Myyty Samsung G8 OLED 34" UW (Forssa)

Tuote: Samsung G8 OLED UW 3440x1440x175
Hinta: 300€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Telia, 11/23
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä, kyllä (vajaa 2kk jäljellä kirjoitushetkellä)
Muuta huomioitavaa: Pari vuotta vanha Samsungin G8 OLED, se kaareva malli niillä tyhmillä mini-liitännöillä. Näyttö käy ja kukkuu hienosti, ei pidä meteliä ja pikselit ehjiä. Ajettu maltillisella kirkkaudella työpöytä, netti yms
SDR sisältöä, eikä muutenkaan roikoteltu kuvia ruudussa liian pitkään. Yritin saada puhelimella muutaman testikuvan, mutta niissä on värit kyllä ihan perseellään (syytän Oneplussaa), itse näyttö toimii livenä hienosti.

Ainoa miinus on hinnassa huomioitu, olen ilmeisesti onnistunut kostealla peukalolla ja mikrokuituliinalla hieman lähmäämään tuota kiiltavää pinnoitetta, se näkyy mustalla ruudulla kun peilaa valoisassa huoneessa. Pimeässä en ole huomannut. Saattaapi tuossa olla jotain hiusnaarmujakin. EDIT: Sain privaviestillä protipsejä näytön puhdistukseen, katsotaan josko itse vielä yrittäisin uudemman kerran pyyhkeillä tuon näytön puhtaaksi. Jokatapauksessa hinta 300€.

Mulla on tähän paketti, mutta lähtökohtaisesti tän sais tulla hakemaan tai voin ehkä ajella vastaan jos puhutaan tästä eteläisestä Suomesta.

Mukaan saa hienon aurinkokenno-kaken, DP-miniDP johdon, virtatiilen johtoineen, tavallisen 2.1 HDMI johdon johon hommattu Kiinankaupasta mini-HDMI adapteri ("8K", toimii kuitenkin)* ja VESA kiinnike.

*OIkeesti, yritä etsiä jostain HDMI 2.1 piuhaa jossa on toinen pää mini-HDMI, ei oo helppoo.

IMG_20250930_203152.jpgIMG_20250930_203217.jpgIMG20250929185014.jpgIMG20250929184906.jpg

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Forssa
Toimitustapa: Nouto, toimitus
Maksutapa: Käteinen, Mobilepay, OP

Viimeksi muokattu:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
289 082
Jäsenet
79 570
Uusin jäsen
Eluwien