• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Salomon XA PRO 3D V8 juoksukengät

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 173
Tuote: Salomon XA PRO 3D V8 juoksukengät
Tarjoushinta: 89,90e
Normaalihinta: 149e
Kauppa: Varuste.net
Voimassa: Kunnes varasto tyhjä
Linkki: Salomon XA PRO 3D V8 | Miesten ulkoilu- ja retkeilykengät | Varuste.net
Promokoodi: ei tarvitse

Kommentti tarjouksesta: Näitä saa jatkuvasti tarjouksesta Intersportista 149 eurolla, mutta nyt varuste.net myy erikoisen värin loppuun varastosta joten saa todella edullisesti! Myymälästä noutamalla säästää postikulujen verran.
 
Liittynyt
31.01.2017
Viestejä
366
Tämä ei taida olla Gore-tex kenkä, niinkuin tuo Intersportin on. Kannattaa huomioida ennen kuin painaa osta -nappia. Meinasin jo rykäistä itse, sillä vanhat XA PRO (olleet varmaan 7 vuotta käytössä) on GTX ja olleet hyvät, ilman kalvoa en itse edes harkitse.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
439
Salomon XA PRO 3D GTX ovat ainoat kengät, jotka minulla ovat täysin tuhoutuneet käytössä. Ensin repesi päällinen noiden narujen alta. Seuraavaksi pohjasta mureni reunat ja lopulta irtosi koko pohjapinnoite. Vastaavia kokemuksia luin jo ennen ostopäätöstä, mutta näköjään olivat sitten totta. Muuten olivat tosi hyvät käytössä.
 
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 201
Eiks se oo hyvä vaan että käyttää kengät loppuun eikä ihaile niitä lasikaapissa :)

On vähän 2 jakoisia kommentteja maailmalla. Tarviisi ens kesäksi eräjormailuun yhdet varrettomat kengät kevyimmille poluille ja mulla on hieman leveämpi lesti muttei kuitenkaan lättäjalka niin oiskohan tässä kenkää???
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
296
Onko nämä miten hengittävät / kevyet kengät? Sopivatko +30 lämpötiloissa oleviin kävelyretkiin?
 

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 173
Mulla on ollut näistä GTX mallit ja kestivät useita vuosia ja käyttö oli sekalaista, myös märillä metsäpoluilla jne. käytössä ja parhaat kengät mitkä olen ostanut. Uudemmasta V9 mallista on myös wide lisänimellinen leveämmällä lestillä varustettu yksilö olemassa. Kannattaa käydä sovittamassa Salomoneja lähimmässä kenkäkaupassa ja tilata nämä jos Salomonien istuvuus miellyttää. Tilausvahvistuksessa lukee että takuu 24kk joten eiköhän kengät vaihdeta uusiin jos alkaa tuona aikana hajota käsiin.
 

Atamon

Make ATK Great Again
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
2 595
Mulla on ollut näistä GTX mallit ja kestivät useita vuosia ja käyttö oli sekalaista, myös märillä metsäpoluilla jne. käytössä ja parhaat kengät mitkä olen ostanut. Uudemmasta V9 mallista on myös wide lisänimellinen leveämmällä lestillä varustettu yksilö olemassa. Kannattaa käydä sovittamassa Salomoneja lähimmässä kenkäkaupassa ja tilata nämä jos Salomonien istuvuus miellyttää. Tilausvahvistuksessa lukee että takuu 24kk joten eiköhän kengät vaihdeta uusiin jos alkaa tuona aikana hajota käsiin.
Itsellä ollut myös Salomon GTX sarjan kenkiä, yksinomaan varmaan 15V, juurikin niissä se kapea Lesti ollut se juttu (Kiinnitys Bonusta :D). Kengät kuluu, kun kilometrejä kertyy. Parhaimmillaan vaihdoin lenkkarit 3-4kk välein, koska nää maastolenkkarit ei siedä Asfalttia.

Hitto kun olis huomannut aiemmin, ei viitsisi lähteä viikonloppuna Helsinkiin
 
Liittynyt
31.12.2021
Viestejä
253
Kyseessähän ei ole juoksukenkä, ja Goretex mallia saa noin 130-140e hintaan, että siinä mielessä ei kovin erikoinen "tarjous". Itselläni GTX kelvolliset Wide lestillä ja ovat parhaimpia kenkiä mitä olen omistanut, mutta juoksukengät ne eivät ole.
 

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 173
Itselläni GTX kelvolliset Wide lestillä ja ovat parhaimpia kenkiä mitä olen omistanut, mutta juoksukengät ne eivät ole.
Jep ne ovat oikeastaan vain polkujuoksukengät Salomonin markkinoinnissa mutta kyllä niitä juoksukenkinä voi käyttää.
 

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 173
Ehkä hieman harhaanjohtavaa silti kutsua näitä juoksukengiksi... esim Salomonin Alphacross on enemmän sellainen.
Ne taas ovat oikeastaan maastojuoksukengät.
Mutta oikeastihan sekä polkujuoksukengät että maastojuoksukengät ovat vain alakategorioita juoksukengille.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 408
Kaapista löytyy vuosia vanhat XA PRO 3D GTX mallit, maksoin 50€ jossain outletissa. Oli Salomonin oma luokitus näille mikä hyvänsä, niin itse sanoisin niiden olevan koiran kusetus, ulkoilu ja retkeilykenkä, jos tiedossa on vähän kosteampaa. Jos meinaa sataa koko ajan, en silti lähtisi näillä. Vaihtoehto järeämmille maihareille tai vaelluskengille maaston ja sään niin salliessa. Ovat melkoisen järeät maasto- ja polkujuoksuun. Toki voihan noilla juosta, mutta siihen on varmasti paljon parempiakin vaihtoehtoja. Salomonilla on paljon kiinnostavia malleja, mutta monet niin pirun kapeita etteivät sovi omaan lyhyeen ja leveään räpylään.

Onko nämä miten hengittävät / kevyet kengät? Sopivatko +30 lämpötiloissa oleviin kävelyretkiin?
En ostaisi erityisesti kuumiin / lämpimiin oloihin. Turhan jämyt ja varmasti kuumat ja hiostavat moiseen.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
625
Itsellä nämä GTX versiona ja en näillä juoksemaan lähtisi. Aika raskaat siihen hommaan.

Itsellä nämä nyt ollu 1.5 vuotta ja pääasiassa koiran kanssa lenkkeillyt metsässä kun vetiset keli. Ensimmäisenä näistä Salomonin kengistä repee tuo GTX kalvo jostain. Jotain pientä jo omissakin kengissä kun joskus vähän kosteat sisältä lenkin jälkeen.
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
14
Ei nyt varsinaisesti liity suoraan tähän keskusteluun, mutta en parempaakaan löytänyt. Olisko suositella kovempaankin sateeseen sopivia koiran kusetus kenkiä kaikenlaisiin maastoihin?

Mielellään puolikorkeet tai sellaiset ei niin raskaat versiot jotka sopii myös vähän lämpimämmälle kelille.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 552
Viestejä
4 236 368
Jäsenet
71 224
Uusin jäsen
breiska

Hinta.fi

Ylös Bottom