Sähkönmyyntisopimukset ja niiden hinnat (EI yleistä sähkökeskustelua!)

Helenin 6 kk sopimuksen saa edullisemmalla 2,99 euron perusmaksulla edelleen tämän linkin kautta. Normaalihintainen 6 kk sopimus on näköjään poistunut myynnistä (vielä tiistaina oli tarjolla), joten voisin kuvitella, että myös tarjoushintainen saattaa kadota pian. Muut tarjoushintaiset Helenin sopimuksen tältä sivulta.
Kiitos. Itse otin lopulta kun näin tuon viestisi "normaalihintainen näköjään poistunut myynnistä" ja nyt on tuonkin linkinkin kautta poistunut. Mietitään nyt ainakin pari viikkoa että oliko hyvä valinta vai ei.

Oomi on näemmä tiputtanut 6kk hintaa, nyt 7,09snt/kWh + 5,9€/kk. Tätä ei edelleenkään taida saada yli 3kk päähän.
Ja Oomi jousto löytyy 6,29 snt/kWh + 5,9€/kk. Mutta varmaan sama 3kk:n sääntö tässäkin.
1776410642971.png

Ja Oomi jousto löytyy 6,29 snt/kWh + 5,9€/kk. Mutta varmaan sama 3kk:n sääntö tässäkin.
1776410642971.png
Mulla on tämä Oomin sopimus ja alkamassa syksyllä. Ainakin hetki sitten antoivat tehdä sopimuksen syksylle. Kahteen kertaan olen pyytänyt hinnantarkistusta kun tarjous on laskenut ja ovat aina laskeneet hintaa. Nyt sopimuksessa tuo 6,29 snt/KWh.

Onko kukaan löytänyt kk kulutusvaikutusta sopparia jonka saisi tuonne talveen? Se olisi vielä parempi itselle kuin tuo helenin
Täältä saattapi löytyä:

Mulla on tämä Oomin sopimus ja alkamassa syksyllä. Ainakin hetki sitten antoivat tehdä sopimuksen syksylle. Kahteen kertaan olen pyytänyt hinnantarkistusta kun tarjous on laskenut ja ovat aina laskeneet hintaa. Nyt sopimuksessa tuo 6,29 snt/KWh.
Suoraan nettilomakkeen kautta sai vain 3kk, oletko asioinut puhelimitse enemmän?

Onko muuten tietoa että voinko ottaa toisen sopparin alkamaan nyt myös 1.10. Samalle päivälle ja vasta sitten perua helenin tuon 14vrk peruutusoikeuden puitteissa? En tuota heleniä haluaisi perua jos kävisikin niin että oomista ei saisi puhelimessakaan sitten tuota uutta sopimusta syksyyn.

Suoraan nettilomakkeen kautta sai vain 3kk, oletko asioinut puhelimitse enemmän?

Onko muuten tietoa että voinko ottaa toisen sopparin alkamaan nyt myös 1.10. Samalle päivälle ja vasta sitten perua helenin tuon 14vrk peruutusoikeuden puitteissa? En tuota heleniä haluaisi perua jos kävisikin niin että oomista ei saisi puhelimessakaan sitten tuota uutta sopimusta syksyyn.
Oomin chatissa sanoivat tällä viikolla, että ovat muuttaneet käytäntöjä tämän suhteen ja enää alkamisaikaa ei saa 3kk pidemmälle.

Minulla on myös syksyllä alkamassa 6kk jousto sopimus, sopparissa oli hintana 6.99snt/KWh. Nyt chatissa päivittivät sopparille tuon uuden 6.29snt/KWh hinnan.

Minulla on myös syksyllä alkamassa 6kk jousto sopimus, sopparissa oli hintana 6.99snt/KWh. Nyt chatissa päivittivät sopparille tuon uuden 6.29snt/KWh hinnan.
Milloin teit 6.99snt sopparin? Itsellä ei antanut enää tarkistaa hintaa, koska sopparin tekemisestä oöi yli 14vrk.

Mulla onnistui myös n. 1kk sitten Oomille tehdyn syksyllä alkavan 6.99snt sopparin hinnan päivitys. Tai ei päivitys, kun ei löytynyt koko sopimusta, mutta löysi edellisen chattilogin, jonka perusteella teki samanlaisen sopimuksen uudella hinnalla alkamaan syyskuussa.

Kah, enpä tänään kerennyt foorumia lukea niin meni tuo Oomin hinnanpudotus ohi. Pitää maanantaina chatissa laskea omankin syyskuussa alkavan KV sopimuksen hintaa, kuten jo kerran aiemminkin. :thumbsup:

Statistiikka

Viestiketjuista
305 380
Jäsenet
82 670
Uusin jäsen
memumo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom