Samsung Buds2 Pro - Wireless Charger Duo -laturi (EP-P5400TBEGEU) ennakkotilaajille (10.8.2022-25.8.2022) + kokemusketju

Liittynyt
21.04.2018
Viestejä
435
Samsung Buds2 Pro langattomien nappikuulokkeiden ennakkotilaajille luvataan langaton laturi kampanja-aikana (10.8. - 25.8.2022).

Käsketään menemään tälle sivulle ja rekisteröimään tuote. Mistä ihmeestä?

EDIT:
- päivitetty sivu suomenkieliselle sivulle tanskan sijaan
- tuotteen kampanjan ostoaika on tuo mainittu 10.8. - 25.8.2022, mutta rekisteröintiaika on sitten 10.8. - 30.9.2022
- rekisteröinti tulee mahdolliseksi rekisteröintisivun tai Samsung Members äpin kautta (valmiina Galaxyissä)

2022-08-16_193917.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.01.2022
Viestejä
743
Samsung Buds2 Pro langattomien nappikuulokkeiden ennakkotilaajille luvataan langaton laturi kampanja-aikana (10.8. - 25.8.2022).

Käsketään menemään tälle sivulle ja rekisteröimään tuote. Mistä ihmeestä?

Tuo kampanja-aika on siis ennakkotilausaika. Itse laturin lunastussivu aukenee sitten lähempänä ennakkotilausjakson päättymistä.

EDIT: Sivu onkin jo auennut, ei näkynyt vielä eilen.
 

0nanias

Make ATK Great Again
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
1 860
Samsung Buds2 Pro langattomien nappikuulokkeiden ennakkotilaajille luvataan langaton laturi kampanja-aikana (10.8. - 25.8.2022).

Käsketään menemään tälle sivulle ja rekisteröimään tuote. Mistä ihmeestä?

Olisiko suomenkielinen sivu mitään jos tanska ei taivu edes pottu suussa?

 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
Olkoon tämä nyt samalla Galaxy Buds2 Pro -kokemuksia tjsp. ketju?

Jännä huomio tänään. Kävin aamulla labrassa verikokeissa ja kun oli varattu aika, niin huutavat nimellä, muutoin voisi seurata vuoronumeron näyttöä. Mulla oli nämä napit korvissa koska olen tottunut, että kun ympäristön äänet (ambient sound) on päällä, kuulee kyllä hyvin. Näin siis edellisen Pro-version kanssa.

Nyt kun nimeä huudettiin, se kuului ihan kuin oikealta kulman takaa. Istuin sellaisessa kohdassa, että huutaja olisi voinut olla siellä kulman takana (odotustila ikään kuin kiertää joka puolelta keskellä olevaa tilaa, jossa näytteenottohuoneet ovat).
Lähdin laukkamaan sinne, kunnes huudettiin uudelleen, ja nyt kuulin huudon takaani, ja siellä tämä näytteenottaja oikeasti olikin. Hän oli siis sen ekan huudon aikana minusta katsoen oikealla ja edessä. Vaikutti varmasti muista odottajista typerän näköiseltä, kun lähes edessä olevaan huutoon kaveri painelee kulman taakse sekoilemaan. :hmm:

Todella outo kokemus.

Ja 360-ääni ei ollut päällä (en käytä koskaan, tosin eilen kokeilin yhden livekeikan katsomista, vaikutus oli aika kiva).

Ajattelin että bugaisiko softa sen verran että tuli tuollainen "väärästä suunnasta" ympäristön äänet? Jos softa jotenkin sekoilisi tuon 360-äänen osittain päälle tjsp. Typerää se olisi, vaan bugitonta softaa ei kai juurikaan ole olemassa.

Eilen huomasin sellaisen myös, että kun kuuntelin musiikkia ja Galaxy Wearable/Galaxy Buds2 Pro Manager ei ollut käynnissä ja avasin sen sovelluksen, niin äänen säädöt muuttuivat hitusen. Tosin, en saanut toistettua enää uudelleen, kun oikein testasin. Eli tuollaisia pieniä vikoja kenties.

Ajattelin mainita kaiken varalta, että jos jollain toisella olisi/tulisi samanlaisia kokemuksia.

Kuten sanottu, Galaxy Buds Pro kuulokkeiden kanssa 1,5 vuotta ulkona liikkuessa nuo ollut ympäristön äänet päällä, ja ei koskaan ole tullut kuultua mitään väärästä suunnasta.

Voihan olla, että polla on saanut tarpeekseen tästä hellivästä hellteestä.:mad:

Edit. Kännynä Galaxy S21 Ultra
 
Liittynyt
21.04.2018
Viestejä
435
Kysymys: Jotta napit voisivat tuottaa 24-bittistä Hi-Fi ääntä, niin tuleeko luurin olla vuoden 2022 Samsung (S22, Flip tai Flop). Ts. jos on Samsungin Galaxy S21 Ultra, niin ei tukea 24-bitin Hi-Fi Audiolle (olen ymmärtänyt sen, että tuki rajoittuu myös vain tiettyihin äppeihin).
 
Liittynyt
21.04.2018
Viestejä
435
En ole nähnyt vielä vastausta ylläolevaan kysymykseen, mutta uutta pukkaa.

Käytön jälkeen. Takaisin koteloon ja nappien akku alkaa latautumaan taas? Tuohan tietää akuille lyhyttä käyttöikää. Erillistä painiketta virtojen katkaisuun napeissa ei ole. Vai katkeaako virta automaagisesti?

Miten te säilytätte korvanappejanne kuuntelun jälkeen; ja tarkoitan lähinnä ilman lataamista?
 
Liittynyt
06.01.2022
Viestejä
743
En ole nähnyt vielä vastausta ylläolevaan kysymykseen, mutta uutta pukkaa.

Käytön jälkeen. Takaisin koteloon ja nappien akku alkaa latautumaan taas? Tuohan tietää akuille lyhyttä käyttöikää. Erillistä painiketta virtojen katkaisuun napeissa ei ole. Vai katkeaako virta automaagisesti?

Miten te säilytätte korvanappejanne kuuntelun jälkeen; ja tarkoitan lähinnä ilman lataamista?
Aina laittanu takaisin koteloon.

Alkuperäiset buds pro:t siis. Ei ole akku ainakaan vielä näyttänyt kuolemisen merkkejä.
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
En ole nähnyt vielä vastausta ylläolevaan kysymykseen, mutta uutta pukkaa.
En tiedä, veikkaisin, että muutkin kuin aivan viimeisimmät Samsung kännyt saa 24 bit tuen. Softaahan tuo kai pääosin on.* Viisaammat varmaan tämän arvelun jälkeen korjaavat. :giggle:

* Edit. En ole sitten alkupäivien, jaksanut etsiä tietoa asiasta. Ei ole vielä yleisesti kai kellään. Niiltä pohjilta arveluni, ihan puhdasta mutua.

Käytön jälkeen. Takaisin koteloon ja nappien akku alkaa latautumaan taas? Tuohan tietää akuille lyhyttä käyttöikää. Erillistä painiketta virtojen katkaisuun napeissa ei ole. Vai katkeaako virta automaagisesti?
Kyllä kuulokkeet pyritään lataamaan automaattisesti, mikä on hyvä asia. En tiedä mitä tarkoitat virran katkeamisella, muttei napit kiinni olevassa boksissa käsittääkseni kuluta mitään, esim. bluetooth -yhteys katkeaa AFAIK.

Nämä kuitenkin ovat pienien akkujensa kanssa kulutustavaraa. Minä olen huomannut, että edellisten Buds Pro boksi akku tuntuu tyhjenevän nopeammin, ainakin siltä tuntuu.

Miten te säilytätte korvanappejanne kuuntelun jälkeen; ja tarkoitan lähinnä ilman lataamista?
Ilman lataamista en ollenkaan, sillä eiköhän napit kuluta akkuansa jonkun verran aina kun ovat kotelon ulkopuolella, vaikkei toistaisi mitään (niihin saa yhteyden esim. ohjelmiston paikannuksella). Viisaammat korjannevat.

Aina laitan napit koteloon, jotta on taas potkua pidempiinkin sessioihin.

Olen pitänyt kyllä ostoksestani. Selkeämpi ääni, ja kuinka paljon paremmin menevät korviin. Edellisissä oli se ihme "pullistuma", joka ei taatusti istunut kaikkien korviin. Ja oikea istuvuushan on todella tärkeää. Eikä minun ole tarvinnut hankkia suurempia nappeja, kuten edellisen Pro version kanssa, kun L-napit olivat liian pienet tms, niin hankin SpinFit CP360 XL -koossa. Galaxy Buds2 Pron kanssa mukana tulleet L:t ovat sopivan kokoiset. Esim. basso toistuu tarvittaessa hyvin matalalta mutta kuitenkin napakasti, ei puuroudu.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.04.2018
Viestejä
435
Hain vastausta korvanappien lataukseen siltä pohjalta, että jatkuvasti täyteen ladaten akkujen ikä lyhenee. Itse puhelimesta pystyn säätämään, että akku ladataan vain 85 %:iin. Napeille tällaista mahdollisuutta ei ole. Toivoisin tällaista toimintoa.

Kokemuksia neljältä päivältä:
- meluvaimennuksen ollessa päällä saa todella varoa liikenteessä ettei astu auton alle tai tee äkkinäistä käännöstä esim. polkupyöräilijän tai sähköpotkulautailijan eteen, koska et todellakaan kuule heitä
- oma keho tuottaa kävellessä töms-töms äänet, jotka tulevat vahvana kuuloaistimuksena
- samoin oman kehon leuan ja hampaiden välys tuottaa jonkin verran kuuloaistimuksia
- tuulen suhinaa vastamelu ei poista
- kosketustoiminnot: kun sormella napauttaa korvanappia, niin kosketuksesta kuuluu tietenkin vahva ääni korvakäytävään, niinpä olen jättänyt käyttämättä esim. kolmen napautuksen toiminnot
+ puheentunnistus ja toiston keskeytys toimii hyvin

Kysymys. Tukevatko Buds2 Proot sellaista toimintoa, että sama lähde (esim. Samsung Galaxy puhelin) osaa jakaa äänet kahdelle parille Buds2 Pro nappikuulokkeita; vrt. kaverille kans?
 
Liittynyt
21.04.2018
Viestejä
435
Latausalusta tuli pari päivää sitten. Väriltään musta on harmaa oikeasti.

Se miksi laitoin kuvat, niin on tuon kännykän alla oleva alue. Tämä alue on hieman alempana itse latausalustan pinnasta ja huolena on, että latausalustan reuna tekee painaumat älypuhelimen silikoniseen suojakuoreen. Langaton lataus tunnetusti lämmittää niin puhelinta kuin alustaakin. Pohjassa on tuuletin tuon isomman latausalueen alapuolella (kolmas kuva).

Verrokkina Samsungin Galaxy S5 ajoilta oleva langaton latausalusta, johon puhelin mahtuu kokonaisuudessaan ja alusta on ammemainen eli kovera ja loivilla reunoilla. Tämä Buds2 Proon kaupanpäällisenä saatu alusta on älypuhelinlatausta ajatellen hieman outo noiden reunojen osalta.

Galaxy sarjan puhelinten mukana ei ole tullut toviin laturia. Tämän latausalustan mukana tuli 25 W Super Charger; kuin myös USB-C to USB-C johto.
P1000281.JPG P1000283.JPG 20220908_183928.jpg
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
Eikä minun ole tarvinnut hankkia suurempia nappeja, kuten edellisen Pro version kanssa, kun L-napit olivat liian pienet tms, niin hankin SpinFit CP360 XL -koossa. Galaxy Buds2 Pron kanssa mukana tulleet L:t ovat sopivan kokoiset. Esim. basso toistuu tarvittaessa hyvin matalalta mutta kuitenkin napakasti, ei puuroudu.
Ei kuitenkaan ihan täydelliset olleet mukana tulleet L:t. Aina välillä huomasi äänessä, että ei istunut täysin korvaan, vaan piti asetella aika ajoin uudelleen. Kokeilin sitten em. SpinFitin XL-nappeja, ja täydellistä. Nyt tuntien kuuntelun aikana ei tarvinnut kertaakaan korjata asentoa.

Nyt on hyvä! Kuulee ääniä, joita ei ole huomannut aikaisemmin tutussa biisissä! :) :thumbsup:
 
Liittynyt
21.04.2018
Viestejä
435
Mikä firma antaa kokeilla/sovittaa ns. hygienia tuotetta? Olen kiinnostunut tiedosta jatkoa ajatellen. Nyt ostokokemuksesta jäi maku, että joutuu ostamaan sian säkissä.

Käyttökokemuksista tältä päivältä, että oikeanpuolimmainen nappi putosi maahan kerran. Vaihdoin nyt pienimmät sovitintulpat. Vinkki irrotukseen: käännä ulkoneva kumi nurinniskoin ja kierrä hieman samalla kun vedät vahvasti.

Oskari Mannisen io-Techin testiartikkelissa oli mainio vinkki kuinka volumea voi laskea tai kasvattaa Samsung Wear ohjelman kokeellisella toiminteella: lärpytä korvanlehteä. ;-) Ihan metka ominaisuus koska mikäli itse nappiin koskee, niin jokainen tietää kokemuksestaan kuinka lujaa ääni silloin kuuluu.
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
jokainen tietää kokemuksestaan kuinka lujaa ääni silloin kuuluu.
Täällä on yksi joka ei tiedä. Miten sinulla siis käy?

Olen asettanut pitkän painamisen vähentämään tai lisäämään äänen voimakkuutta, toimii.

Edit. Vai ei liittyykö em. kokemukset johonkin kokeiluasetuksiin? En ole käyttänyt.
 
Liittynyt
21.04.2018
Viestejä
435
Korvan ympärillä voi olla perinteiset kuulokket tai esim. kuulosuojaimet. Koputtaminen, naputtaminen, kolhaisu vahvistaa kuuloaistimuksen exponentaalisesti. Tätä koitin kuvastaa edellä korvanappien koskettamisilla. Se ensimmäinen painallus siis tulee kovaa, mutta sormen pitäminen napin päällä ei enää tietenkään.

Juu, Oskari antoi vinkin kokeellisista ominaisuuksista (Samsung Galaxy Wearable -sovellus), joista yksi on tuo korvalehden värisyttäminen korvakohtaisesti. Toinen vähentää ja toinen lisää volumea. Kornanappi tuntee värinän ja toimii sen mukaisesti.

Alla kolme kuvaa asiaa havainnollistamaan. Sovellukseen pääsee siten, että ilmoitusvalikkoa alas vetämällä painaa pitkään Bluetooth kuvaketta ja Bluetooth-laitteista valitsee Buds2 Proon. Ominaisuus lienee vain Samsung puhelinten herkkuva..

Screenshot_20220922-105335_Settings.png Screenshot_20220922-104828_Galaxy Buds2 Pro Manager.png Screenshot_20220922-104841_Galaxy Buds2 Pro Manager.png
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 367
Viestejä
4 158 690
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom