Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No enpä itsekään pahemmin pintapoppia katsele/kuuntele mutta onhan Saaralla ihan hyvä ääni ja silleen. Jaksaa pitää sen mielenkiinnon ehkä 5 minsaa kunnes halu kuunnella parempaa musaa vie lopulta voiton.Kuka hemmetti tällaista aivotonta sontaa viitsii katsoa?
Sama virsi (heh), eli teknisesti hienoa tekemistä mutta tunne ei välity, vaikuttanut koko ajan feikiltä.
Tämä!... viihdyttävyys puutuu jotenkin liian siirappinen ja teennäisen tuntuinenSama virsi (heh), eli teknisesti hienoa tekemistä mutta tunne ei välity, vaikuttanut koko ajan feikiltä.
Panisin.
Mutta se on ainoa laulutaitoinen jäljelläolevista.Mikä ton naamaa vaivaa?
Ihan perseestä koko akka. Liian teennäinen. Putoaispa jo niin loppuisi mediassa hehkutus.
Panisin.
Saara on lesbo.En koskis tuollaiseen siiderivalaaseen pitkällä tikullakaan!
Panisin laihdutuskuurille.
jos olisi jo valmis artisti niin olis jo saanut apuja biisintekijöiltä/levyttäis omaa tuotantoa jokin siis tökkii!?!?!
Ei paljon ole tullut x-factoria seurattua, mutta Saara Aalto on jäljellä olevista kilpailijoista selvästi paras. Vitonen lyöty vetoa voitosta, kertoimella 25
Jokunen viikko sitten Betsonilla, jenkkien vaaleja veikatessa jämärahoilla. Viime katsomalla ei enää pelattavissa, tai ainakin hieman toisenlaiset kertoimet tässä vaiheessa.Missä laitoit vedon? Voisi itsekin.
Formaattiin kuuluu se, että itse ei voi valita laulamiaan kappaleita vaan sen tekee tuotanto. Finaalissa kilpailija valitsee mieleisensä kappaleet.Emt, en tykkää yhtään, koittaa tuossakin kisassa pärjätä vaan laulamalla suuria hittejä, ottais kappaleen mikä sopii itselleen parhaiten, kelasin tossakin siihen kun toi alkoi kiekumaan "winner takes it all" ja löin kiinni.
Formaattiin kuuluu se, että itse ei voi valita laulamiaan kappaleita vaan sen tekee tuotanto. Finaalissa kilpailija valitsee mieleisensä kappaleet.
Saara on siellä ainut kuka osaa oikeasti laulaa.
Ei se mikään lesbo ole. On Saaralla ollut poikaystäväkin. Homoseksuaalisuus on vaan niin trendikästä.Saara on lesbo.
Tarttu varmaan siinä euroviisutohinassa tuo sateenkaarimeininki.Ei se mikään lesbo ole. On Saaralla ollut poikaystäväkin. Homoseksuaalisuus on vaan niin trendikästä.
juu saattaa vedota porukoihin mailmalla... toi on niin draamakuningatar jossain vaiheessa kisan jälkeen traaginen ero ja nappaa jonkun levy-yhtiömiehen itelleenEi se mikään lesbo ole. On Saaralla ollut poikaystäväkin. Homoseksuaalisuus on vaan niin trendikästä.
Ei kiinnosta Saara, saati tämä turha ohjelma. Ja kyllä, kommentoinpa kuitenkin.
Se on ihan 50:50. Molemmat yhtä hyviä.
Mielestäni honottavalla äänellä laulava ananastukka poju ei todellakaan ole yhtä hyvä kuin about mitä tahansa tyyliä osaava Saara on, lisäksi Saara osaa soittaa pianoa samalla kun laulaa. En yllättyisi jos osaa muitakin instrumentteja.
Itse taas en tajua tuollaista, ettei saisi toista kritisoida jos ei itse ole jotenkin parempi tai muuten täydellinen. Jos on valinnut julkisen ammatin niin saa kestää rajumpaa kritiikkiä kuin ihminen joka lähtee hupparin huppu päässään ulos yksiöstään ehkä kerran viikossa käymään lähikaupassa.Ihmetyttää kyllä muutaman jampan perus ulkonäkö/seksuaalisuuteen viittaavat kommentit. Itse ollaan varmaan vimpan päälle ja saavutettu elämässä huikeita juttuja, harvoin sellaisesta suusta tulee tommoisia juttua.
Toivottavasti teillä ei ole ikää vielä kauheasti!
Oli toi millanen kisa tahansa niin aika kovan jutun on nainen Suomesta tehnyt, syytä olla Saaran ylpeä duunistaan.