Salatut elämät - Maikkarin tahtiin, spoilerit spoilereihin

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 445
Saadaanhan tuonne vielä varmaan Peppi sekoittamaan pakkaa kun käynee kuitenkin Lolaa fyssaroimassa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
Aika hanurista näyttää olevan nuo paljastus sivustot, katso ensin mainos ja sitten 30 sekkaa jotain mikä ei tule yllätyksenä:shifty:
 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
Hei muuten. Tuleeko teillä mainoksia jos Katsomon kautta katselette? Mulla ei tule ainuttakaan mihinkään väliin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
Hei muuten. Tuleeko teillä mainoksia jos Katsomon kautta katselette? Mulla ei tule ainuttakaan mihinkään väliin.
Mä olen muutaman kerran katsomon kautta katsonut, ja ei oo tullut mainoksia. Yleensä katon ihan "livenä" ja joudun sietämään ne mainokset.
Vanhoina hyvinä aikoina kun oli salkkarit ennakkoon, niissäkään ei ollut mainoksia.
 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
Mä olen muutaman kerran katsomon kautta katsonut, ja ei oo tullut mainoksia. Yleensä katon ihan "livenä" ja joudun sietämään ne mainokset.
Vanhoina hyvinä aikoina kun oli salkkarit ennakkoon, niissäkään ei ollut mainoksia.
Ihme juttu ettei mainoksia ole pakotettu, minusta ennen oli. Olisko nyt kun piti kirjautua erikseen sivustolle niin poistuneet. Katsomossa se hyvä puoli, että jakso alkaa 18.27 eikä tosiaan niitä mainoksia niin jakso loppuu reilusti ennen tv-lähetystä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
Ihme juttu ettei mainoksia ole pakotettu, minusta ennen oli. Olisko nyt kun piti kirjautua erikseen sivustolle niin poistuneet. Katsomossa se hyvä puoli, että jakso alkaa 18.27 eikä tosiaan niitä mainoksia niin jakso loppuu reilusti ennen tv-lähetystä.
123. Jakso 3288: Talen ja Jannen tiinaralliTänään klo 19:28 MTV3 -Kesto 32 min , Kausi 19
Piti ihan kirjautua katsomoon pitkästä aikaa, ja tuollaiseen törmäsin, kyllä tuohon aikaan pitäisi jo mainoksetkin mahtua:confused:. Taas perjantain lähetystietoja kun vilkaisin, niin kesto 20 min, ja siinä ei takuulla mainoksia ole.
 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
Juu siis missään noista lähetyksistä ei ole ollut mainoksia. Ja pelkästään Katsomosta katselen, en telkkarista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
Juu siis missään noista lähetyksistä ei ole ollut mainoksia. Ja pelkästään Katsomosta katselen, en telkkarista.
No uskon kun sanot. Multa mennyt joskus telkkulähetys vähän ohi, niin vilkaissut sitten tärkeimmät katsomosta, ja siitäkin on nyt aikaa. Sen verran että tuonne katsomoon joutuu kirjautumaan nykyään.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 883
Katson sarjaa aika paljon Katsomosta joko tietokoneella Chromella ilman erillistä mainosestoa tai Chromecastilla puhelimella käynnistäen. Molempiin tulee alkuun 3-4 mainosta, välimainoksia tulee vaihdellen, joskus ei yhtään, joskus yksi tauko, mutta joskus jopa kaksi taukoa. Syitä määrien vaihteluun voi olla paljonkin, esim. mainosmyynti, kellonaika ja asiakkaan sijainti.

Joo, Pietarille näyttäisi olevan naisia tyrkyllä. Evahan varmasti panee parastaan, pun intended, ettei ukon ajatukset karkaa naapurihuoneessa majailevaan eksään, Eva ei kuitenkaan ole aina kotona ja tosiaan Peppiä alkanee näkyä asunnossa. Kestääkö Pietarin moraali ja ellei, tässähän voisi alkaa huolestua jaksaako hän kaiken :D
 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
upload_2017-12-11_19-32-2.png


En tiedä mitä tuo tarkoittaa, mutta aina ennen jaksoa kysyy tuollaista ja siihen kun vastaa Ei. Mainoksia ei näy.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
Chromella pistin pyörimään katsomossa 19.30. Ääni kuuluu, still kuva näkyy.. edes pausea ei saa päälle joten vaihtoehtona ikkuna kiinni tai äänet pois päältä.
 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
Chromella pistin pyörimään katsomossa 19.30. Ääni kuuluu, still kuva näkyy.. edes pausea ei saa päälle joten vaihtoehtona ikkuna kiinni tai äänet pois päältä.
Katsomo taitaa käyttää Silverlightiä.

Lastensuojelu mukaan kuvioihin, no niin nyt! Lentäjä Panu Kaukovaarallahan oli kans ihan hyvää settiä aikoinaan. Tietysti case Siru mutta muuta. Jannelta hyvä veto lähteä suoraan hakemaan Tiinaa itselleen, ainakin puheissa hehe.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
Katsomo taitaa käyttää Silverlightiä.

Lastensuojelu mukaan kuvioihin, no niin nyt! Lentäjä Panu Kaukovaarallahan oli kans ihan hyvää settiä aikoinaan. Tietysti case Siru mutta muuta. Jannelta hyvä veto lähteä suoraan hakemaan Tiinaa itselleen, ainakin puheissa hehe.
Ohjelma alko just, niin ei ollut aikaa alkaa säätämään toisella selaimella, enkä edes muista tunnareita tai salasanaa, jotka chrome muistaa. Mainostauolla sen verran laitoin volumea päälle että huomasin ettei mainoksia netin kautta kuulunut;) Mutta joo, jos yks ohjelma tulee katsottua mainosten kanssa, niin kestän sen 10 minuuttia:D

Jannen ja Talen säätöjä odotellessa, eiköhän tuossa jotain akanvaihtoa tapahdu, tai katastrofi jos ei muuta.
Kari kyllä hoitaa homman maaliin jollain tavalla:tup: Parhaimmillaan Benjamin muuttaa Lindan luokse, jossa Viola jo odottaa:btooth:
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
2 253
Katsomo taitaa käyttää Silverlightiä.
Katsomo käyttää HTML5 soitinta.

Itse olen huomannut sen että Linuxilla (itsellä käytössä Ubuntu Gnome) ei Chromiumilla toimi Katsomo, mutta Firefoxilla toimii. Liittynee kenties siihen että Firefox osaa natiivisti toistaa suojattua sisältöä.
 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
Jaa että ei käytä enää Silverlightia. Sitten kyseinen paske lähtee tänään veke. Minusta se on kyllä asennettuna kummallekin koneelle.
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
534
En tiedä onko ollut jo mutta tubesta löytyy pilalle menneitä kohtauksia. Melkeinpä parempaa viihdettä kun itse esitettävä sarja. Löytyy 8 videota.

 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
Pari hyvää pätkää! Jo heti ekassa klipissä Viola oli ihan eri planeetalta kuin sarjassa, aina mutristelemassa ja tässä rävähti naurun remakka.
 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
Hahhah, nyt poistin sitten sen Silverlightin ja yritin laittaa päivän jakson käyntiin Internet Explorerilla. Ei lähde.

Sitten Firefoxilla rekkautuminen uBlock aktivoituna ja johan lähti pyöriin, mutta mainoksien kanssa.
 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
Eihän Kari vaan pannu Monicaa:btooth:
No toi niin, suihku kuului taustalla että notta. Sitten taas jos oikein suurennoslasilla Ismo Ipi laittaa ruoat syömättömänä tai lähes syömättömänä roskiin ja alkaa rehkimään niin...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
No toi niin, suihku kuului taustalla että notta. Sitten taas jos oikein suurennoslasilla Ismo Ipi laittaa ruoat syömättömänä tai lähes syömättömänä roskiin ja alkaa rehkimään niin...
Telkku oli niin hiljasella että tota suihkun ääntä en kuullu, mutta sillälailla.

Ismohan vetää ittensä sairaalakuntoon, ja treffit lykkääntyy uskoisin..
 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
Testataas sitten WIN kympillä toimivuutta. Silverlight on asennettuna. Tuleeko mainoksia vaiko ei. Edgellä en edes yritä sillä kun mainokset vain näkyi mutta itse lähetys ei toistunut.
 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
Aaro Vaalanne on back as fuck! Nyt oli hyvä kohtaus pimeässä huoneessa yllätettyään itse tsykologin.

Jirin kohkaus nyt ei niinkään iske sitten yhtään. Kosonen ja rakkauden osoitus saunassa Kallelta, näinkö todella on?
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
Syön hattuni jos Karille ja Monicalle ei kehkeydy jotain säpinää.
Eihän se olisi ilmiselvää salkkaria jos niin ei kävisi.

Kalle lopussa "Mä en kaipaa kaveruutta, mä haluan rakkautta ja munaa!" :rofl::rofl::rofl:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
Eihän se olisi ilmiselvää salkkaria jos niin ei kävisi.

Kalle lopussa "Mä en kaipaa kaveruutta, mä haluan rakkautta ja munaa!" :rofl::rofl::rofl:
Tuossahan kaikki meni vituiks, Kari myöhästyi terapiasta kun Monican pentu jäi Alfa Romeon romuun lukkojen taakse ja Monica taas ei ilmestynyt siihen isyyden tunnustamiseen samasta syystä.

Kalle ei nyt saa vaan munaa, kai se keinot keksii.

Syön hattuni jos Karille ja Monicalle ei kehkeydy jotain säpinää.
Salkkarilogiikalla, pakko on jotain tulla, ja Jiri möksöttää.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 749
Alfaan ilmestyi antenni kun se penska jäi sinne jumiin, eikä ilmeisesti moderni voimakas ja itsenäinen nainen osannut avata ovea avaimen avainosalla? :rofl: Sekä bluescreeni oli pitkästä aikaa hyvä
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
Alfaan ilmestyi antenni kun se penska jäi sinne jumiin, eikä ilmeisesti moderni voimakas ja itsenäinen nainen osannut avata ovea avaimen avainosalla? :rofl: Sekä bluescreeni oli pitkästä aikaa hyvä
Mä sitä antennia ihmettelin, mutten tajunnut heti. Italian romut:shifty: Bluesreenia en taaskaan huomannut.. mutta jos joku on joskus hajottanut auton ikkunan, niin kyllä niitä siruja on vähän jokapuolella:D pennulla ei ollut niitä päällään;)
 

jermu1982

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
993
Alfaan ilmestyi antenni kun se penska jäi sinne jumiin, eikä ilmeisesti moderni voimakas ja itsenäinen nainen osannut avata ovea avaimen avainosalla? :rofl: Sekä bluescreeni oli pitkästä aikaa hyvä
En alfasta tiiä, mutta ainakin jossain volkkareissa on tehty helvetin vaikeaks avaimella avaaminen. Täytyy ottaa se muovi avain pois ja sitte repiä suoja lukkopesän päältä
 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
^ Jarkko :tup:

Mulla on kans yks kaveri joka just samanlainen. Aina kiire omille jutuilleen, olipa sitten tilanne mikä tahansa.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 883
Ei voita vanhempaa Laitelaa:
No joo, kokonaisuutena Ismon kohtaus voittaa :) mutta minusta näytti että Kallen Pikku-Kalle vilahti tai oli ainakin hyvin lähellä näkyä... Tämä sarja on ollut hyvin siisti suomalaisiin elokuviin verrattuna.
 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
Toihan oli kunnon tykitystä tämän päivän jakson loppu. Kari ihmeissään lakinaisen tultua korjaamolle bisseä pummaamaan. Mr Casualin ja Kallen kohtaaminen ei helvetti. Sitten hissi rikki ja Pietari koomanainen sylissään Evan luokse.
 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
Pietari ja Evahan olivat tulessa. Rohkeaa rohkeaa. Nikkinen näki nyt äitimuorinsa ns. todellisen tilan. Ismon chattailyt ei kyllä voisi vähempää kiinnostaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
Pietari ja Evahan olivat tulessa. Rohkeaa rohkeaa. Nikkinen näki nyt äitimuorinsa ns. todellisen tilan. Ismon chattailyt ei kyllä voisi vähempää kiinnostaa.
Ensin kiihkeä BJ, ja sitten "kops" mee sä kattomaan...:D juuri noin:tup:
 
Liittynyt
22.11.2017
Viestejä
285
Johan tässä onkin Aaron kikkailuja odoteltu. Toivon, että ei saa sotkettua Karin ja Lindan suhdetta vaan saa ite silmän mustaksi ja pahan mielen.
 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
Nuo Jannen leivät näyttää kyllä herkullisilta ja varsinkin täytteet! Ja numerokin on nyt annettu Tiinalle. Onnin ja Sannin suhde taitaa sitten kuitenkin eheytyä.

Karin pojan saunan lauteiden pesu sai yllättävän käänteen, kun Eva poikkesikin samaan aikaan Pihlajakadun saunan Suihkuun, kuulitte oikein suihkua jopa kuvattiin. Se siis on olemassa :D
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
691
Nuo Jannen leivät näyttää kyllä herkullisilta ja varsinkin täytteet! Ja numerokin on nyt annettu Tiinalle. Onnin ja Sannin suhde taitaa sitten kuitenkin eheytyä.

Karin pojan saunan lauteiden pesu sai yllättävän käänteen, kun Eva poikkesikin samaan aikaan Pihlajakadun saunan Suihkuun, kuulitte oikein suihkua jopa kuvattiin. Se siis on olemassa :D
Eipäs Eva kuullut, kun Benjamin yritti kaljatölkin heittää roskiin (joka lensikin lattialle minkä vuoksi ääntä lähti vähän enemmän). Kuinkahan käy.. yllättääkö Ulla Benjaminin selän takanta kyttäämässä Evaa? :D
 

Antwerp

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
03.02.2017
Viestejä
172
Benjaminen luonnollisen näköinen kompastuminen puoliksi suihkuun oli priceless :D

Kyllähän siinä nyt menee helposti se 15-30 sekuntia että pääsee siitä ylös.

Edit: Veikaten tilanne johtaa siihen että Benjaminen rakastelee Evan kanssa.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 883
Edit: Veikaten tilanne johtaa siihen että Benjaminen rakastelee Evan kanssa.
Tämähän olisi :kippis: arvoinen ratkaisu, etenkin höystettynä pidempään jatkuvalla salasuhteella. Mutta draaman takia epäilen että poikaparka jää kiinni ja eikä siitä olla hiljaa. Tämä viilentää Violaa entisestään jolloin Severille aukeaa uusi mahdollisuus. Vaihtoehtoisesti Benjamin pääsee hiljaa ylös mutta tietystä näkyvästä syystä johtuen ei uskalla poistua vaan menee saunaan piiloon (lasioven taa :facepalm:) ja päättää yrittää hoitaa em. syyn pois, jääden lopulta kiinni.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 436
Viestejä
4 199 361
Jäsenet
70 907
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom