Oiskohan ainekset neliödraamalle? [emoji23]Saadaanhan tuonne vielä varmaan Peppi sekoittamaan pakkaa kun käynee kuitenkin Lolaa fyssaroimassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oiskohan ainekset neliödraamalle? [emoji23]Saadaanhan tuonne vielä varmaan Peppi sekoittamaan pakkaa kun käynee kuitenkin Lolaa fyssaroimassa.
Hei muuten. Tuleeko teillä mainoksia jos Katsomon kautta katselette? Mulla ei tule ainuttakaan mihinkään väliin.
Mä olen muutaman kerran katsomon kautta katsonut, ja ei oo tullut mainoksia. Yleensä katon ihan "livenä" ja joudun sietämään ne mainokset.
Vanhoina hyvinä aikoina kun oli salkkarit ennakkoon, niissäkään ei ollut mainoksia.
Ihme juttu ettei mainoksia ole pakotettu, minusta ennen oli. Olisko nyt kun piti kirjautua erikseen sivustolle niin poistuneet. Katsomossa se hyvä puoli, että jakso alkaa 18.27 eikä tosiaan niitä mainoksia niin jakso loppuu reilusti ennen tv-lähetystä.
123. Jakso 3288: Talen ja Jannen tiinaralliTänään klo 19:28 MTV3 -Kesto 32 min , Kausi 19
Juu siis missään noista lähetyksistä ei ole ollut mainoksia. Ja pelkästään Katsomosta katselen, en telkkarista.
Ublock estää välillä mainokset, mutta välillä ei. Tuntuu olevan tuurista kiinni.
Firefox Quantum toki käytössä.
Chromella pistin pyörimään katsomossa 19.30. Ääni kuuluu, still kuva näkyy.. edes pausea ei saa päälle joten vaihtoehtona ikkuna kiinni tai äänet pois päältä.
Katsomo taitaa käyttää Silverlightiä.
Lastensuojelu mukaan kuvioihin, no niin nyt! Lentäjä Panu Kaukovaarallahan oli kans ihan hyvää settiä aikoinaan. Tietysti case Siru mutta muuta. Jannelta hyvä veto lähteä suoraan hakemaan Tiinaa itselleen, ainakin puheissa hehe.
Tuo Tiina on kyllä hottis. Jos pelkkä ulkonäkö kriteerinä, niin vaikea olisi päättää tuon ja Sannin väliltä.
Katsomo käyttää HTML5 soitinta.Katsomo taitaa käyttää Silverlightiä.
Lopeta se rimputtelu, mä sain just pojan rauhottumaan
- Kari Taalasmaa vauva sylissä
Ja Jirin ilme.
Eihän Kari vaan pannu Monicaa
No toi niin, suihku kuului taustalla että notta. Sitten taas jos oikein suurennoslasilla Ismo Ipi laittaa ruoat syömättömänä tai lähes syömättömänä roskiin ja alkaa rehkimään niin...
Ismolla kohta anoreksia kuten Iidalla konsanaan.
Syön hattuni jos Karille ja Monicalle ei kehkeydy jotain säpinää.
Eihän se olisi ilmiselvää salkkaria jos niin ei kävisi.
Kalle lopussa "Mä en kaipaa kaveruutta, mä haluan rakkautta ja munaa!"
Syön hattuni jos Karille ja Monicalle ei kehkeydy jotain säpinää.
Alfaan ilmestyi antenni kun se penska jäi sinne jumiin, eikä ilmeisesti moderni voimakas ja itsenäinen nainen osannut avata ovea avaimen avainosalla? Sekä bluescreeni oli pitkästä aikaa hyvä
Alfaan ilmestyi antenni kun se penska jäi sinne jumiin, eikä ilmeisesti moderni voimakas ja itsenäinen nainen osannut avata ovea avaimen avainosalla? Sekä bluescreeni oli pitkästä aikaa hyvä
Oliko Kallen vilautus rapussa Salkkareiden "rohkein" kautta aikojen?
No joo, kokonaisuutena Ismon kohtaus voittaa mutta minusta näytti että Kallen Pikku-Kalle vilahti tai oli ainakin hyvin lähellä näkyä... Tämä sarja on ollut hyvin siisti suomalaisiin elokuviin verrattuna.Ei voita vanhempaa Laitelaa:
Pietari ja Evahan olivat tulessa. Rohkeaa rohkeaa. Nikkinen näki nyt äitimuorinsa ns. todellisen tilan. Ismon chattailyt ei kyllä voisi vähempää kiinnostaa.
Nuo Jannen leivät näyttää kyllä herkullisilta ja varsinkin täytteet! Ja numerokin on nyt annettu Tiinalle. Onnin ja Sannin suhde taitaa sitten kuitenkin eheytyä.
Karin pojan saunan lauteiden pesu sai yllättävän käänteen, kun Eva poikkesikin samaan aikaan Pihlajakadun saunan Suihkuun, kuulitte oikein suihkua jopa kuvattiin. Se siis on olemassa
Tämähän olisi arvoinen ratkaisu, etenkin höystettynä pidempään jatkuvalla salasuhteella. Mutta draaman takia epäilen että poikaparka jää kiinni ja eikä siitä olla hiljaa. Tämä viilentää Violaa entisestään jolloin Severille aukeaa uusi mahdollisuus. Vaihtoehtoisesti Benjamin pääsee hiljaa ylös mutta tietystä näkyvästä syystä johtuen ei uskalla poistua vaan menee saunaan piiloon (lasioven taa ) ja päättää yrittää hoitaa em. syyn pois, jääden lopulta kiinni.Edit: Veikaten tilanne johtaa siihen että Benjaminen rakastelee Evan kanssa.