Keskiarvosta en diggaa kun vääristää ja pari tulipalo pakkaspäivää vetää kaiken läskiks.jup, tännekki tuli. Toivottavasti pösä ka yli tuon 6,55 joka kuukausi, pakkasista en niin tykkää![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Keskiarvosta en diggaa kun vääristää ja pari tulipalo pakkaspäivää vetää kaiken läskiks.jup, tännekki tuli. Toivottavasti pösä ka yli tuon 6,55 joka kuukausi, pakkasista en niin tykkää![]()
Voin kertoa, että pörssisähkö ei ole joka kk tuona aikana yli 6.55, vaikka saman sopparin sain itekki. Eikä tarvi ollakaan, 6.55 on hyvä hinta talven yli. Keväällä sitte pörssiin.jup, tännekki tuli. Toivottavasti pösä ka yli tuon 6,55 joka kuukausi, pakkasista en niin tykkää![]()
Järkyttävähän moinen hinta on.Jeps, samainen helenin vahvistus kilahti tännekin. Nyt tulee halpa talvi. Toivottavasti pakkasta maksimit.
Jeps, samainen helenin vahvistus kilahti tännekin. Nyt tulee halpa talvi. Toivottavasti pakkasta maksimit.
Kerro toki miten talviaikaan pääsee pörssillä alle 3 snt hintaan?Järkyttävähän moinen hinta on.Alle 3snt pitää päästä, ja pääseekin. No, ilmeisesti on jotenkin hienoa lukita tuplahinta.
![]()
22.5 tilasin.Koska olette näitä ottaneet? Itse tilasin vasta 25.5 ja alkaa 1.11 niin saa vielä pitkään jännitellä kun ei tiedä missä vaiheessa tuo 3kk-sääntö sitten oli oikeasti tullut voimaan.
Asumalla Oulun seudun sähkön osuuskunta alueella ja nauttimalla 30% alennuksesta toteutuneesta hinnasta.Kerro toki miten talviaikaan pääsee pörssillä alle 3 snt hintaan?
Nappaamalla Väreen ~4c/kWh kulutusvaikutussopimuksen ja painamalla kulutusvaikutuksella keskihinnan alle 3c.Kerro toki miten talviaikaan pääsee pörssillä alle 3 snt hintaan?
Pörssillä pääsee käyttämällä sähköä oikeaan aikaan. Helpompaa kuitenkin kun lukitsee hinnan niin ei tarvitse hintatasoriskiä kantaa. Vaihtelu pitää hyödyntää silti.Kerro toki miten talviaikaan pääsee pörssillä alle 3 snt hintaan?
Hurjan halpa! Mistä sai alle 4c/kwh sopparin? Hieno veto!Itse otin 3,97snt/kWh hintaisen 6kk kulutusvaikutussopimuksen alkamaan 1.8.2025 ja kun oma kulutusvaikutus on siellä 1,5-3snt miinuksella niin sopivasti pääsen tuolla sopparilla isoimman osan talvesta. Syksyllä toki hiukan joutunee extraa maksamaan.
Hurjan halpa! Mistä sai alle 4c/kwh sopparin? Hieno veto!
Onhan tuo Väreen Välkky 6kk (3,97-4,27 c/kWh) ajalle 1.8.2025 - 31.1.2026 todella hyvä sopimus. Määräaikaisuudessa jää suojaamatta ainoastaan helmikuu, koska maaliskuussa on jo yleensä lämmintä eikä OL3 ole tuolloin huollossa ensi vuonna. Estlink 2 korjaus valmistuu heinäkuun lopussa, jolloin sähköä viedään enemmän Viroon nostaen Suomen hintoja. Toisaalta Aurora-linja tulee laskemaan talven hintoja.
Kuukausimaksun 5,79€ vaikutus on sähkölämmittäjällä ~0.2-0.4c/kWh eli energian kokonaishinta on 4.5-4.7c + kulutusvaikutus. Kun pörssidiilien marginaali on ~0.5c, niin ilman kulutusvaikutusta pitäisi pörssin keskiarvo tuon 6kk aikana olla selvästi alle 4c, että tuo diili olisi huono.
Kun vielä kulutusvaikutukseni on noin 1c alle pörssin keskiarvon, niin Väreen Välkky 6kk on halpa tapa suojata erityisesti joulu- ja tammikuu.
Minulla näkyy myös mutta mitään tarkempaa sähköpostia ei Heleniltä ole tullut. Näkyykö sinulla myös Helenissa? Itselläni ei.Nyt on ilmestynyt Helenin 4,54 snt/kWh sopimus datahubiin välille 1.10.-1.4.26.
Olet varmaan Helenin vanha asiakas? Koska itse olen uusi ja sivulla näkyy, että ei ole voimassa olevaa mutta sitten taas lukee, että sopimus tulisi vasta sopimuskauden alettua näkyviin.Helenin sovelluksessa myös näkyy.
![]()
Se vahvistus sähköpostiin tuli päivän-parin päästä siitä kun sopimus tuli sovellukseen näkyviin. Ja säpo tuli joskus illalla 11 aikoihin.Minulla näkyy myös mutta mitään tarkempaa sähköpostia ei Heleniltä ole tullut. Näkyykö sinulla myös Helenissa? Itselläni ei.
Olet varmaan Helenin vanha asiakas? Koska itse olen uusi ja sivulla näkyy, että ei ole voimassa olevaa mutta sitten taas lukee, että sopimus tulisi vasta sopimuskauden alettua näkyviin.
Pitää sitten seurata, että tulisiko vasta ensi viikolla. 2. päivä taisi tulla datahubiin.Se vahvistus sähköpostiin tuli päivän-parin päästä siitä kun sopimus tuli sovellukseen näkyviin. Ja säpo tuli joskus illalla 11 aikoihin.