukseen.

Iloinen yllätys myöskin nuo huhut, mikäli paikkaansa pitävät (selvinnee tänään Samsungin S22 julkistuksessa?), että tämäkin saisi 4+5 vuotta päivityksiä. Android 16 asti siis.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 384
Onko muilla Samsung S21 FE:n omistajilla ongelmia yhteyksissä?

Minulla on Telian-liittymä ja puhelin (8/256 versio) on jo kymmenkunta kertaa kadottanut verkon. Yleensä tilanne tapahtuu näin, että kesken puhelun vastapuoli ei enää kuule minua, mutta minä kuulen vastapuolen.
Tämän jälkeen katkaisen puhelun, mutta sitten puhelimella ei saa enää yhteyttä ollenkaan eikä siihen voi soittaa.
Uudelleenkäynnistys ei auta, vaan ainoa konsti on liikkua seuraavan linkin alueelle.

Telia laittaa nyt uuden sim-kortin, josko ongelma olisi siinä...

Laite tuntuu muutenkin hieman "bugiselta", sillä pari kertaa laite on mennyt täydellisesti jumiin, kun saapuvaan puheluun on yrittänyt vastata. Silloin laitteen näyttöön jää luurinkuva, mistä ei tapahdu mitään ja laite on jumissa.
Tähän on onneksi auttanut uudelleenkäynnistys.

Muuten noin kuukauden käyttökokemus puhelimesta on kohtuullinen. Iso miinus tulee kuitenkin akkukestossa, joka ei yllä päivää pidemmäksi, vaikka on kokeiltu tässäkin ketjussa suositeltuja toimenpiteitä.
Itse laitoin jo Telialle liittymästä reklamaation, kun sisään tulee 3-4 megaa ja ulos 0,5 megaa. Kuuluvuus jatkuvasti keskustassa 1-2 pykälää / 5. Eipä tullut mieleen, että luurin kanssa voisi olla vika.

Liittymä Telia 4G 200M.
 

dB73

Tukijäsen
Liittynyt
07.12.2016
Viestejä
178
Tänään tuli Budsit postissa yllättäen, olin jo unohtanut koko kuullokkeet.
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
743
Tänään tuli Budsit postissa yllättäen, olin jo unohtanut koko kuullokkeet.
Sama täällä, eivät vahvistusviestin lupauksista huolimatta ilmoittaneet toimituksesta, eivätkä lähettäneet takuukuittia. Kuittia ei ollut myöskään paketissa. Laitoin johonkin löytämääni sähköpostiosoitteeseen valituksen. Veddestan nettisivut olivat tietysti vain ruotsiksi ja vahvistusviestin lähettäjän osoite oli tyyppiä no-reply@veddesta. On kyllä paskasti toteutettu koko homma.

Noh, onpahan ainakin itse puhelimeen voinut olla tyytyväinen. Simple.be:kin sai lopulta vyötaskun mitat kohdilleen ja laittoi sen matkaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
657
Kuulokkeet olivatkin tulleet postiin noudettavaksi, vaikka edellinen viesti näistä oli, että hakemus hyväksytty. En ole siis saanut lähetyksestä erikseen sähköpostia missä piti olla myös takuukuitti. Miten muilla on käynyt kuulokkeiden ja viestien kanssa? Paketissa pelkät kuulokkeet, ei siis minkäänlaista kuittia.

Edit. Ensi kerralla silmät auki ja luen ketjun loppuun.
 
Liittynyt
26.02.2020
Viestejä
92
Tuli myös buds livet eilen, 12.1 tuli vahvistus rekisteröitymisestä ja pari päivää myöhemmin toimitusaika-arvio 13.2-23.2 välille eli tulivat siis päivän etuajassa. Ei myöskään minkäänlaista kuittia hommasta eli onko näillä nyt takuuta? Ei taida kyllä olla näille käyttöä ja kuitti helpottaisi kiertoon laittamista. Tosin esim tori.fi on jo vähemmän yllättäen täynnä näitä, joten eipä näistä hirveitä varmaa saisi myydessäkään
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 095
Vähemmän yllättäen itelle ei vielä tullut kuulokkeita, vaikka tulis oikein tarpeeseen :shifty:

Ehkä ens viikolla sitten.
 

ThomasOfFinland

I reach LV-426 in 2179
S Y N T H W A V E
Liittynyt
12.09.2019
Viestejä
99
Vähemmän yllättäen itelle ei vielä tullut kuulokkeita, vaikka tulis oikein tarpeeseen :shifty:

Ehkä ens viikolla sitten.
Juu eipä ole minullekaan tullut eikä ole tullut mitään viestiä, että lähetetty. Tiedä sitten mitä noilla tekee. Myynti voi olla hankalaa kun S22 ostajat saa myös nuo kuulokkeet eikä halua kyllä millään parilla kympillä luopua.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 861
Juu eipä ole minullekaan tullut eikä ole tullut mitään viestiä, että lähetetty. Tiedä sitten mitä noilla tekee. Myynti voi olla hankalaa kun S22 ostajat saa myös nuo kuulokkeet eikä halua kyllä millään parilla kympillä luopua.
S22 ostajat saa pro mallin kuulokkeet, jotka ärsyttävät osalla käyttäjistä korvia. Näiden mukana tuli buds livet, joissa ei ilmeisesti samanlaista ominaisuutta ole
 
Liittynyt
20.10.2017
Viestejä
75
Tänne myös tuli kuulokkeet eilen postiin, eikä ennen lähetystä ollut minkäänlaista tietoa toimituksesta ennakkoon. Ei kuittia tai minkäänlaista lähetyslistaa mukana, pelkästään kuulokkeiden oma loota pahvipaketissa.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 861
Kaatuileeko muiden puhelimilla chrome? Jää siis täysin jumiin, eikä pysty tekemään mitään, ellei restattaa sovellusta (sovelluslistalta sulkeminen). Olen tuosta ongelmasta kärsinyt eri puhelimilla ja joillain taas tuota ongelma ei ole lainkaan (tekstin kirjoitus taas on bugannut ehkä enemmän noilla puhelimilla, missä selain ei kaadu...). Avainasemassa saattaa olla tämä foorumi, kun selaimen välilehdessä tulee aina pidettyä iotech auki.

Jos vain tietäisikö onko jotain mitä tehdä vaiko vain kärsiä seuraavaan puhelimen vaihtoon asti ja sitten toivoa taas parasta
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
743
Kuulokkeet olivatkin tulleet postiin noudettavaksi, vaikka edellinen viesti näistä oli, että hakemus hyväksytty. En ole siis saanut lähetyksestä erikseen sähköpostia missä piti olla myös takuukuitti. Miten muilla on käynyt kuulokkeiden ja viestien kanssa? Paketissa pelkät kuulokkeet, ei siis minkäänlaista kuittia.

Edit. Ensi kerralla silmät auki ja luen ketjun loppuun.
Tuli myös buds livet eilen, 12.1 tuli vahvistus rekisteröitymisestä ja pari päivää myöhemmin toimitusaika-arvio 13.2-23.2 välille eli tulivat siis päivän etuajassa. Ei myöskään minkäänlaista kuittia hommasta eli onko näillä nyt takuuta? Ei taida kyllä olla näille käyttöä ja kuitti helpottaisi kiertoon laittamista. Tosin esim tori.fi on jo vähemmän yllättäen täynnä näitä, joten eipä näistä hirveitä varmaa saisi myydessäkään
Tänne myös tuli kuulokkeet eilen postiin, eikä ennen lähetystä ollut minkäänlaista tietoa toimituksesta ennakkoon. Ei kuittia tai minkäänlaista lähetyslistaa mukana, pelkästään kuulokkeiden oma loota pahvipaketissa.
Pyysin takuutodistuksen englanniksi sähköpostilla osoitteesta hej@veddesta-distribution.se ja se tuli tänään. Siinä sanotaan, että puhelimen ostokuitti on myös oltava tallessa takuuta varten ja takuu on kaksi vuotta.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
7
Henkimaailman juttuja OP:lle tai puhelimeen ei ole käsittääkseni tullut päivityksiä, mutta nyt toimii tarkennus kamerassa.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
322
Tänne tuli myös nuo budsit, ei vaan löytänyt puhelin noita mitenkään joten ei saanut yhdistettyä. Verkkoasetusten nollaus teki ihmeitä ja tämän jälkeen löysi samantien ja alkoi ääntä kuulumaan. Eli kokeilkaa tuota jos ei tunnu lähtevän rullaamaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 095
Reunojen yli näyttää menevän tuo Nudientkin, vai olisiko sulla laittaa kuvaa miltä näyttää etupuolelta puhelimen kanssa?

Valmistajien kuvista tuota ei ikinä näe, en tiedä onko myyntikikka vai eivätkö saa näyttää puhelimia.
Ylitys on olematon. Aikalailla tuon näytön tasalla.

WhatsApp Image 2022-02-26 at 21.28.46.jpeg
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 095
Tuli kerrankin oikein törsättyä kuoriin, ja tilasin Nudient v3 kun kerran kehuttuja ovat. Mainostekstinä "the most precise case ever made "

Mut ei tää nyt oikein vakuuta.

Miksiköhän tässä nuo nappien reiät eivät ole kohdillaan? Virtanappi painuu miten sattuu. Palautukseen menee.
Samaa manasin aikoinaan, ei kuitenkaan haitannut käyttöä, niin en viittinyt palauttaa.
 
Liittynyt
21.12.2020
Viestejä
55
tässä nyt pari päivää olen hiplannut tätä luuriani. miten kamerasta saa makrokuvaus-moodin päälle ? nimimerkillä: työssä tarvitaan paljon
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 230
Viestejä
4 195 168
Jäsenet
70 876
Uusin jäsen
flegmatik

Hinta.fi

Ylös Bottom