• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Ruoka Sage Bambino Plus -espressokone 330 € (Amazon.de)

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
417
Tuote: Sage Bambino Plus -espressokone
Tarjoushinta: 330 € (+ veroero yhteensä sis. toimitus n. 343 €)
Normaalihinta: 530 €
Kauppa: Amazon.de
Voimassa: -
Linkki: https://www.amazon.de/Appliances-SES500-Bambino-Espresso-Machine/dp/B07G1CW1LG/ref=mp_s_a_1_1?crid=3QD244962J30N&keywords=salbei+bambino+plus&qid=1642757558&sprefix=sage+bambi,aps,133&sr=8-1&th=1&psc=1
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta:

Hyviä arvosteluja saanut entry-level espressokone hyvässä tarjouksessa. Laitoin itse tilaukseen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 349
Itselläni on tuollainen ollut pari vuotta. Jos ei kiinnosta maidon vaahdotus käsin niin toimiva laite; saa tehtyä kerralla tuollaisen täyden neljän desin mukillisen lattea. Itse juon kahvia (kotona) enimmäkseen vain viikonloppuisin, niin en ole edes harkinnut täysautomaattista konetta.
 
Liittynyt
10.02.2021
Viestejä
257
Itse juon kahvia (kotona) enimmäkseen vain viikonloppuisin, niin en ole edes harkinnut täysautomaattista konetta.
Kaipa tuollaisessa itse tampattavassa espressokahvassa on myös jotain etujakin. Etelä-Euroopan espressomaissa kun on reissannut, niin ainahan ne kahviloita ja huoltoasemia myöten tekevät espresson tamppaamalla aina erikseen kahvaan jokaiselle. En ole siellä muistaakseni täysautomaatteja nähnyt. Niin kasvanut jotenkin itselleni mielleyhtymä että kai sillä espressokahvalla sitten on joku laatuetu verrattuna täysautomaattiin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 349
Kaipa tuollaisessa itse tampattavassa espressokahvassa on myös jotain etujakin. Etelä-Euroopan espressomaissa kun on reissannut, niin ainahan ne kahviloita ja huoltoasemia myöten tekevät espresson tamppaamalla aina erikseen kahvaan jokaiselle. En ole siellä muistaakseni täysautomaatteja nähnyt. Niin kasvanut jotenkin itselleni mielleyhtymä että kai sillä espressokahvalla sitten on joku laatuetu verrattuna täysautomaattiin.
Kannattaa myös huomata että tuon mukana tulee vain double wall filtteri. Ei ole siis tarkoitettu varsinaiseen hifistelyyn, mutta jos maidonvaahdotin on automaattinen niin sinänsä tuokin on linjassa sen kanssa.
 
Liittynyt
05.05.2017
Viestejä
1 071
Muutaman euron kalliimpi Duo-Temp voisi olla useimmiten parempi valinta, ellei leveyttä ole liikaa. Hinta nyt Kahvikaverilla 349 €.

 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 349
Muutaman euron kalliimpi Duo-Temp voisi olla useimmiten parempi valinta, ellei leveyttä ole liikaa. Hinta nyt Kahvikaverilla 349 €.

Vähän myöhässä, mutta eikö tuo Duo Temp ole ns. halvempi malli? Bambinossa on automaattinen kahvinvaahdotin ja samoin kahvia tulee tietty asetettu määrä napista kun Duo Temp on perinteinen kone? Siihen en ota kantaa kumpi on parempi ostos ;)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
417
Tullut nyt muutama viikko käytettyä Bambino Plussaa ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Koen, että varsinaisena ei-hifistelijänä tällä saa kyllä loistavasti vastinetta rahoille. Kahvilakahvit kotona. Kaveriksi tuli tilattua Sagen Smart Grinder Pro -mylly ja combo toimii oikein hyvin. Pikkuhiljaa on löytynyt sopivat jauhatusasetukset ja espresso valuukin jo oikein kauniin hunajaisena ja kermaisena norona kuppiin :coffee::p

Debunkatakseni parit keskustelussa esitetyt väitteet totean, että pakkauksessa tulee sekä yhden ja kahden kupin double wall että single wall filtterit. Myös maitovaahdotus onnistuu manuaalisesti ja tätä vaahdotinta on myös kehuttu esim. YouTubessa ihan jopa hifistelijöiden toimesta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 349
Tullut nyt muutama viikko käytettyä Bambino Plussaa ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Koen, että varsinaisena ei-hifistelijänä tällä saa kyllä loistavasti vastinetta rahoille. Kahvilakahvit kotona. Kaveriksi tuli tilattua Sagen Smart Grinder Pro -mylly ja combo toimii oikein hyvin. Pikkuhiljaa on löytynyt sopivat jauhatusasetukset ja espresso valuukin jo oikein kauniin hunajaisena ja kermaisena norona kuppiin :coffee::p

Debunkatakseni parit keskustelussa esitetyt väitteet totean, että pakkauksessa tulee sekä yhden ja kahden kupin double wall että single wall filtterit. Myös maitovaahdotus onnistuu manuaalisesti ja tätä vaahdotinta on myös kehuttu esim. YouTubessa ihan jopa hifistelijöiden toimesta.
Minulla tuli vain double wallit :woot:

Ja näköjään noin lukee Amazonissakin (jossa taas sama tarjous)
Box contents: The Bambino plus 54 mm stainless steel filter holders, double-walled filter baskets for 1 & 2 cups, stainless steel milk jug, 54 mm tamper, cleaning set, the razor Präzisionss trim tool set, Claro Swiss filter
No eipä ole itseäni haitannut, itse pidän tuosta combosta automaattinen vaahdotus ja double wall niin ei tarvitse säätää. Edellinen kone oli täysmanuaalia ja single&double wall filtterit, mutta omalla aika harvalla käytöllä siinäkin double wall oli mukavampi kun saa helpommin tasalaatuista. Ja tällä olen saanut vaimonkin tekemään :whistling:

Itse korostanut ketjussa tuota automaattista vaahdotusta ehkä liikaakin, mutta minusta se on juuri tuon Bambinon myyntifeature. Jos se ei kiinnosta niin en tiedä miksi ostaisi juuri tämän mallin :tup:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 120
Viestejä
4 196 220
Jäsenet
70 852
Uusin jäsen
tofu

Hinta.fi

Ylös Bottom