Salatut elämät - Maikkarin tahtiin, spoilerit spoilereihin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Myrkky
  • Aloitettu Aloitettu
Itseä vain sapettaa toi Aaron jatkuva luikerteliminen. Tiedä sitten että onko omassa persoonassa jotain sellaista mikä vihaa samankaltaisia henkilöitä, voisin ainakin kuvitella.

Ja joo olen samaa mieltä että se Aaron tunnistanut tyyppi tulee vielä jollain tapaa ilmi tässä.

Yllätyskäänne Salkkareissa! Hahmo joutui vankilaan – näyttelijä poistuu sarjasta

Pitää muistaa myös tämä, saa nähdä palaako Linda enää kuvioihin. Itse toivon että palaisi.:)

Itseä vain sapettaa toi Aaron jatkuva luikerteliminen. Tiedä sitten että onko omassa persoonassa jotain sellaista mikä vihaa samankaltaisia henkilöitä, voisin ainakin kuvitella.

Ja joo olen samaa mieltä että se Aaron tunnistanut tyyppi tulee vielä jollain tapaa ilmi tässä.

Yllätyskäänne Salkkareissa! Hahmo joutui vankilaan – näyttelijä poistuu sarjasta

Pitää muistaa myös tämä, saa nähdä palaako Linda enää kuvioihin. Itse toivon että palaisi.:)

Samoilla linjoilla, Aaro on siinä mielessä hyvä hahmo, että tuo säpinää sarjaan. Mutta moraali on mitä on, enkä sen taki hahmosta pidä. Ja sitten linkin luettuani, niin voin hyvää päivää mitä kaikkea tuleekaan niin monella taholla. En nyt spoilaa omilla spekuloinneilla tämän enempää mitä tuleman voi olla.

Jaahas ja simsalapim. Hän kävelee jo täysin ilman keppejä. Salkkarit :)

Mitäs rooleja toi Akin näyttelijä on vetänyt teatterissa. Vakuuttavaa kännäilyä niin haudalla kuin muuallakin, viskipullon kanssa!

Eikös se konjamiinia ollut? Huvitti itsekin että kävely sujuu jo normaalisti. No, Aki ja Jirikin kuntoutuivat suht vauhdilla.. :kahvi:

Konuahan se.
Jirihän kuntoutui kun sai nyrkistä naamaan:beye::D

(mä en nyt vaan totu tuohon nikin vaihtamiseen @Chloe :bored:, Pro takasin)

^

Siis hyi vittu. Imelin kusisin ripuli kappale ikinä. Ja vielä Peppi Puolakka laulamassa. Huh huh.

Onneksi vasta 2005 jaksoissa noissa muisteloissa menossa. Oli noissa tietty jotain hyvääkin, mutta alamäki oli jo kovaa tuolloin.

Ei mutta Jirihän lensi aikanaan parvekkeelta alas ja oli pyörätuolissa tovin.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Nikkiä en perkeleessä vaihda takaisin. :D

Tota jaksoa mä en muistanutkaan, se mikä oli vähän aikaa sitten kun Jirille sattui joku juttu, ja näkö lähti, sitten sai turpaan ja näkö palautui. Kariko sitä mottas? En nyt muista.

Aika radikaali nikin vaihto silti, mähän sain vaan vähän säätöä:lol:

Akihan sitä pamautti. :D

Pelin ja pelihahmon kova fanitus vaatii välillä koviakin panostuksia. :vihellys:

No niinhän se oli. Mä nyt olen ollut kohtuullisen omissa ajatuksissa viimeiset kuukaudet, niin alkaa näköjään muistikin pettää:btooth:

No ymmärrän asian, eihän siinä mitään sitten:comp:

Tää on kyllä ihan hullua. Kun Aaro (tai siis Arto) on molemmissa ihan yhtä kiero. Niin menee koko ajan sekaisin, että kummassa ulottuvuudessa pelataan.

Edit. Ja kun siis Aaro ei oikeastaan ole muuttunut yhtään miksikään ulkonäöltäänkään. Toisin kuin Camilla.

Näin Salkkarit-hahmot asuvat – katso kuva Pihlajakadun pohjapiirroksesta!

kartta-data.jpg

Jos joku parempaa tietyä ihan nykytilanteesta niin tuohan on helppo muokata nykymalliin.

Tää on ollut ihan hyvää settiä. 1177 osa menossa. Mutta nyt alkaa mittani olla täysi. Roomeo tai mikä lie liehuletti tuli pilaamaan kaiken.

Poriin koulutukseen yön yli oppiin, uutta sairaalan potilastietojärjestelmän opettelua varten :):geek:

Suu kiinni on mun toinen nimi, varsinkin sellaisista asioista, jotka ei muille kuulu
- Ismo Laitela

Ei vit..tu. Lari on takaisin.

upload_2018-2-20_19-37-59.png

Viimeksi muokattu:
Pääsikö Serveri nusasemaan?:think::smoke::kahvi: Jos pääsi, niin kerrankin jotan hyötyä siitäkin:lol::D

joo ihme ettei toi monica jirille tai karille kelvannu. ite oisin ainakin heti käyny nusasemassa oli kännissä tai ei :D

En kyllä muistanut tuota käännettä. Kiinnihän taisi jäädä ja siitä ei hyvää tainnut seurata:btooth:

Niko muistaakseni ihan seurusteli Katariinan kanssa kunnes Katariina tajusi, että Niko on vasta pieni poika eikä siitä tuu mitää.

Niko muistaakseni ihan seurusteli Katariinan kanssa kunnes Katariina tajusi, että Niko on vasta pieni poika eikä siitä tuu mitää.

Jotain tuollaista se tais olla. Nythän Serveri veti kunnolla tänään, ei tietenkään kertonut Jirille mitään ja vielä Monicaa meni pussailemaan:D Ehkä tästä jotain hauskaa vielä tulee:tup:

IT-konsultti Lari :D Noh. Ylilääkäri oli jo lähdössä livohkaan kesken "konferenssin" kunnes Lari kävi äkkäämässä hänet taksitolpalta.

Serveri hienosti "seivasi" tilanteen Jirin tentatessa Monicaa illan tapahtumista. Ja yllätyspusut pehmolelun palautuksen yhteydessä.

Kyllähän tämä jakso taasen oli aika tuubaa. Homohippaa. Sitten taasen Jirin paneskelu Alissan kanssa. Tässä mallia 1207 jaksosta mitä mieltä minä tästä olin:

upload_2018-2-22_21-47-23.png

Jiri jää sitten näköjää nuolemaan näppejään herukan suhteen. Taitaa mennä rahatkin siinä sivussa Alissan pörssiin.

Kyllä yritys Haukkapalan nyt kyllä käy niin, että Janne palaa takaisin Amandan vajaalle tiskille. Olihan nuo nyt herkulliset setit mitä tarjottiin, mutta pyörällä ympäri Stadia :facepalm:

...eikä tuo Pietarin ja Pepin juttukaan tuohon jää. Kuviot tosin niin nähty jos että suurempaa draamaa ei tarvinne odottaa.

- Huikea huikea porilainen taksikuski. Olik Laitela?

Kaivakaas joku tuo pätkä, vois käyttää monessa!

Jaksoon 1221 olen päässyt. Rimputi rimputi ovikelloon ja kukas se sieltä tulikaan :facepalm:

upload_2018-2-26_19-22-12.png

Itse asiassa tätä aikakautta en edes katsonut eli ihan uusia olleet nämä kuviot. En tuota Aaron Paulan kätkemistä ostamansa asunnon kellariin tiennyt.

Mitenkäs sitte Jutan Ja Ipen juttu menikään. Rappukäytävässä imutteluun :D. Tuli myös mieleen että Aarollako on nyt mielessä eka viekoitella Eva ja sen jälkeen lähteä jollekin karkumatkalle Nellan kanssa (toki jesariin ja köyteen sidottuna) ja taas lähteä rakentaa samaa tarinaa kuin Paulan kanssa? :eek:

Mitenkäs sitte Jutan Ja Ipen juttu menikään. Rappukäytävässä imutteluun :D. Tuli myös mieleen että Aarollako on nyt mielessä eka viekoitella Eva ja sen jälkeen lähteä jollekin karkumatkalle Nellan kanssa (toki jesariin ja köyteen sidottuna) ja taas lähteä rakentaa samaa tarinaa kuin Paulan kanssa? :eek:

Juuri noin, ja varsinkin mitä jakson loppuspoilerissa oli, niin jotain kitkaa syntymässä:)

Jakso 1253 ja meikkikeisari Jacques Jardin mainittu! Hyvä tästä tulee. Plussapallosta huolimatta. Rikun kuolema valitettavasti hypättiin ikävästi yli noissa Youtuben jaksoissa. Aika hyvin menee yksi yhteen nyt joissain asioissa reaaliajan sarjan kanssa, kun itsemurhaahan se Akikin yritti. Tai siis enpä edes tiedä miten Riku kuoli, ryypylle pitkän tauon jälkeen laukkasi ja "seuraavassa osassa" olikin jo kuollut.

Tai siis enpä edes tiedä miten Riku kuoli, ryypylle pitkän tauon jälkeen laukkasi ja "seuraavassa osassa" olikin jo kuollut.

Rikuhan taisi ajaa humalassa autoa jolloin sattui jonkunlainen onnettomuus ja sen seurauksena kuoli. Näin muistaakseni.. :confused:

EDIT. Laitoin paljastukset keskiviikon jaksosta piiloon muiden mukaisesti, mutta itsellä on ollut tapana olla lukematta ketjua, jos en ole jaksoja katsonut.

Ismo ryhtyy homoseksuaaliksi mitä vimmattua? En olisi ikinä tätä uskonut.

Mielenkiintoisinta Aaron tapauksessa on se että mihin hän tarkalleen ottaen pyrkii. Mitä hän koitti saavuttaa lukitsemalla Paulan kellariin? Onko tarkoitus vain omia jokainen rakkauden kohde tappamalla tämä, niin kukaan muu ei ainakaan tätä vie.

Jiri kyllä todella naivi kun "tarkkailee" aaroa ja suojelee jotain tekopyhää teiniromanssia. Jiri ärsyttää hahmona taas pahemman kerran.

Akin traumat on nyt näköjään pikaisesti korjattu, vai tuleeko vastaan vielä takaumia?

Hmm, tuosta Ismosta..
Kyllä mä voin myöntää, etten itse kykenisi Jutan kaltaisen ihmisen kanssa seurustelemaan, saati tekemään mitään intiimiä. Mutta ei mun mielestä sukupuolen vaihtanut henkilö tuossa tapauksessa enää mies ole. Hän on kokenut olevansa nainen ja on sitä nykyisin fyysisesti, henkisesti, että virallisissa papereissa.
Eli mikä tekee ismosta homon, jos se suutelee naista?

Eijeijei nyt oli taas kyllä äksöniä jaksossa :D Jumankavita käsikirjoittajilla menee nyt lujaa.

Jos sä nyt miehisen elimen tunget naisen elimeen, niin ei siitä kyllä homoa saa tekemälläkään..eikä edes bi:tä. Plus että tuollainen ihminen on ikänsä kokenut olevan väärän sukupuolen kehossa, joten ei sellainen periaatteessa ole esim mies ollut kuin kromosomeiltaan.
Homous on seksuaalinen suuntautuminen ja jos ei miehet kiinnosta, niin ei silloin voi homokaan olla, vaikka sulupuolenvaihtajan kanssa olisi tekemisissä..

Tämän hetken polttavin puheenaihe on: Onko Jutalla Skloddi vai ei?
14531947.jpg

upload_2018-3-2_17-14-22.png

Onko tämä sama näyttelijä kuin Kallen poliisikaveri? Jakso 1425

upload_2018-3-2_19-37-20.png

@BOT

Viimeksi muokattu:
Jaksosta 1498. Liittyy myös kovasti tähän Nella/Paula-keissiin.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Nyt tuosta Pepistä ollaan tekemässä jotain marttyyriä. Voi itku.

• Tykkää
Reactions: BOT
Nyt tuosta Pepistä ollaan tekemässä jotain marttyyriä. Voi itku.
Saisi painua pysyvästi sinne Rovaniemelle.
Mikään ei nosta verenpainetta niin äkkiä, kuin miss otsan näkeminen tai edes kuuleminen ruudussa.

Lähetetty minun TA-1004 laitteesta Tapatalkilla

Eikös Taiga ole mummolassa pitkäaikaishoidossa. Luultavasti siksi ettei voisi olla enää ihan pieni lapsi ja lienee vaikea löytää, tai nykyajassa kenties jopa moraalitonta laittaa, lapsi näyttelemään vammaista. Vaikka CP voineekin olla monentasoista, eihän Juttakaan kaikkein uskottavin kohde ole Ismon homo-epäilylle.

Gunnarin yö tuli siis ehkä kustantamaan 100 000 euroa. Ei haissut viina Ullalle asti :vihellys:

Camilla pitää jöötä nyt Jannen selviytymistaistelussa kojukärrynsä jälkeen. Ja Jannehan mokailee urakalla. Mutta nyt sitten kuuli, että Nilkkinen ja Alissa ovat kusettaneet juuri Camillaa.

Gunnarin yö tuli siis ehkä kustantamaan 100 000 euroa. Ei haissut viina Ullalle asti :vihellys:

Camilla pitää jöötä nyt Jannen selviytymistaistelussa kojukärrynsä jälkeen. Ja Jannehan mokailee urakalla. Mutta nyt sitten kuuli, että Nilkkinen ja Alissa ovat kusettaneet juuri Camillaa.

Se cameo pokemon tuskin sarjassa kauaa seikkailee, eli saa nähän kuin pitkään satkun kiristys kestää, ja Camillahan on kirstunvartija, mutta kun salkkarit niin on noita satkuja pyöritetty ennenkin.

Mites tuo kusetuskuvio oikein meni, en nimittäin muista:confused:

Se cameo pokemon tuskin sarjassa kauaa seikkailee, eli saa nähän kuin pitkään satkun kiristys kestää, ja Camillahan on kirstunvartija, mutta kun salkkarit niin on noita satkuja pyöritetty ennenkin.

Mites tuo kusetuskuvio oikein meni, en nimittäin muista:confused:
Sehän oli se kun Alissa ollessaan Gunnarin "vaimo" järjesti oman kaappauksensa isänsä ja Sergein kanssa.
Niitä lunnasrahojahan ei koskaan löydetty vaikka poliisit niitä noin puoli tuntia etsivätkin.

En kyllä ymmärrä miksei ne poliisit muka löytäneet niitä rahoja kun Sergei käytännössä kiljui koko putkareissunsa ajan, että Alissa itse suunnitteli ja toteutti koko huijauksen.
Eikä muka poliisit huomanneet että yhtäkkiä konkurssissa ollut Vinotar, joka kuului vielä "kaapatulle" itselleen (vai palauttiko Alissa jo Vinottaren takaisin isälleen) onkin nyt yhtäkkiä saanut miljoonan käyttöönsä.

Lähetetty minun TA-1004 laitteesta Tapatalkilla

En kyllä ymmärrä miksei ne poliisit muka löytäneet niitä rahoja kun Sergei käytännössä kiljui koko putkareissunsa ajan, että Alissa itse suunnitteli ja toteutti koko huijauksen.
Draaman takia :) Jos Janne valitsee kertoa Camillalle eikä erehdy kiristämään Nikkisiä niin voitte arvata millaiseen kostoon Camilla pystyy. Voi tuntea itsensä varsin petetyksi kun oikeasti näytti retkahtaneen Akiiin ja paljastuukin että sama mies käytti hyväkseen heidän sukuaan. Toisaalta Janne tekee pääosin tyhmiä valintoja ja voi konkurssissaan pyytää päästä osille. Ettei vaan Janne-parkaa olla kirjoittamassa sarjasta ulos...

Janne oli jo saamassa potkuja mutta on kertomassa Camillalle kuultua salaisuuttaan. Sanni näytti aika kivalta kireissä farkuissaan. Schumi junior oli jäädä kiinni Violalle, noh eihän Viola oikeasti usko ihastusta Monicaan.

Mutta tuo Pihlajakadun pääovi nyt kun huolella katsoi niin kiinni mennessään koko etuseinä heilui :rofl:

Statistiikka

Viestiketjuista
296 014
Jäsenet
81 018
Uusin jäsen
krisuamd

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom