• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Sähköpyörä - GZR Pedelec Fat-E (taittuva runko, 20") 699€

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 027
Mitä pitää painaa sen jälkeen kun sen 6666 pistää? Itellä vaan jää siihen vilkkumaan ja jos painan uusiks plus ja miinus niin menee vaan pois menusta.
Pitkään on/off -näppäintä. Niin ja voi olla, että sulla on eri koodi siinä. Onko muilla tuo 6666 toiminu? Kannattaa kokeilla 1234, 1111, 9999 myös. Tehdasasetuksilla koodin pitäis olla 3745 .
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
4 051
@Jamboa
Vaikka et kellekkään suosittele räpeltämään sitä controlleri koteloa niin silti olisi kiva nähdä miltä siellä näyttää ja mikä on controllerin tarkka malli tms? Onko ne sähkö veden kestävät siltinkin vaikka ei ole mitään koteloa ympärillä? :hmm: Pääseekö siihen käsiksi heti kun ne ruuvit avaa kotelon kyljestä?
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 274
Nyt pääsin.
Mulla piti heti avaimen käännön ja virtojen päällelaiton jälkeen painaa ensin plus ja miinus, sitten 6666, ja sitten virtanappi pohjaan, muuten ei toiminu.
Oli 18 tuumaa kokona mullakin...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 027
@GoDi Luultavasti sullaki siis matkamittariin kertyy vähemmän matkaa mitä todellisuudessa olet kulkenu. Laita se 22.5" siihen niin ainaki mulla näyttää nyt about oikein
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 923
@Jamboa
Vaikka et kellekkään suosittele räpeltämään sitä controlleri koteloa niin silti olisi kiva nähdä miltä siellä näyttää ja mikä on controllerin tarkka malli tms? Onko ne sähkö veden kestävät siltinkin vaikka ei ole mitään koteloa ympärillä? :hmm: Pääseekö siihen käsiksi heti kun ne ruuvit avaa kotelon kyljestä?
On se "vesisuojattu", mutta tuskin tiivis. Neljä ruuvia auki, niin kontrollerin saa käteen :thumbsup: itsellä tosiaan se on nykyään siellä runkoputkien välissä, niin kuvaan ei saa purkamatta. Ite menen riskillä, jos hajoaa vaikka pesussa, niin sitten ostan uuden ohjaimen :D
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 923
22.5? Eikö tässä ole 20 tuumaa?
Vanne kyllä. Mutta kumi on 4", eli paksumpi kuin normaalipyörissä ja siksi tarvitsee isomman koon asetuksiin, että nopeus ja kilometrit näkyvät oikein. Tosin nopeudenkin pitäisi heittää, jos matkakin heittää
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 027
Kokeilin vaihtaa noita asetuksista ja molemmilla kerroilla sähköavustin tippui kokonaan pois matkasta. Tuossa P10 asetuksessa on 0-1-2 vaihtoehdot ja kokeilin 1 sekä 0. Alaspäin näppäimellä meni kyllä talutusavustin päälle, mutta vauhti hiljalleen hyytyi. Kertokaahan jos joku saa tuon toimimaan, tuo tekis siitä kaasukahvastakin about tarpeettoman. P17 oli vaihtoehtona 0-1 arvot.

P10: DRIVING MODE 2
P17: CRUISE MODE 0
 
Liittynyt
21.01.2021
Viestejä
4
Tuli tilattua sormikaasu pyörään mutta ei lähde toimimaan suoraan kun iskee johdon kiinni. Tarviikohan asetuksista muuttaa jotain?
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 923
Tuli tilattua sormikaasu pyörään mutta ei lähde toimimaan suoraan kun iskee johdon kiinni. Tarviikohan asetuksista muuttaa jotain?
Taitaa olla juurikin tuo yllä mainittu driving mode jota pitää vaihtaa. Eli P10 arvoon 2
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 027
Jännä huomio :hmm: Ilmeisesti näissä on vähän erilaisia asetuksia valmiina. Mulla tuo P10 on oletuksena arvossa 2 ja ilmeisesti @kimez se oli jotain muuta.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 274
Mulla alkoi ton rengaskoon muuton jälkeen moottori antaa avustusta 25 asti 20 sijaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 027
Se rengaskoko vaikuttaa myös mittarinopeuteen. Väärä koko antaa väärän nopeuden, kehän kasvaessa mittarivirhe pienenee.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 274
Mulla on nyt tosiaan 20 tuumaa pistettynä siihen, onko joku testannut että se 22.5 on nyt se "oikea" mikä antaa tarkimman tuloksen?

Kukaan ei ilmeisesti saanut sitä vakionopeudensäädintä toimimaan?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 027
No mie en tiedä mitä muut on laittanu, mutta ite mittasin matkaa sport trackerillä ja tuolla koolla pyörän matkamittarin kilometri vastas trackerin 1,04km

E: Ite en ainakaan saanu toimimaan. Menee se talutusavustin päälle pelkästään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.05.2017
Viestejä
71
Tulipa itsekin haettua viimein ja kovasti ekan seikkailun perusteella tykkään! myös kaasu on tilauksessa ekan sivun linkistä!
1654467221059.png
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 274
Ite 94kg ja ei tod ole mikään rimpula, toi on kuitenkin liki 30kg painava pyörä.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
4 051
Tulipa itsekin haettua viimein ja kovasti ekan seikkailun perusteella tykkään! myös kaasu on tilauksessa ekan sivun linkistä!
Se on heittämällä paikoillaan, varmaan jonkun 5min homma. Sen kanssa ajaminen helpompaa kun saa paremmin säädettyä kaasua eikä lähde tuosta noin vaan ryntäilemään kuten polkiessa :thumbsup:
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 274
Jees, mä sain reklamoinnin hoidettua verkkiksen kanssa.
Valitin tosta että toi runko naarmuttaa satulaputken, ja sit mulla oli (pistin tänne kuvankin siitä) maalit poissa siitä etutangon taitoskohdasta ja putken päällä ja sisällä ruostetta.
Sain 150e hyvitystä ja takuusta tulee uusi satulaputki. Korjasin itse ton rungon niin ettei se enää naarmuta.

Eli omalle pyörälle jäi hintaa 550e.
 
Liittynyt
01.05.2017
Viestejä
71
Voisko joku ottaa kuvan fillarinsa etuiskarin yläosasta vasemmalta puolelta? Olen meinaan varma että omasta fillarista siitä on tippunut ajossa joku suoja tms.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 027
En tiedä pitikö kuva ottaa edestä katsottuna vasemmalta vai pyörän päällä vasemmalta. Jos otin väärältä vasemmalta niin käyn ottaan oikealta vasemmalta :lol:

IMG_20220613_172212.jpgIMG_20220613_172205.jpgIMG_20220613_172159.jpg
 
Liittynyt
01.05.2017
Viestejä
71
Jaa kyl toi ihan samalta näyttää, jotenki toi iskarin yläpää näytti siltä ku siitä puuttus jotain, vrt oik puolen punainen härpäke...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 027
Tuolta oikealtahan toi lukitaan ja vasemmalta vissiin jotain säätöä voi tehdä(?).
 
Liittynyt
01.05.2017
Viestejä
71
Pyörä ei tunnu pitävän sateesta, pyörä oli pihalla koko päivän sateessa ja kaasu alkoi "hirttää kiinni" heti kun laitoin virrat ja avustimen päälle.

Edit. Kesti kuivua useamman päivän huoneenlämmössä ennen ku vika katosi! Oispa hauska tietää mistä tuo vuotaa noin ja laittaa jotain tiivistettä ettei toistu.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
1 372
Edit. Kesti kuivua useamman päivän huoneenlämmössä ennen ku vika katosi! Oispa hauska tietää mistä tuo vuotaa noin ja laittaa jotain tiivistettä ettei toistu.
Itsellä ainakin sen ohjaimen kansi on todella löysä. Liikkuu ihan sormella, kun nostaa siitä reunasta ylöspäin.

Nyt on toinen akun lataus käynnissä. 42 kilometriä meni ensimmäisellä latauksessa (avustus pääasiassa tasolla 3-4, pidemmillä suorilla käyttänyt välillä 5:sta) ja Soliferriin verrattuna se ero, että tuo avustuksen vääntö tuntuu laskevan selvästi, kun akun varaustaso vähenee. Akkua ei voi myöskään ajaa tuon ohjaimen näyttämien varauspalkkien nollatasolle, vaan kahden palkin kohdalla se sammuu ajossa sitten itsestään.
 
Liittynyt
01.05.2017
Viestejä
71
Itsellä ainakin sen ohjaimen kansi on todella löysä. Liikkuu ihan sormella, kun nostaa siitä reunasta ylöspäin.
Nyt on ihan pakko kysyä että mitä kantta meinaat, onko ohjain tuo joka on akun alla? Pitääkö akku nostaa pois ensin (en ole irrottanut sitä kertaakaan)?

Tuo sinun akku kuulostaa vialliselta jos 2 palkinkohdalla sammuu, ehkä kannattais laittaa reklamaatio?!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.05.2017
Viestejä
71
Siis kulkeeko toi sulla 40kmh? :D
Mistä muuten tilasit?
Tiivistitkö jotenkin sen liitoksen et pitäis vettä?
Alamäkeen menee 40+ ja tasasella semmonen 35 about, asetuksista saa noita räplättyä, kaasun tilasin olikohan tuolla ekalla sivulla linkki.
Mitään liitoksia en ole tiivistellyt, siihen kaasun liittimenpäälle laitoin sen saman muovikiekuran joka siinä jo oli aiemmin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 027
Mulle ei kyllä oikein nyt avaudu miten tuo kaasukahva kytketään. Edellisellä sivulla on kyllä kuva paikasta mihin se kytketään, mutta onko siellä siis olemassaan joku valmis liitin mihin tuo kytketään vai miten? Noita johtojakin näyttää aika hyvin menevän niin oletettavasti se on johto mikä lähtee/tulee ohjauspaneelille?
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 274
Mulle ei kyllä oikein nyt avaudu miten tuo kaasukahva kytketään. Edellisellä sivulla on kyllä kuva paikasta mihin se kytketään, mutta onko siellä siis olemassaan joku valmis liitin mihin tuo kytketään vai miten? Noita johtojakin näyttää aika hyvin menevän niin oletettavasti se on johto mikä lähtee/tulee ohjauspaneelille?
Juu siinä on valmis liitin sille siinä ohjaustangon lähellä.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
4 051
No niin, kaasu tuli ja toimii :) --> Gozeron kaasu
Samalaine mulla, kylläkik vielä vasemmalla puolella. Parantaa ajettavuutta paljon, on "luonnollisempi" ajaa. Avittaa liikkeelle lähtöä ja sitä tilannetta kun polkuavustus ei ole käynnistynyt vielä niin tällä saa sen ns päälle aikasemmin. Vaikea selittää ja muutenkin ajo tarkempaa ja helpompi säännöstellä kaasua kun ei lähe silleen yht äkkiä ampasemaan. Sanoisin että turvallisuus tekijäkin jopa :thumbsup: :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 027
Turvallisuus mainittu, eli tilaukseen siis. Olisko liikaa pyydetty esim. kuvaa missä kohtaa tuo liitin tarkalleen ottaen on?

Anekdoottina turvallisuuteen liittyen, omistan myös sähköscootin jolla kilometrejä reilu 1000km takana. Paikkakunnalle tuli nämä vuokralaitteet tänä kesänä ja pakkohan soli vuokrata ihan testauksen vuoksi. Lopputulema, ajoin samanlaisesta montusta mitä omallaki scootilla aina kaasu pohjassa ja tällä vuokratulla vehkeellä lähtikin eturengas alta, mies asfalttiin ja solisluu murtu. Ei ole "Gozero" liikkunu kuukauteen tallista, eikä kyllä scoottikaan :lol:
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 923
Samalaine mulla, kylläkik vielä vasemmalla puolella. Parantaa ajettavuutta paljon, on "luonnollisempi" ajaa. Avittaa liikkeelle lähtöä ja sitä tilannetta kun polkuavustus ei ole käynnistynyt vielä niin tällä saa sen ns päälle aikasemmin. Vaikea selittää ja muutenkin ajo tarkempaa ja helpompi säännöstellä kaasua kun ei lähe silleen yht äkkiä ampasemaan. Sanoisin että turvallisuus tekijäkin jopa :thumbsup: :)
Muistakaa sitten ottaa ne vakuutukset, jos on kaasukahva laitettuna! Ilman kaasukahvaa pyörä ei sitä tarvitse, mutta kaasulla varustettuna pitää olla (pitäisi, mutta lähinnä sitten jos jotain sattuu, niin voi korvaukswt jäädä saamatta)
 
Liittynyt
01.05.2017
Viestejä
71
Turvallisuus mainittu, eli tilaukseen siis. Olisko liikaa pyydetty esim. kuvaa missä kohtaa tuo liitin tarkalleen ottaen on?
En viitsisi ottaa pois tuota muovirimpsua, mutta se löytyy varsin helposti kun seuraat johtoa joka lähtee siitä mittarilta, ensimmäinen semmoinen muovisuojasuikale siinä johdossa ja sen alla paksumpikohta, sen alapäästä lähtee kaksi johtoa ja yläpäässä vain yksi sille mittarille, liitin on siis siellä alla, siinä päällä vielä semmoinen eristekumi.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
154
Miten tuon takarengas irroitetaan? Moottoriin menee tuo kaapeli ja kumen paikkaaminen hankalaa
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 923
Miten tuon takarengas irroitetaan? Moottoriin menee tuo kaapeli ja kumen paikkaaminen hankalaa
Takarenkaan johdossa on liitin, kunhan sitä lähtee renkaalta seuraamaan. Lähtee vetämällä auki, mutta älä kuitenkaan vedä johdoista
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
154
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 923
Tässä 2016 mallissa menee yhtenä johtona rungon sisään asti näemmä. Eihän se tuossa heti navassa se liitin, tuollanen jousimutka kaapeli?
Vanhoista malleista en tiedä, mutta moottorin päässä ei sen jousen kohdalta ainakaan saa vetää missään mallissa. Tätä ketjua koskevassa mallissa on n.40cm moottorilta ohjainta kohti.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
154
Tulipa vaihdettua takarenkaan sisuskumi kaapeli paikallaan. Aika tympeä homma, kaapeli anto just sen verran periksi et sai kumet pois ja päälle. En tosin vielä testannut tuleeko virtoja enää perille asti
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 274
Tulipa vaihdettua takarenkaan sisuskumi kaapeli paikallaan. Aika tympeä homma, kaapeli anto just sen verran periksi et sai kumet pois ja päälle. En tosin vielä testannut tuleeko virtoja enää perille asti
Sama vitutuksen aihe oli itselläni Fat 4.0:ssa, oli aivan helvetin tuskaista touhua kun lokari piti saada kiristettyä, mulla oli vielä telineessä se ja kun rengas irtos ni melkein meni poikki koko paska.
Toisen kerran jälkeen mä pistin sinne ihan helvetisti locktitightia ettei enää irtoile.

Renkaan paikkauksen mä teinkin täältä saaduilla ohjeilla, rengas paikallaan, ainoa että siinä kannattaa sit pestä se rengas ja pyörän takapää kunnolla ennen tota projektia, mulla kun valui hiekkaa sinne sisälle ihan hitosti siinä kun etsin sitä reikää, tungin sitten imuria sinne ulkorenkaan sisään ja otin pois mitä sai :D
 
Liittynyt
04.07.2022
Viestejä
10
Dodii, lähin lukemaan tätä artikkelia ku etsin vastauksia miks hemmetissä sähköpotkulaudat ja mummokonkelit kiitää mun ohi ylämäessäkin! Hyviä vinkkejä löyty asetuksien säätämiseen ja itelläkin luultavasti toi 18" -> 22,5" ongelma jonka takia kulkee varmaa vaan alle 20kmh

Satulaputki on kanssa mulla kauheessa kunnossa vain muutaman viikon ahkeran käytön jälkeen, poljen tän kans töihin 12km, mittari näyttää jtn lähemmäs 300km ajetuks ja olen ollu kyl yleisesti varsin tyytyväinen!
Oon reilu 100kg kuski ja tosiaan toi matka on aika raju kun ~25km tulee päivittäin mentyä täysavustuksella. Akku kestää silti ny ainaki toistaseks hyvin ton matkan ja tuntuu et vois mennä viel toisenki päivän samalla latauksella.

Nii siis fat-e malli, en tiedä onko se ny 4.0 mutta vastikää verkkokaupan outletista tilattu, paksuilla kiinteillä vanteilla (siit lienee tunnistaa mallin)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 027
Sama malli kyseessä. Sieltä asetuksista myös voit käydä muuttamassa huippunopeutta, huipussa riittää kun polkimet pyörii niin moottori pitää asetetun huippunopeuden, mitään vastusta et kyllä tunne jos et johonki jyrkkään ylämäkeen ole menossa. Harmittaa niin perkeleesti kun ei ole omalla päässy polkemaan kun sen ehkä vajaa 100km, no kyllä sitä vielä kerkeää kunhan paranee kunnolla.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 403
Viestejä
4 236 217
Jäsenet
71 205
Uusin jäsen
Envarmastihuijaa

Hinta.fi

Ylös Bottom