Myydään Samsung Galaxy A52s 128GB (Hyvinkää)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Markqq
  • Aloitettu Aloitettu
Tuote: Samsung Galaxy A52s 128GB (Hyvinkää)
Hinta: 50€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): -
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -
Muuta huomioitavaa: Hyvässä kunnossa (näyttöä lukuunottamatta) oleva laite kiertoon. Alakulmassa pieni vekki (kuvassa näkyy) muuten kaikin puolin siisti. Väri on "vaalean violetti". Lisätietoja saa kysymällä.

Kuva vääristää tuota väriä. Otan paremman kuvan myöhemmin. Osviittaa voi ottaa linkin alta: https://www.backmarket.fi/fi-fi/p/s...8waups8IhdiNDRoCkbcQAvD_BwE&gad_source=1&l=11

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Hyvinkää
Toimitustapa: Nouto/Posti
Maksutapa: Tilisiirto/käteinen/mobilepay

IMG_8189.jpeg

IMG_8190.jpeg

IMG_8191.jpeg

Viimeksi muokattu:
Onko näytössä halkeema vasemmalla alhaalla? Menee siis tuon vihreän puhelu ikonin päältä.

Lähinnä hämää jos laitetta myydään hyvässä kunnossa olevana mutta se on monestakin kohtaa ottanut osumaa näyttöön. Vai onko tuossa suojakalvo päällä ja halkeema vain kalvossa eikä itse näytössä?

Onko näytössä halkeema vasemmalla alhaalla? Menee siis tuon vihreän puhelu ikonin päältä.

Lähinnä hämää jos laitetta myydään hyvässä kunnossa olevana mutta se on monestakin kohtaa ottanut osumaa näyttöön. Vai onko tuossa suojakalvo päällä ja halkeema vain kalvossa eikä itse näytössä?

Hyvä ku huomioit. Mäpä tarkistan tuon näytön kokonaan kun ehdin, en tuota halkeamaa/viivaa itse huomannut. Laittelen päivitystä sitten. Suojakalvoa ei ole puhelimessa. Puhelin ollut pidemmän aikaa käyttämättömänä, joten testasin vaan, että se toimii jne.

E: Tässä paremmat kuvat. Nuo aikasemmat kuvat ja käyttöönoton testauksen otin selvästi pimeällä ajankohdalla kun en tarkemmi noita huomannut enkä kahlannut läpi. Tässä nyt täysin realistinen totuus näytön kunnosta ja pahoittelut kun ei tullut heti ilmi.

Putsaan tuon puhelimen vielä kunnolla ja tuo alaosa näyttäis jotenki olevan vinksallaan, mutta valo taitaa vaa oudosti taittua siihen kohtaan.

IMG_8457.jpeg

IMG_8456.jpeg

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
270 875
Jäsenet
76 684
Uusin jäsen
Edvard2

Hinta.fi

Back