• TechBBS-foorumin Piparkakkutalokisa 2024 -äänestys käynnissä! Käy äänestämässä 22 osallistujan joukosta kolme mielestäsi hienointa kilpailutyötä ja osallistu arvontaan! Linkki äänestykseen >>>

Sähköpöydät

Mulla on tuo Hiipakka 160x80 kokoisena. Ihan asiallinen ja tukeva peli mutta tukevuus ei kuitenkaan aivan yllä Martelan/Iskun ammattivehkeiden tasolle joita työpaikalla käyttänyt, ainakaan tuollaisen ison 32” näytön kanssa joka mulla on käytössä. Moottorit hyvät ja muistipaikallinen ohjain. Ostaisin uudestaankin.
Raha ratkaisee, joten maksan mieluummin vähän heppoisemmasta pöydästä 500 juuroa kuin yli tonnin. Omaan käyttöön tulee, joten ei voi vinguttaa firman luottokorttia.

Raha ratkaisee, joten maksan mieluummin vähän heppoisemmasta pöydästä 500 juuroa kuin yli tonnin. Omaan käyttöön tulee, joten ei voi vinguttaa firman luottokorttia.
Kyllä toi varmaan tähän hintatasoon on niitä parempia pöytiä mitä on saatavilla. Huomasin muuten että kaipasit 160x70 kokoista pöytää, kannattaa vielä varmuuden vuoksi kysyä Kruunukalusteelta sattuisko sellaista saamaan. Mun tilaamaa 160x80 pöytääkään ei ollut verkkokaupan kautta tilattavissa mutta sähköpostia laittamalla sai tilattua sellaisenkin.

Matkaan lähti IKEAn 160 x 60 cm sähkösäätöinen työpöytä. Vanhan työpisteen purkamisessa ja uuden kasauksesta pääsi kunnon päivätöihin kaikkine kaapelijärjestelyineen ja valaisinvirityksineen, mutta kyllä nyt kelpaa! Työpöyd'lle mahtuu hyvin työpaikan kannettava, oma mATX kokoonpano ja kaksi 27 tuuman monitoria, ja pienimuotoinen "kotistudio". Ei huono!

Miten hyvin tuollainen sähköpöytä kestää yleensä painoa epätasaisesti verrattuna tavalliseen pöytään, jos nostaisi tietokoneen keskusyksikön pöydän päälle? Painoa varmaan joku 20-30kg väliltä, vesijäähyllä oleva kone Phanteks P500A kotelossa. Elfen Ergodesk Basic II johon laitettu Ikean pöytälevy kiinni. Itse pöytälevy varmasti kestää ihan hyvin, mutta mietin väsyykö nostomekanismi jotenkin ja notkahtaa ajan myötä painon puolelta?

Pöydällä lisäksi Asuksen 32" näyttö.

Miten hyvin tuollainen sähköpöytä kestää yleensä painoa epätasaisesti verrattuna tavalliseen pöytään, jos nostaisi tietokoneen keskusyksikön pöydän päälle? Painoa varmaan joku 20-30kg väliltä, vesijäähyllä oleva kone Phanteks P500A kotelossa. Elfen Ergodesk Basic II johon laitettu Ikean pöytälevy kiinni. Itse pöytälevy varmasti kestää ihan hyvin, mutta mietin väsyykö nostomekanismi jotenkin ja notkahtaa ajan myötä painon puolelta?

Itselläni pöydällä vasemmalta oikealle: UPS, työläppäri, 32", 27" & pöytä-PC
En voi sanoa että olisi epätasaisesti, kun siis on UPS ja pöytä-pc omissa nurkissaan.

Mutta kun on kahdella moottorilla varustettu 180*80 cm pöytä niin mitään ongelmia ei ole ollut...
- pöydän ostin n. 5 vuotta sitten käytettynä vahinkotavarakeskuksesta halvalla (pöydäädä naarmu, jonka sain hyvin piiloon kun laitoin pöylevyn sen puolen minusta poispäin). Meillä on jo 3 käytettynä ostettua 2-mottorista sähköpöytää (vaimo, teini ja minä) + veivipöytä. En voi ku kehua mitä laatua löytää suht halvallakin, kun vaan on halukas vähän aikaa aktiivisesti etsimään.

Paljos sulla on kokonaiskuormaa siinä päällä, mukaanlukien pöytälevy? Ihan sillä että verkkiksen tuotesivun mukaan
  • Rungon maximi nostokyky 80 kg
Muutenhan tuossa on on kyllä moottorit molemmissa jaloissa ja yleensä kaksimoottoriset ei ole niin tarkkoja siitä onko toisella jalalla vähän enemmän kuormaa kuin toisella. Tossa vaan voi alkaa tulemaan kokonaiskuorma jo vastaan…

Tälle Maidesiten rungolle kantokykyä luvattiin muistaakseni 160 kg, joten ensimmäisenä olisin huolissani siitä pöytälevystä.

Paljos sulla on kokonaiskuormaa siinä päällä, mukaanlukien pöytälevy? Ihan sillä että verkkiksen tuotesivun mukaan
  • Rungon maximi nostokyky 80 kg
Muutenhan tuossa on on kyllä moottorit molemmissa jaloissa ja yleensä kaksimoottoriset ei ole niin tarkkoja siitä onko toisella jalalla vähän enemmän kuormaa kuin toisella. Tossa vaan voi alkaa tulemaan kokonaiskuorma jo vastaan…
Ei varmaan tuo 80kg täyty, mutta täytynee punnita kone vaa’alla. Ehkä silti varmempi pitää lattialla kun sinne mahtuu.

Statistiikka

Viestiketjuista
263 655
Jäsenet
75 225
Uusin jäsen
lellu212

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom