Jos Datahubissa lukee määräaikainen niin voi olla aika nihkeää vaihtaa sähkönmyyjää, jos haluaisi jostain syystä vaihtaa. Datahubista nuo sopimustiedot kuitenkin tarkistetaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos Datahubissa lukee määräaikainen niin voi olla aika nihkeää vaihtaa sähkönmyyjää, jos haluaisi jostain syystä vaihtaa. Datahubista nuo sopimustiedot kuitenkin tarkistetaan.
Sähköpostin sopimus paljasti oikeaksi.Olihan tuo nyt varmasti juuri se 0 marginaali sopimus eikä se toinen tarjous? En löytänyt äkkiseltään mistään sopimuksen tietoja, pelkän sopimuslomakkeen vain linkin takaa.
No ainakin tuossa sähköpostin tekstissä puhutaan tästä nollamarginaalista, jonka tilasin.Olihan tuo nyt varmasti juuri se 0 marginaali sopimus eikä se toinen tarjous? En löytänyt äkkiseltään mistään sopimuksen tietoja, pelkän sopimuslomakkeen vain linkin takaa.
Toki olin aspaan yhteydessä, että korjatkaa asia.Jos Datahubissa lukee määräaikainen niin voi olla aika nihkeää vaihtaa sähkönmyyjää, jos haluaisi jostain syystä vaihtaa. Datahubista nuo sopimustiedot kuitenkin tarkistetaan.
Kysymys koska en vielä aurinkopaneeleita omista: Paljonko näinä pimeinä kuukausina (Marras-Helmi) sähköa teillä jää myyntiin?Eletra ei ilmeisesti osta pientuotantoa, joten sen takia ko. puljun voin ainakin itse skipata suorilta.
Riippuu paljon aurinkopaneelimäärästä, suunnasta ja paikasta yms. joten en osaa muiden puolesta sanoa. Marras-helmikuussa mulla menee myyntiin muutamia kWh/kk. Viime lokakuussa meni myyntiin ~50kWh ja maaliskuussa ~75kWh (ja viime maaliskuu oli tosi luminen vielä). Nyt kun Fortumkaan ei enää osta pientuotantoa ilman myyntisopparia, niin ei ole mulle vaivan arvoista säätää useamman yhtiön kanssa ja etsiä puljua joka ostaa sähköä edes ilman kuukausimaksua.Kysymys koska en vielä aurinkopaneeleita omista: Paljonko näinä pimeinä kuukausina (Marras-Helmi) sähköa teillä jää myyntiin?
Olen omissa laskelmissani olettanut että sitä ei jäisi (itseasiassa Loka-Maalis), mutta olenkohan olettanut väärin. Oletuksen perusteella oisin voinut sanoa että ottaa tuon sopimuksen vain pimeille kuukausille ja palaa sitten taas nykyiseen malliin jossa myyjä ja ostaja sama. Potentiaalinen säästö vs säätämisen vaiva on toki sitten jokaisen itse laskelmoitava.
Onko kukaan Powerista 70 € hyvityksiä saanut? Mitähän tuo vaatisi ja voiko useampaan kohteeseen tehdä yhtä aikaa soppari, jolloin saisi useamman 70 € alen?
E: Kävin itse kysymässä ja saa lahjakortin, joka on voimassa 2 vuotta kaikissa Power-myymälöissä. Lahjakortteja voi saada useamman (1 per sopimus).
Paljonko siitä Vattenfallin pörssistä saa? Kai siellä sekin oli tarjolla.
4 kk sitoutumisaika koskee 30 euron ostoetua, laskuttavat sen takaisin jos vaihdat ensimmäisen 4 kk aikana sähköyhtiötä.Eli kympin voitto, jos ei Vattenfallille muuta ole. Viime vuonna sai toistaiseksi voimassa olevasta Vattenfallista muistaakseni 50€, sopimus ei koskaan tullut voimaan ja 50€ alennuksen sai.
Vai mitä meinaa 4kk sitoutumisaika ja silti toistaiseksi voimassa?
Minulla siirtyi myös eilen (8.12) sopimus (marginaaliton pörssisähkö) Eletralle, mutta en saanut mailia, ainoastaan tekstiviestin. Viestissä kerrottiin että voit ladata apin mutta en ole sitä ladannut enkä koe tarpeelliseksi. Jos sinulle sähköä tulee ja Fingrid kertoo kuka sitä sinulle toimittaa, niin en huolestuisi turhaan. Ekan laskun kanssa sitten voi tarkistella että onko laskutettu oikein ja tehdä tarvittaessa toimenpiteitä asian korjaamiseksi.Elektra appi sanoo ettei ole sähköliittymää, Fingrid tosin sanoo, että on.
Pitäisikö tässä tutkia enempi asiaa?
Myöskin epäselkeä maili tuli eilen kun sähkösoppari siirtyi heille jossa pyydettiin klikkaamaan linkkiä jotai ei ollut olemassa.