Sähköpostin vahvistusongelma Whatsapp:ssa

Hankin tässä hiljattain uuden puhelimen, ja sen myötä WhatsApp pyysi vahvistamaan sähköpostiosoitteen.

Ongelma on nyt se, ettei 6-numeroinen sähköpostin vahvistuskoodi saavu ajallaan sähköpostiini – tai oikeastaan se ei meinaa saapua ollenkaan.

Eilen aloin yrittämään koodin pyytämistä, ja sain lopulta ~5 tunnin jälkeen saman koodin kahdesti Gmailiin, vaikka pyyntöjä olin tehnyt useita. Itse asiassa niin monta, että yhden kerran tässä jo kävi niin, että Whatsapp:n järjestelmä lukitsi koodipyynnöt 12 tunniksi.

Ja jonkinlainen lukitus taitaa tälläkin hetkellä olla päällä, sillä saan virheilmoituksen
"Liian monta yritystä", jos yritän pyytää koodia.

Suurin ongelma on kuitenkin se, että koodi kyllä saapuu ihan saapuneet kansioon, mutta saapumisessa kestää niin kauan, että sen 4 tunnin voimassaoloaika ehtii mennä umpeen ennen kuin ehdin sitä käyttää.

Olen yrittänyt olla tästä yhteydessä WhatsAppin tukeen sekä sovelluksen kautta, että heidän verkkosivujensa kautta, mutta vastaukset ovat olleet pelkkää tekoälyn generoimaa jargonia, joista ei ole ollut mitään apua.

Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa? Tai löytyykö tähän jokin toimiva ratkaisu?

Kokeilin itse vahvistaa sähköpostin joku aika sitten, mutta en saanut vahvistusviestiä ollenkaan Gmailiin. Minulla ei siis ole tiliin liitettynä sähköpostia ollenkaan. Ongelma on siis Whatsappin päässä. Onneksi sähköpostin yhdistämistä tiliin ei vaadita sovelluksen käyttöön. Etkö pysty käyttämään sovellusta ilman vahvistusta? Eiköhän ongelma korjata tässä lähiaikoina.

Etkö pysty käyttämään sovellusta ilman vahvistusta? Eiköhän ongelma korjata tässä lähiaikoina.
Pystyn kyllä, mutta olisihan se ihan hyvä olla sähköpostiosoite vahvistettuna.

No. Toivotaan, että Whatsapp:n support korjaa ongelman lähitulevaisuudessa.

Statistiikka

Viestiketjuista
280 337
Jäsenet
78 057
Uusin jäsen
torentos

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom