Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No nyt on kovaa kamaa! Ismo & Seppo Show!
Veikkaan, että Janne ei todellakaan kelpaa milffille korvikkeeksi. Pitää olla Lucky.Talen ja Jannen 100ke diili ei varmasti kovin hyvin mene
Minä olen Lasse Sievinen, insinööri-majuri evp. Joonatanin setä
Eikä eilenkään jaksoa.
Gunnar oli ostanut "muutaman" puvun.Siis oliko siellä ovella plinglottelemassa nyt Seppo vaiko vain joku pukuhermanni?
Mikäs tää nyt oli tosiaan tuhmat mikä lie joka näkyy katsomossa ilmaiseksi. Ei pysty katsomaan on niin paskaa.
Onko missään lukenut kauanko Seppo jatkaa sarjassa vai onko kyseessä muutaman jakson vierailu?
Nalle Puh ja Nikke Knattertonin kertoja parhaat.
Josko nyt
Sepon vuorosanat taas tulevat aivan kuin joissain mainoksissa. Melkein kaikki mitä legenda sanoo kuulostaa kuin joltain vakuuttavalta statementiltä. Luonnollista puhetta siitä ei saa tekemälläkään. Vaikka miten kuolematon hahmo onkin kyseessä.
MACK
Tänä kesänä olis Mikkelissä Sami Uotila eli Aki Nikkinen näyttelemässä.Siskoni kävi katsomassa kesäteatteria, jossa oli Seppo. En kyllä muista missä, viime kesää mentiin.
Mitä @jjjjussi höpöttää täällä
Vähän herättelin ketjua.
Kattelet vissiin kesäuusintoja?
Mä en ole vieläkään kerännyt sisua että kattoisin tuhmat tädit settiä. Sen minkä telkusta näin viimeksi oli aika tuuheaa..
Siis mikä Katsomosta ilmaiseksi näkyy niin ei vain pysty katsomaan. Niin hirvittävää kuraa.