• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Samsung 10 000 mAh Battery Pack 9,99€

Liittynyt
15.08.2017
Viestejä
23
En tiedä onko itselle osunut maanantaikappale, mutta tämän kanssa on nyt useampaan kertaan käynyt niin, että laitetta (puhelin) lataukseen laitettaessa on varavirtalähde näyttänyt 2/4 palkkia varausta, mutta lakannut lataamasta, kun puhelimeen on tullut ~5% lisää virtaa. Ostin noin puoli vuotta sitten, kun oli samaan hintaan Multitronicilla.
Mulla vähän samanlaista vikaa aiemmasta tarjouksesta ostetussa kappaleessa (edelleenkin siis "uusi"). Vaikka lataa täyteen niin muutaman päivän jälkeen käytettäessä virtapankki kuitenkin väittää olevansa tyhjä ja tai lähes tyhjä, vähän harmi silleen et tämmönen "laatutuote" käyttäytyy huonommin kun laaduttomammat ja pienempivirtaset vastaavat muilta valmistajilta. Tiiä sit mikä tuota vaivaa.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 283
Mulla vähän samanlaista vikaa aiemmasta tarjouksesta ostetussa kappaleessa (edelleenkin siis "uusi"). Vaikka lataa täyteen niin muutaman päivän jälkeen käytettäessä virtapankki kuitenkin väittää olevansa tyhjä ja tai lähes tyhjä, vähän harmi silleen et tämmönen "laatutuote" käyttäytyy huonommin kun laaduttomammat ja pienempivirtaset vastaavat muilta valmistajilta. Tiiä sit mikä tuota vaivaa.
Tuotteessa on normaali 24 kk takuu, niin sen saa vaihdettua tai sitten rahat takaisin. Elisan aspan tai myymälän kautta.
Minulla tuollainen 10 000 M kapasiteetin virtapankki on ladannut 5 000 M puhelimen kerran täyteen, sen jälkeen pohjalla 1 palkki varausta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 446
Mulla vähän samanlaista vikaa aiemmasta tarjouksesta ostetussa kappaleessa (edelleenkin siis "uusi"). Vaikka lataa täyteen niin muutaman päivän jälkeen käytettäessä virtapankki kuitenkin väittää olevansa tyhjä ja tai lähes tyhjä, vähän harmi silleen et tämmönen "laatutuote" käyttäytyy huonommin kun laaduttomammat ja pienempivirtaset vastaavat muilta valmistajilta. Tiiä sit mikä tuota vaivaa.
Onko ollut piuha kiinni (ilman siis kuitenkaan laitetta) jatkuvasti?
Itsellä pari kappaletta Ankerin 20100mAh ja ainakin tuntuu, että nuo jotenkin purkaa itseään piuhan ollessa kiinni ja jossain taisi vastaavia kokemuksia tulla vastaan.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 283
Onko ollut piuha kiinni (ilman siis kuitenkaan laitetta) jatkuvasti?
Itsellä pari kappaletta Ankerin 20100mAh ja ainakin tuntuu, että nuo jotenkin purkaa itseään piuhan ollessa kiinni ja jossain taisi vastaavia kokemuksia tulla vastaan.
Minulla on piuha aina erikseen, ei kiinni ja varavirtalähde pitää hyvin varauksen kuukausiakin. Kyseinen Samsung 10000 tosiaan ja sitten Otterbox 10000.
 
Liittynyt
15.08.2017
Viestejä
23
Onko ollut piuha kiinni (ilman siis kuitenkaan laitetta) jatkuvasti?
Itsellä pari kappaletta Ankerin 20100mAh ja ainakin tuntuu, että nuo jotenkin purkaa itseään piuhan ollessa kiinni ja jossain taisi vastaavia kokemuksia tulla vastaan.
Oon itse kans miettinyt tuota että purkaakohan se piuha sen itsekseen, saattaa olla että on ollu tuo laitteen oma piuha kiinni kun on ollut säilytyksessä. Täytyypä testata lataamalla täyteen ja jättää kaappiin ilman piuhoja et auttaako tähän vaivaan.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 624
Onko tietoa että voiko tätä ladata ja purkaa samaan aikaan?

Eli käyttää ns. köyhän miehen UPSina esim. raspberry PI:lle?
 
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
278
Tänään peruivat Nokian napit, koska "loppuunmyyty". On se jännä ettei herran vuonna 2024 saada verkkokaupan saldoja pelaamaan reaaliajassa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 402
Viestejä
4 213 490
Jäsenet
71 052
Uusin jäsen
Markku246

Hinta.fi

Ylös Bottom