Sähkögrillit

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 974
Parvekkeelle pitäisi siis grilli hankkia. Löytyiskö täältä suosituksia mikä olisi paras hintaluokassa 100-200€? Jonkin verran noita testejä ja kokemuksia lueskellut ja niiden pohjalta Luciferin 5002C vaikuttaisi ihan käypältä peliltä?

"Uuni tai pannulla paistaminen ajaa saman asian" Näinhän se varmasti osaltaan on, mutta se grillauksen fiilis :)
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
989
Sähkögrillit testauksessa - Miten grillaus onnistuu sähkögrillillä? - Ruoka.fi

Itsellä oli aikanaan kanneton sähkögrilli parvekkeella ja tuli silläkin useasti grillattua. Kannelliseen grilliin ostaisin savustuspurua tai savustuskiekkoja joita folioon käärittynä voisi käyttää antamaan makua grillatessa.

Sähkögrillatessa "bbq" jää pois mutta kun valitsee grillin jossa on kunnon parila (rautalankaritilän sijaan) saa kunnon paistopinnan ja raidoituksen.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Tekisi mieli hankkia, mutta miten käyttö onnistuu semmoisella parvekkeella jossa ei ole minkäänlaista talon seinäsuojaa reunoilla (yläpuolella on onneksi parveke), eli vesisade ja muu paska pääsee lentelemään suoraan parvekkeelle?

Jätän hankkimatta ja menen mielummin viereiseen joenvarteen kertakäyttögrillin kanssa jos sähkögrilli täytyy kantaa jokaisen käyttökerran jälkeen sisälle haisemaan.
 

gulliver

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
619
mulla on sellanne sähkögrilli kuin hiilli parkella --> ihan huono

Sitten päätin hankkia tämän ja taivas aukesi. 5/5 laite melki joka päivä käytän.


Super kalojen grillukseen , helevetin hyvä burgereitten tekoon ja lihat tule ravintolatasosia aina.

Suosittelen ette kadu myydään täällä obnordic optigrill ja kahta kokoa isolle pers..eiku perheelle xl versiokin



OBH Nordica Optigrill ‐pöytägrilli 149,90 € näytää olevan liki 150 eurosta nyt
 

gulliver

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
619
ja on tosi helppo pestä levyt lähtee irti.

+ei kärytä , ei sotke paikkoja rasva valuu kaukaloon.



ja fisu .. itse olen alkanut syödä paljon enemmän fisuja hankinan jälkeen
lohta 2 kertaa viikko, ahvenfileitä ja mitä milloinkin uskallan ottaa kun tiedän että oniistun aina ravintolatasoisesti.

 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 380
Viestejä
4 200 049
Jäsenet
70 894
Uusin jäsen
JapPro

Hinta.fi

Ylös Bottom