Sähköiset kirjanlukijat

Kyllä on huonosti myynnissä tuota boox go 7 verkkokaupoissa. Proshopissa 280e. Kyllä on tyyristä, jos vielä aikasemmi saanu 210e hintaan sisältäen suojakuori.

Viimeksi muokattu:
Piti käydä ihan tarkistamassa niin 219e oli. Black Friday tai Singles Day -tarjous oli. Suosittelen kyllä varauksetta tätä lukijaa tuohon n. 300 euron hintaankin.

Kun on maksanut 79€ Kindlestä muutama vuosi sitten, niin on kyllä aika iso kynnys laittaa 300€ vain sen takia, että saisi käytettyä Storytel yms. palveluita. Pitää kyttäillä hyviä tarjouksia.
Mutta joo, kaikki on kallistunut ja Kindlestäkin saa nykyään maksaa satasen enemmän. Ja jos ei olis jo Kindleä, niin tietysti ihan eri tilanne.

Tilailin boox go 7 hintaan 249e coolshop.fi verkkokaupasta. Booxin omilta EU sivuilta olisi tuohon hintaan saanut vielä suojakuoren, mutta toimitusaika olisi ollut 7-15 päivää. Nyt on mahdollista vielä tämän viikon aikana saada laite.

Tilailin boox go 7 hintaan 249e coolshop.fi verkkokaupasta. Booxin omilta EU sivuilta olisi tuohon hintaan saanut vielä suojakuoren, mutta toimitusaika olisi ollut 7-15 päivää. Nyt on mahdollista vielä tämän viikon aikana saada laite.
Minulle ainakin näyttää sold outia Booxin kautta.

Edit: Eipäs enää näytäkään. Olinkohan jollain väärällä sivulla.

Jaahas. Ei olisi pitänyt käydä lukemassa trustpilotista kokemuksia Booxin euroshopista. Lähettämättömiä tuotteita, onneton asiakaspalvelu, viesteihin ei vastata ja rahojen palautus kestää.

Ihmettelin myös, miksi pankkini ei suostunut heti siirtämään rahoja firmalle, vaan sulki maksaessa kortin. Jouduin käydä sen manuaalisesti avaamassa. Mitäköhän tässä vielä käy...

Jaahas. Ei olisi pitänyt käydä lukemassa trustpilotista kokemuksia Booxin euroshopista. Lähettämättömiä tuotteita, onneton asiakaspalvelu, viesteihin ei vastata ja rahojen palautus kestää.

Ihmettelin myös, miksi pankkini ei suostunut heti siirtämään rahoja firmalle, vaan sulki maksaessa kortin. Jouduin käydä sen manuaalisesti avaamassa. Mitäköhän tässä vielä käy...
Itse olen tilanne heiltä muutama vuosi sitten ihan ilman mitään ongelmia, jos se nyt yhtään rauhoittaa mieltä.

Itse olen tilanne heiltä muutama vuosi sitten ihan ilman mitään ongelmia, jos se nyt yhtään rauhoittaa mieltä.
Jonkin verran. Hämmensi tuo pankin toiminta lähinnä.

Tuolla noita on jonkin verran myynnissä (209€ Boox Go 7 + magneettinen kuori), jos käytetty laite jotakuta kiinnostaa.

Laitoin useamman tukipyynnön Storytellille ja nyt uusimmassa päivityksessä tuli tuo ominaisuus. Ai että, nautin. Nyt on kunnollista.

E-kirjasto toimii esim. Fdroid -> Aurora Store -> Kansalliskirjasto.

Google Play -> pitkä klikkaus manage -> oikea yläkulma uninstall updates

Avaa e-kirjasto, kirjaudu sisään. Muista e-InkWisesta laittaa text outline sopivaksi.
Sain nyt ton booxin, vaikuttaa kyllä hyvältä ja näppärältä vehkeeltä. Otin BookBeatin 75 päivän ilmaisen kokeilun ja en saa sillä toimimaan näppäimiä sivun vaihdossa, vaikka asetuksia muuttelin. Noh täytyy sitten alkaa käyttää Storytelliä, että saa näppäimet skulaamaa :D

Sain nyt ton booxin, vaikuttaa kyllä hyvältä ja näppärältä vehkeeltä. Otin BookBeatin 75 päivän ilmaisen kokeilun ja en saa sillä toimimaan näppäimiä sivun vaihdossa, vaikka asetuksia muuttelin. Noh täytyy sitten alkaa käyttää Storytelliä, että saa näppäimet skulaamaa :D
Kokeile sovelluksen ollessa auki:
Einkwise, customize, others, customize buttons. Avaa uudestaan appi.

17710909187831969606879070465194.jpg

17710909785638623726297154420044.jpg

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
300 517
Jäsenet
81 819
Uusin jäsen
dani11

Hinta.fi

Back