• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Sähkösopimusedut Powerin myymälöissä

Oli ilmestynyt datahubiin, toivotaan että sähköä tulee ettei tämä ihan sekoilua ole
1732171926209.png

Tässä viesti joka tuli eilen, joten hyvillä mielin voi olla vaikka mitä lukisi määräaikaisesta.1732171991608.png
Jos Datahubissa lukee määräaikainen niin voi olla aika nihkeää vaihtaa sähkönmyyjää, jos haluaisi jostain syystä vaihtaa. Datahubista nuo sopimustiedot kuitenkin tarkistetaan.

• Tykkää
Reactions: Vee
Olihan tuo nyt varmasti juuri se 0 marginaali sopimus eikä se toinen tarjous? En löytänyt äkkiseltään mistään sopimuksen tietoja, pelkän sopimuslomakkeen vain linkin takaa.
No ainakin tuossa sähköpostin tekstissä puhutaan tästä nollamarginaalista, jonka tilasin.
"Olet tilannut Black Week Spot -sähkösopimuksen marginaalilla 0 senttiä/kWh ja kiinteällä kuukausimaksulla 2,90 €/kk 12 kuukauden ajan. Sähkösopimuksessasi ei ole lukitusaikaa. 12 kuukauden kuluttua sinut siirretään tavalliseen spot-hintasopimukseen."

Jos Datahubissa lukee määräaikainen niin voi olla aika nihkeää vaihtaa sähkönmyyjää, jos haluaisi jostain syystä vaihtaa. Datahubista nuo sopimustiedot kuitenkin tarkistetaan.
Toki olin aspaan yhteydessä, että korjatkaa asia.

Joo, aspasta vastattiin

Meillä on ollut eilen virheellinen viesti datahubiin Black week tuotteella.
Lupaamme tuoteelleemme hintatakuun 12kk eli hinta on voimassa 12kk ajan. Tämä viesti on mennyt virheellisesti datahubiin ja tästä syystä sopimus näkyy datahubissa määräaikaisena.
Korjaamme tätä teknistä virhettä parhaillaan.
Sopimus ei siis ole määräaikainen vaan toistaiseksi voimassa oleva sopimus, jossa lupaamme hinnan olevan voimassa vuoden ajan.
Pahoittelut aiheutuneesta vaivasta.

Tarjous oli QR koodin takana, linkki oli tämä Weborder voi olla että myyjän piti se vielä erikseen jälkeenpäin vahvistaa, ainakin kysyi puhelinnumeroa mutta jos haluaa kotona rauhassa tehdä niin tuolla pitäisi ehkä onnistua.

Laskin paljonko itselleni tuo pörssitarjous vaikuttaisi, vuosittaisella 12 000 kWh kulutuksellani - olisi 58,- vuodessa säästö, nykyiseen verrattuna. Eihän tuo huono ole mutta, sen verran pieni ero että, tuen tuolla kuudella kympillä oman kunnan toimintaa.

Sopimusehdoissa maininta "Myyntihintaan lisätään viranomaisten voimassa olevat verot ja maksut, jotka Eletra Energia veloittaa asiakkaalta". Siis ei kai nämä nyt sentään alv 0 % hintoja mainosta? Eletra Sopimusehdot
EDIT: myöhemmin lukeekin "Hinnat ilmoitetaan sisältäen arvonlisäveron"

Otin tuon, säästö itsellä ihan merkittävä n. 100 000kWh kulutuksella 4 eri paikassa yhteensä.

Eletra ei ilmeisesti osta pientuotantoa, joten sen takia ko. puljun voin ainakin itse skipata suorilta. :hmm:
Kysymys koska en vielä aurinkopaneeleita omista: Paljonko näinä pimeinä kuukausina (Marras-Helmi) sähköa teillä jää myyntiin?
Olen omissa laskelmissani olettanut että sitä ei jäisi (itseasiassa Loka-Maalis), mutta olenkohan olettanut väärin. Oletuksen perusteella oisin voinut sanoa että ottaa tuon sopimuksen vain pimeille kuukausille ja palaa sitten taas nykyiseen malliin jossa myyjä ja ostaja sama. Potentiaalinen säästö vs säätämisen vaiva on toki sitten jokaisen itse laskelmoitava.

Onko kukaan Powerista 70 € hyvityksiä saanut? Mitähän tuo vaatisi ja voiko useampaan kohteeseen tehdä yhtä aikaa soppari, jolloin saisi useamman 70 € alen?

E: Kävin itse kysymässä ja saa lahjakortin, joka on voimassa 2 vuotta kaikissa Power-myymälöissä. Lahjakortteja voi saada useamman (1 per sopimus).

Viimeksi muokattu:
Kysymys koska en vielä aurinkopaneeleita omista: Paljonko näinä pimeinä kuukausina (Marras-Helmi) sähköa teillä jää myyntiin?
Olen omissa laskelmissani olettanut että sitä ei jäisi (itseasiassa Loka-Maalis), mutta olenkohan olettanut väärin. Oletuksen perusteella oisin voinut sanoa että ottaa tuon sopimuksen vain pimeille kuukausille ja palaa sitten taas nykyiseen malliin jossa myyjä ja ostaja sama. Potentiaalinen säästö vs säätämisen vaiva on toki sitten jokaisen itse laskelmoitava.
Riippuu paljon aurinkopaneelimäärästä, suunnasta ja paikasta yms. joten en osaa muiden puolesta sanoa. Marras-helmikuussa mulla menee myyntiin muutamia kWh/kk. Viime lokakuussa meni myyntiin ~50kWh ja maaliskuussa ~75kWh (ja viime maaliskuu oli tosi luminen vielä). Nyt kun Fortumkaan ei enää osta pientuotantoa ilman myyntisopparia, niin ei ole mulle vaivan arvoista säätää useamman yhtiön kanssa ja etsiä puljua joka ostaa sähköä edes ilman kuukausimaksua.

Onko kukaan Powerista 70 € hyvityksiä saanut? Mitähän tuo vaatisi ja voiko useampaan kohteeseen tehdä yhtä aikaa soppari, jolloin saisi useamman 70 € alen?

E: Kävin itse kysymässä ja saa lahjakortin, joka on voimassa 2 vuotta kaikissa Power-myymälöissä. Lahjakortteja voi saada useamman (1 per sopimus).

Paljonko siitä Vattenfallin pörssistä saa? Kai siellä sekin oli tarjolla.

Eli kympin voitto, jos ei Vattenfallille muuta ole. Viime vuonna sai toistaiseksi voimassa olevasta Vattenfallista muistaakseni 50€, sopimus ei koskaan tullut voimaan ja 50€ alennuksen sai.
Vai mitä meinaa 4kk sitoutumisaika ja silti toistaiseksi voimassa?
4 kk sitoutumisaika koskee 30 euron ostoetua, laskuttavat sen takaisin jos vaihdat ensimmäisen 4 kk aikana sähköyhtiötä.

Eivät suostuneet chatissa sanomaan että saako ja paljonko Vattenfallin pörssisähkön ottamalla alennusta.

Varmaan kaikki myymälät on jo kiinni joten ei sillee auta ketään, mutta kävin tekemässä Powerilla Vattenfallin pörssisopimuksen, siitä sai 50e alennuksen kuten viime vuonnakin. Ja nimenomaan alennus ostokseen, ei lahjakortti, kysyin sitä erikseen. Ilmeisesti niillä on yleisestikin se tarjolla 30 euron alennuksella.

Viimeksi muokattu:
Kiitos tästä, Lohjan Powerissa oikein mukava asiakaspalvelu. Aiemmin ollut Fortum Tarkka joka on jäänyt vain oman tyhmyyden takia.
0c/2.90e vs 0.69c/4,96e ainakin no brainer.

Elektra appi sanoo ettei ole sähköliittymää, Fingrid tosin sanoo, että on.

Pitäisikö tässä tutkia enempi asiaa?

Myöskin epäselkeä maili tuli eilen kun sähkösoppari siirtyi heille jossa pyydettiin klikkaamaan linkkiä jotai ei ollut olemassa.

Screenshot_20241206-121909.png

Elektra appi sanoo ettei ole sähköliittymää, Fingrid tosin sanoo, että on.

Pitäisikö tässä tutkia enempi asiaa?

Myöskin epäselkeä maili tuli eilen kun sähkösoppari siirtyi heille jossa pyydettiin klikkaamaan linkkiä jotai ei ollut olemassa.

Screenshot_20241206-121909.png
Minulla siirtyi myös eilen (8.12) sopimus (marginaaliton pörssisähkö) Eletralle, mutta en saanut mailia, ainoastaan tekstiviestin. Viestissä kerrottiin että voit ladata apin mutta en ole sitä ladannut enkä koe tarpeelliseksi. Jos sinulle sähköä tulee ja Fingrid kertoo kuka sitä sinulle toimittaa, niin en huolestuisi turhaan. Ekan laskun kanssa sitten voi tarkistella että onko laskutettu oikein ja tehdä tarvittaessa toimenpiteitä asian korjaamiseksi.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
261 300
Jäsenet
74 784
Uusin jäsen
vanahabanjo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom