Samsung aloitti Android 14 & One UI 6 -päivitykset Galaxy S23 -malleilleen

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 420
Samsungin raportoidaan aloittaneen Android 14 -päivityksen jakelun maailmanlaajuisesti Galaxy S23 -mallistolleen. Päivityksen koon kerrotaan olevan noin kolme gigatavua ja se sisältää lokakuun tietoturvakorjaukset. Päivitys sisältää myös uuden One UI 6 -käyttöliittymäversion, jossa ilmettä on viilattu ja mm. ilmoitusvalikkoa uudistettu. Myös osaan vakiosovelluksista on tehty uudistuksia.

Lähteet:
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
435
Samantien kun kävi tarkistamassa S23 päivitykset, niin lähti latautumaan tämä 3GB. Tiedä sitten uskaltaako vielä päivittää itse puhelinta.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 248
Täälläkin näkyy olevan päivitys saatavissa. Pistetäänpä valumaan =)
 
Liittynyt
31.10.2023
Viestejä
1
Yksi heikennys iski heti silmään. AOD näyttöön on lisätty muokattavuutta ja vaihtoehtoja, mutta juuri se minun edellisen UI5:n suosikki digikello poistettu ja tilalla n. 10 kpl suttuisia, himmeitä kelloja. Edellinen AOD-digikello oli terävällä ohuella fontilla ja mukavan kirkas. Tällä päivityskierroksella AOD:n maksimi kirkkautta selvästi alennettu. Taas päivitys, mikä heikensi käyttökokemusta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.10.2017
Viestejä
252
Yksi heikennys iski heti silmään. AOD näyttöön on lisätty muokattavuutta ja vaihtoehtoja, mutta juuri se minun edellisen UI5:n suosikki digikello poistettu ja tilalla n. 10 kpl suttuisia, himmeitä kelloja. Edellinen AOD-digikello oli terävällä ohuella fontilla ja mukavan kirkas. Tällä päivityskierroksella AOD:n maksimi kirkkautta selvästi alennettu. Taas päivitys, mikä heikensi käyttökokemusta.
Sain hieman ohennettua tuota kelloa kun valitsin oletusfontin sijaan Roboton. Mutta ei ole silti vieläkään sama kuin ennen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 852
Viestejä
4 211 284
Jäsenet
70 969
Uusin jäsen
700e puhelin

Hinta.fi

Ylös Bottom