Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, kun ostaa liki vuoden vanhan puhelimen jostain tarjouksesta, niin sen tosiaan voi saada halvemmalla. Jotkut kuitenkin haluavat sen luurin silloin kun se on tuore eikä serriä.
Millä syillä perustelet S24 -> S25 päivityksen samalla muistikoolla..? Naureskelin juuri itse noiden spekseille, että noihan ovat kutakuinkin identtiset. Ei siinä jos päivitysjalka vipattaa ja on jo ostohousut jalassa niin antaa mennä. Itse en tosin vaihtaisi vaikka saisin ilmatteeksi ja näin säästyisin käyttöönottorumbalta.Katselin nyt itse näitä tarjouksia perus S25 256GB:lle ja tällaisiin lopputuloksiin päädyin
- Samsungilta puhelin hintaan 949, alennuskoodilla 100 euroa pois ja Buds3 Pro mukaan, hyvittäisivät vanhasta S24 256GB:stä 504 euroa. Lopputulos luuri + kuulokkeet 345 euroa jos vanhan antaa välissä, ilman vaihturia 849.
- Telialta puhelin asiakasetuhintaan 799 euroa, ei mainintaa kuulokkeista.
- Elisalta puhelin hintaan 799, oletettavasti kuulokkeet mukaan täällä aiemmin kerrotun perusteella.
- DNA:lta puhelin alennuskoodilla hintaan 799 euroa, kuulokkeet kaupan päälle, lisähyvitys 100 eur, normaali hyvitys S24:lle olisi 300 eur tai S20FE:lle josta näyttö rikki about 27 euroa ilmeisesti. Luuri + kuulokkeet sais about 672 eurolla jos veis tuon vanhan S20FE:n kierrätykseen ja sitten voisi vielä myydä S24:n vapailla markkinoilla. Vanhan S24:n väliin laittamalla jäis kalliimmaksi kuin Samsungilta ostamalla.
- Gigantista puhelin Klubi-etuhinnalla 799 eur ja kuulokkeet kaupan päälle.
Äkkiseltään tuo DNA:n tarjous vaikuttais kaikkein kovimmalta kun sais 799 hinnasta hyvän siivun pois viemällä särkinäyttöisen vanhan luurin vaihtoon, edellyttäen että S24:stä sais järkevän hinnan myydessä. Samsungilla hyvä vaihtoarvo vanhalle S24:lle, myydessä tuskin saa 500 euroa, mutta jos 400 vaikka sais niin sitten DNA jäis edullisemmaksi. Ei jäis mahdotonta hintaa päivitykselle...
Missäs tuo DNA tarjous oli lisävaihtohyvitykselle? Ei ainakaan täällä näy Samsung Galaxy S25 5G, 256 Gt, Icy Blue | DNAKatselin nyt itse näitä tarjouksia perus S25 256GB:lle ja tällaisiin lopputuloksiin päädyin
- Samsungilta puhelin hintaan 949, alennuskoodilla 100 euroa pois ja Buds3 Pro mukaan, hyvittäisivät vanhasta S24 256GB:stä 504 euroa. Lopputulos luuri + kuulokkeet 345 euroa jos vanhan antaa välissä, ilman vaihturia 849.
- Telialta puhelin asiakasetuhintaan 799 euroa, ei mainintaa kuulokkeista.
- Elisalta puhelin hintaan 799, oletettavasti kuulokkeet mukaan täällä aiemmin kerrotun perusteella.
- DNA:lta puhelin alennuskoodilla hintaan 799 euroa, kuulokkeet kaupan päälle, lisähyvitys 100 eur, normaali hyvitys S24:lle olisi 300 eur tai S20FE:lle josta näyttö rikki about 27 euroa ilmeisesti. Luuri + kuulokkeet sais about 672 eurolla jos veis tuon vanhan S20FE:n kierrätykseen ja sitten voisi vielä myydä S24:n vapailla markkinoilla. Vanhan S24:n väliin laittamalla jäis kalliimmaksi kuin Samsungilta ostamalla.
- Gigantista puhelin Klubi-etuhinnalla 799 eur ja kuulokkeet kaupan päälle.
Äkkiseltään tuo DNA:n tarjous vaikuttais kaikkein kovimmalta kun sais 799 hinnasta hyvän siivun pois viemällä särkinäyttöisen vanhan luurin vaihtoon, edellyttäen että S24:stä sais järkevän hinnan myydessä. Samsungilla hyvä vaihtoarvo vanhalle S24:lle, myydessä tuskin saa 500 euroa, mutta jos 400 vaikka sais niin sitten DNA jäis edullisemmaksi. Ei jäis mahdotonta hintaa päivitykselle...
Black fridayna moni piti tosi huonona diilinä ostaa 24 ultraa 700 euron tarjoushintaan kun kohta saa samaan hintaan 25 ultraa julkkarissa. Katsotaan nyt sitten mihin hintaan halvimmillaan se ultra irtoaa
Edit: juttelin dna:n aspan kanssa, näihin denalta vielä lisähyvitys (ks sivun alalaita) jonka voi lunastaa jälkikäteen viemällä vaihtolaitteen myymälään, rikkinäisestäkin saa sen minimihyvityksen
Kuulokkeiden lunastusohjeet julkaistaan Elisan verkkokaupan tuotesivuille 27.1 maanantaina. Viime vuonnakin kuulokkeet lunastettiin myöhemmin eri sivustolta, siihen tarvittiin mm ostokuitti liitteenä,Imei koodi yms.
Eli tosiaan uudempi hieman tehokkaampi chippi puhelimessa, joka ehkä nostaa akun kestoaikaa hieman ja yksi kamera sensori muuttunu 12m->50m ainoat mitä oikeasti muuttunu ja ite spenistä tehty huomattavasti huonompi?
Nuo AI kikkareet oletettavasti tulossa myös vanhempiin S24 luureihin, vai onko jossain kerrottu että "s25 exclusive" koska syyt?
Kappas, katselin speksivertailun sivulta jossa tuota 12mp->50mp päivitystä ei ollut.Millä syillä perustelet S24 -> S25 päivityksen samalla muistikoolla..? Naureskelin juuri itse noiden spekseille, että noihan ovat kutakuinkin identtiset. Ei siinä jos päivitysjalka vipattaa ja on jo ostohousut jalassa niin antaa mennä. Itse en tosin vaihtaisi vaikka saisin ilmatteeksi ja näin säästyisin käyttöönottorumbalta.
Millä syillä perustelet S24 -> S25 päivityksen samalla muistikoolla..? Naureskelin juuri itse noiden spekseille, että noihan ovat kutakuinkin identtiset. Ei siinä jos päivitysjalka vipattaa ja on jo ostohousut jalassa niin antaa mennä. Itse en tosin vaihtaisi vaikka saisin ilmatteeksi ja näin säästyisin käyttöönottorumbalta.
Missäs tuo DNA tarjous oli lisävaihtohyvitykselle? Ei ainakaan täällä näy Samsung Galaxy S25 5G, 256 Gt, Icy Blue | DNA
Eihän tuolla lue mitään, että paljonko se lisävaihtohyvitys on, eikä tuotesivuilla lue, että näihin S25- malleihin saisi sellaisen. Mitä aspa siis sanoi lisävaihtohyvityksestä?
Tuotesivulla lisähyvityksestä ei lue mitään. Linkki oli vain yleisellä tasolla tiedoksi siitä mikä on lisähyvitys, jonka saa myös rikkinäisestä puhelimesta vaikka sen hyvitysarvo muuten olisi 0 euroa.
Tuolla koodillahan pitäisi saada lisäksi 100 euron lisäaleTilasin S25 ultran. Sain 505e hyvitystä S22 ultrasta, lisäksi käytin ton alekoodin Samsung2025 joka tuli sähköpostissa. Buds 3 prot kaupanpäälle. Hintaa jäi 895e ja 2v koroton maksuaika. Ei huono diili mun mielestä.
Tuliko koroton maksuaika flexillä vai klarnan kautta?Tilasin S25 ultran. Sain 505e hyvitystä S22 ultrasta, lisäksi käytin ton alekoodin Samsung2025 joka tuli sähköpostissa. Buds 3 prot kaupanpäälle. Hintaa jäi 895e ja 2v koroton maksuaika. Ei huono diili mun mielestä.