Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Steam-sivun mukaan näyttäis olevan "Shared/Split Screen Co-op", eli voitte pelata yhtäaikaa kahdestaan yhdellä tietokoneella ja näppimistöllä/kahdella ohjaimella.Jos ostan lapsille tuon steamista niin voiko ne molemmat pelata sitä yhdessä pc:llä? Toimiiko se niin että ostain toisen padi ohjaimen ja ne molemmat saa toimii yht. Aikaa?
![]()
Ok. Hyvältä vaikuttaa. Pitääköhän ohjaimien olla samaa merkkiä ja voisiko toimia niin että kuva jakautui kahden näytön välille kun mulla kax näyttöä koneessa?Steam-sivun mukaan näyttäis olevan "Shared/Split Screen Co-op", eli voitte pelata yhtäaikaa kahdestaan yhdellä tietokoneella ja näppimistöllä/kahdella ohjaimella.
Tuskin toimii kahden näytön kanssa ainakaan ilman mitään isompia kikkailuja/modeja. Ohjaimien ei tarvitse olla samaa merkkiä tai mallia.Ok. Hyvältä vaikuttaa. Pitääköhän ohjaimien olla samaa merkkiä ja voisiko toimia niin että kuva jakautui kahden näytön välille kun mulla kax näyttöä koneessa?
Oon 99% varma että peli on vain yhdessä näytössä ja se sitten jaetaan kahtia. Ei näy kuvia split screenistä, mutten usko että tuosta tulee ongelma kun olette pelatessa varmaan aika lähekkäin toisia, ja vasta kun etäisyyttä tulee tarpeeksi alkaa ruutu jakautumaan.Ok. Hyvältä vaikuttaa. Pitääköhän ohjaimien olla samaa merkkiä ja voisiko toimia niin että kuva jakautui kahden näytön välille kun mulla kax näyttöä koneessa?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.