Sama täällä.Minä sain kyllä alustavan sähköpostin joskus puhelun jälkeen jossa oli sopimuksen päivät ja muuta mainittu -- mutta ei hintaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama täällä.Minä sain kyllä alustavan sähköpostin joskus puhelun jälkeen jossa oli sopimuksen päivät ja muuta mainittu -- mutta ei hintaa
Juu, puhelimesta onnistui hyvin kyllä. Nyt sitten tuo kuukausimaksu 2,99e/kk, alkaen 17.10.Tänään uutena asiakkaana yritin chatista 6kk 6,99+2,99 sopparia talveksi Helenille. Ei onnistunut koska vaatii henkilötunnuksen ja chatti ei ole turvallinen sitä välittää. Mutta puhelimitse onnistui kivuttomasti, eikä edes ollut lainkaan jonoa asiakaspalvelussa. Aloitus onnistui laittaa 4.10 kun nykyinen Vattenfallin pösätarjous loppuu.
Kiitos kaikille vinkeistä ja päivityksistä!![]()
Tänään uutena asiakkaana yritin chatista 6kk 6,99+2,99 sopparia talveksi Helenille. Ei onnistunut koska vaatii henkilötunnuksen ja chatti ei ole turvallinen sitä välittää. Mutta puhelimitse onnistui kivuttomasti, eikä edes ollut lainkaan jonoa asiakaspalvelussa. Aloitus onnistui laittaa 4.10 kun nykyinen Vattenfallin pösätarjous loppuu.
Aina pörssille pitkässä juoksussa häivää, se on päivänselvää. Mutta nyt on kyse että miten paljon kandee hävitä?Juu, puhelimesta onnistui hyvin kyllä. Nyt sitten tuo kuukausimaksu 2,99e/kk, alkaen 17.10.
Mutta tärkeintä että talviperiodi mennään suht huokeasti kiinteällä vaikka varmaan häviän pösälle mun tuurilla.
Keväällä voi sitten katsella taas uutta.
Voisko joku kertoa mitä tarkoittaa tässä tapauksessa "pitkässä juoksusssa"?Aina pörssille pitkässä juoksussa häivää, se on päivänselvää. Mutta nyt on kyse että miten paljon kandee hävitä?
Itse otin nyt vertailuksi talve 24-25 joka oli todella halpa ja määrittelin kun keskimäärin 23,5 MWh/v että jos tulisi samanlainen talvi uudestaan saisn 300 eur ottaa takkiin. Tämä 6,99 snt/kwh + 2,99 eur/kk jää just nyt alle tämän 300 eur rajan jonka itselleni ajattelin.
Kun siis vastapallossa on että Tammi- ja Helmikuussa 2026 sähköön meni nyt yli 500 eur/kk
Joten juuri sama, talvi kiinteällä, vaikka vähän takkiin tulee ja kesäksi taas pörssiin.
Ja juuri muiden innoittamana soittelin asiakaspalveluun ja sain kuin sainkin tehtyä sopparin alkamaan 1.10, kiitokset taas ketjulle!Juuri olin Helenin asiakaspalveluun yhteydessä ja kuulemma eilen tehty päätös, että aloitus voi olla maksimissaan 3kk päähän
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.