• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Samsung 34" Odyssey OLED G8 799€

Hlr

Liittynyt
02.03.2017
Viestejä
17
Tuote: Samsung 34" Odyssey OLED G8
Tarjoushinta: 799 €
Normaalihinta: 1249 €
Kauppa: Samsung members app
Voimassa: 29.2
Linkki:
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta:

"only on" Samsung members app, toimii vain Samsung Members sovelluksella tämä tarjous.

1708625272445.png
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 159
Vaatiko tuo mahdollinen koodi Samsungin jonkun lippulaiva tai puhelimen ylipäätään?
Sellaista ei löydy, mutta parikin TV:tä.
 
Liittynyt
30.12.2020
Viestejä
49
Ensimmäistä kertaa käytin tuota members sovellusta enkä sieltä löytänyt yhtään mitään alennuskoodia tms. minkä olisi voinut käyttää tilauksen yhteydessä
 
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
1 390
Suosittelen kyllä kovasti tätä näyttöä, aivan huippu ollut, vaihdoin itse LG C2 tähän.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
580
Millä näytöllä pääsee A-luokkaan energiakulutuksessa? Pitääkö olla pieni ja SDR?
 
Liittynyt
31.07.2018
Viestejä
534
Uudella asteikolla yksikään nykynäyttö ei sinne pääse. Asteikko on suunniteltu tulevaisuutta varten
Samoin taisi käydä jääkaappien puolella. Jkoku 2017 julkaistu oli entinen ja siinä oli A+ 267kw kun uusi sai enää E 234:llä.
 
Liittynyt
25.02.2019
Viestejä
155
Ehkä tyhmä kysymys, mutta uutta näyttöä katsellut. Kumpi parempi LG C3 42' vai tämä? Molemmat melkein samaan hintaan nyt tarjouksessa. Käytössä MacBook Pro M1 Max, pöytäkoneen ja PS5 kanssa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 439
Ehkä tyhmä kysymys, mutta uutta näyttöä katsellut. Kumpi parempi LG C3 42' vai tämä? Molemmat melkein samaan hintaan nyt tarjouksessa. Käytössä MacBook Pro M1 Max, pöytäkoneen ja PS5 kanssa.
PS5 kun ei tue 21:9 kuvasuhdetta, niin käyttöön jäisi C3:een verrattuna melko pieni (~27") 2560x1440 resoluution alue ja sivuilla mustat palkit. Macin ultrawide tuesta ei tietoa.
Esim. tällä työkalulla voi vertailla tuota pinta-alan määrää, jota 42" 16:9 tarjoaa 80% enemmän Visual TV Size Comparison : 34 inch 21x9 display vs 42 inch 16x9 display
 

Toubi

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
196
Ehkä tyhmä kysymys, mutta uutta näyttöä katsellut. Kumpi parempi LG C3 42' vai tämä? Molemmat melkein samaan hintaan nyt tarjouksessa. Käytössä MacBook Pro M1 Max, pöytäkoneen ja PS5 kanssa.
LG fyysisesti huomattavasti isompi. Hertsit Samsungissa korkeammat (120 vs 175 Hz). Itse luottaisin enemmän LG:n paneeliin, mutta OLEDeissa riskeihin tulee varautua joka tapauksessa. LG:ssä toimiva UW-moodi, joko 21:9 3840x1600 tai 32:9 3840x1080. Alan Wake 2 tuli pelattua 21:9 moodissa läpi kun 3080:ssa ei enää VRAM riittänyt 4K:lle.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 396
Ehkä tyhmä kysymys, mutta uutta näyttöä katsellut. Kumpi parempi LG C3 42' vai tämä? Molemmat melkein samaan hintaan nyt tarjouksessa. Käytössä MacBook Pro M1 Max, pöytäkoneen ja PS5 kanssa.
AeshmA:lta hyvä pointti mutta kannattaa myös miettiä onko käyttö enemmän tietokoneen vai pleikkarin käyttöä. En tiedä onko tapahtunut viimeaikoina mitään parannusta mutta television käyttö näyttönä tuo omat vaikeutensa esim. automaattinen herääminen, sourcen vaihto jne. mutta jos tuollaiset seikat ei haittaa niin onhan tuossa 42" paljon enemmän tilaa myös työpöytä käytössä jos tuohon ruudun kokoon pystyy tottumaan. Toki itsellä ei työkäyttö oledilla onnistunut ylipäätään kun tekstin lukeminen olediltä on edelleen mitä on. Toki tässäkään ei kaikilla ole ongelmia.
 
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
1 390
42" oli ihan järjettömän iso kokoinen työpöydälle, riippuu tietysti minkälainen pöytä ja etäisyys, mutta en itse tottunut tuohon millään n. metrin etäisyydeltä, aivan liian iso.
 

Toubi

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
196
Itse totuin 34" -> 42" yllättävän nopeasti, ja työkäyttökin menee 100% skaalauksella. Pienemmässä koossa 4K:ta ei minusta saa täysin hyödynnettyä. Tiedän joillakuilla 48" näyttöjäkin työpöytäkäytössä :D
 
Liittynyt
13.12.2018
Viestejä
41
Itsellä oli 40" WQHD näyttö testissä jonka lähetin takaisin, ja hommasin LG C2 42" lähinnä 4K pelaamisen vuoksi. Käytän myös työkäytössä, eikä itselle käy silmiin n. metrin matka näyttöön tai tekstin lukeminen oledilta, kuten yllä on sanottu, mutta simmuja on erilaisia - tämäkin toki yllä mainittua. Yksi ääni siis 42" oledin tapittamiselle suht läheltäkin.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 396
Itsellä oli 40" WQHD näyttö testissä jonka lähetin takaisin, ja hommasin LG C2 42" lähinnä 4K pelaamisen vuoksi. Käytän myös työkäytössä, eikä itselle käy silmiin n. metrin matka näyttöön tai tekstin lukeminen oledilta, kuten yllä on sanottu, mutta simmuja on erilaisia - tämäkin toki yllä mainittua. Yksi ääni siis 42" oledin tapittamiselle suht läheltäkin.
Joo kyllä toi 42" oledi ois muuten ollut itsellekin hyvä työkäyttöön varsinkin kun jaksoi conffata ikkunan hallinnan itselle sopivaksi mutta tosta tekstin lukemisen ongelmasta en vain itse päässyt yli niin pistin palautukseen. Muuten tuntuu olevan aika nihkeästi tarjontaa tuossa kokoluokassa näytöistä eli jos sellaisen haluaa niin tv melkein ainoa vaihtoehto.
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
791
Miksi tämä on niin suosittu täällä verrattuna esim. G9 OLED näyttöön? Toki se on vielä isompi koko luokkaa, mutta G9 on uudemmalla paneelilla, jossa mm. tekstin luettavuus parempi ja on lisäksi 240hz. Hintakin on ollut alle 1000€ ainakin black friday, myös silloin tämä tuntui olevan suositumpi näyttö kommenttien perusteella.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 396
Miksi tämä on niin suosittu täällä verrattuna esim. G9 OLED näyttöön? Toki se on vielä isompi koko luokkaa, mutta G9 on uudemmalla paneelilla, jossa mm. tekstin luettavuus parempi ja on lisäksi 240hz. Hintakin on ollut alle 1000€ ainakin black friday, myös silloin tämä tuntui olevan suositumpi näyttö kommenttien perusteella.
Varmaan just toi koko ja tietty vaatii jo koneeltakin enemmän tehoja ajaa isompaa resoa noilla herzeillä. Mulla oli joskus ei-oled 49" ultrawide ja vaikka muuten ihan hyvä niin huomasin että toi koko ja kaarevuus rajoittaa myös sitä miten se näyttö ja tuoli pitää asetella siihen pöydälle. Oman kokemuksen mukaan tuolin pitäis olla just keskellä tuota näyttöä että sitä on optimaalinen käyttää varsinkin työkäytössä. Nykyään kaks pienempää näyttöä mitkä on aseteltu niin että toinen on suoraan edessä ja toinen sivussa. Toki makuasioita taas mutta veikkaan että toi fyysinen koko on yksi ja toinen tehot mitä koneelta vaatii. Koko rajoittaa jo monitorivarrenkin valintaa.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 574
Miksi tämä on niin suosittu täällä verrattuna esim. G9 OLED näyttöön? Toki se on vielä isompi koko luokkaa
Vastasit aika hyvin omaan kysymykseesi.

Ainakin itsellä hintaa tuli G8:lle 662€ BF:stä ostettuna, on se hieman eri luokassa kuin tuo G9. Lisäksi yritäpä perustella puolisolle 120cm leveän näytön laittaminen työpöydälle (G8 on 81cm leveä).
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 468
Itse vasta muutama viikko sitten ostin ensimmäistä kertaa tuotteen Samsung-kaupasta joten odotetusti pisteitä tai alennuksia ei ole vielä käytössä. Jos jollakulla olisi ylimääräinen 20% member-koodi, eikä juuri nyt ole tälle käyttöä, ottaisin mielelläni vastaan yksityisviestillä. Lähtisi otsikon mukainen näyttö siis tilaukseen. laittaisin vastineeksi lahjoitetaan-osioon henkilökohtaiset alennuskoodit kun näitä mahdollisesti sitten itse saan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
350
Itse vasta muutama viikko sitten ostin ensimmäistä kertaa tuotteen Samsung-kaupasta joten odotetusti pisteitä tai alennuksia ei ole vielä käytössä. Jos jollakulla olisi ylimääräinen 20% member-koodi, eikä juuri nyt ole tälle käyttöä, ottaisin mielelläni vastaan yksityisviestillä. Lähtisi otsikon mukainen näyttö siis tilaukseen. laittaisin vastineeksi lahjoitetaan-osioon henkilökohtaiset alennuskoodit kun näitä mahdollisesti sitten itse saan.
Ei ainakaan tuossa tuotteessa näyttäny toimivan tuo 20prossan alennuskoodi eilen. Onkohan kukaan saanut toimimaan? Ei myöskään buynow toiminut.
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 468
Ei ainakaan tuossa tuotteessa näyttäny toimivan tuo 20prossan alennuskoodi eilen. Onkohan kukaan saanut toimimaan? Ei myöskään buynow toiminut.
Hyvä tietää, kokeilin itse taasen alennuskoodia jonka sain sähköposti jakelulistalle liittymisestä mutta ei toiminut, toisaalta koodi ei toiminut myöskään tabletti tilauksessa parisen viikkoa sitten.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
329
Ehkä tyhmä kysymys, mutta uutta näyttöä katsellut. Kumpi parempi LG C3 42' vai tämä? Molemmat melkein samaan hintaan nyt tarjouksessa. Käytössä MacBook Pro M1 Max, pöytäkoneen ja PS5 kanssa.
PS5 vaatii HDMI-micro-HDMI kaapelin. Pöytäkoneelle miniDP-DP kaapeli tulee mukana ja Macbook varmaankin menisi USB-C:llä. Pointtina tuo pleikkari, että tarvitset adapterikaapelin.

Joku kommentoi TV:n käyttöä näyttönä mm. automaattisen heräämisen kautta. Omilla kokemuksilla tämä Samsungi ei ole juuri parempi siinä, päinvastoin on joutunut sammuttamaan koko PC:n virtanapista useamman kerran, kun näyttö ei vaan suostu millään tunnistamaan signaalia sen jälkeen kun PC on ollut lepotilassa. Telkkarin kanssa ei vastaavaa ongelmaa, toki sen joutuu virtanapista käynnistämään ja sammuttamaan.

Itselläni oli 60 cm pöydällä LG:n 42" C2 jota käytin PC-pelaamiseen ja makuuhuonen telkkarina. G8:n myötä pelikone siirtyi etätyöpisteen yhteyteen ja C2 jäi samalle 60 cm pöydälle toimittamaan makuuhuonetelkkarin virkaa. 42 tuuman koko ei pelikäytössä noin pienelläkään pöydällä haitannut, mutta makuasioitahan tuo. Edellinen 48" CX oli liian iso, 42" juuri sopiva.

LG:n edut on helpompi liitettävyys ja haitat ehkä suurempi koko ja olematon jalustan säätö. Itse kun tykkään työssä käyttää läppärin näppäimistöä ja pitää ison näytön ikään kuin läppärin näytön jatkeena yläpuolella, niin LG ei olisi tähän käyttöön mulle sopinut kun alareuna tulee lähelle pöydän pintaa.

Vaihtaisin varmaan G8:n Alienwaren QD-OLEDiin jos sellainen tulisi hyvään tarjoukseen tai tarjottaisi vaihdossa.
 
Liittynyt
17.04.2017
Viestejä
145
Ehkä tyhmä kysymys, mutta uutta näyttöä katsellut. Kumpi parempi LG C3 42' vai tämä? Molemmat melkein samaan hintaan nyt tarjouksessa. Käytössä MacBook Pro M1 Max, pöytäkoneen ja PS5 kanssa.
Itse päädyin näistä vaihtoehdoista tuohon LG C3 42". Paitsi, että ehkä jo ensi viikolla tulee tuosta uusi C4 niin silloin tuo 899 eur ei näyttäydy enää minään tarjouksena. Katsotaan, jos tuota saisi kohta 699 eur...
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 428
Itse päädyin näistä vaihtoehdoista tuohon LG C3 42". Paitsi, että ehkä jo ensi viikolla tulee tuosta uusi C4 niin silloin tuo 899 eur ei näyttäydy enää minään tarjouksena. Katsotaan, jos tuota saisi kohta 699 eur...
Onko varmaa tietoa, että C4 tulee myyntiin alle C3 lähtöhinnan?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 395
Viestejä
4 216 450
Jäsenet
71 040
Uusin jäsen
leetnewb

Hinta.fi

Ylös Bottom