Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Ei onnistu family linkin kautta. Ainoa keino varmaan laittaa data-esto operaattorin kautta.Tarkoitus hommata liittymä vain puheluihim ja viesteihin. Netti tullee mukana mutta käyttäisi vain wifillä sitä.
Tämä tuli yllätyksenä, vaikka kyllähän toi jossain 10 ikävuoden paikkeilla lakkaa toimimasta jos lapsi löytää sen asetuksen, mutta silloinhan on tietty vielä se lähestymistapa että kotona sovitaan että sitä asetusta ei vaihdeta tai puhelimenkäyttö vähennetään minimiin.NÄköjään vanhasta Samsungin puhelimesta voi estää mobiilidatassa netinkäytön. N kun lapsi soitti wifi alueella minulle (ensinnäkään en kuullut hänen puhetta hän kuuli minut, en tiedä mistä johtui tuo eka) ja puhelin näytti 0Gt datan käyttöä eli mobiilidataa ei ole käytetty. Prepaid saldo kertoi kuitenkin 9 senttiä menneen.
No ei varmaati lähde.Taitaa kaikista älypuhelinmalleista nykyään lähteä oletuksena puhelut ja tekstaritkin internet-yhteydellä vai olenkohan ymmärtänyt väärin jotain.
Ok, sitten olen ymmärtänyt väärin. Ihmetyttää vain miten paljon suuremmaksi viive kasvaa ennen kuin toisessa päässä alkaa puhelin hälyttää kun aletaan olla operaattorien verkkojen huonommin katetuilla alueilla metällä.No ei varmaati lähde.
Viestien osalta riippuu onko molemmilla RCS ominaisuus päällä (jos siis puhutaan "tekstiviesteistä"). Suurin osa puheluista menee ihan normaalisti matkapuhelinverkon kautta kun volte ja vowifi on edelleen aika harvassa aktivoituna.
Meillä meni jo 7 vuotiaana tuo vahingossa takaisin päälle. Lasten ollessa 8v luovutin ja laitoin suosiolla liittymät kiinteillä paketeilla. En ainakaan itse löytänyt keinoa, jolla olisi saanut ns. lukittua pois päältä. Operaattorin kautta tosiaan olisi saattanut onnistuaPuhelimesta voit laittaa mobiilidatan pois päältä.
Silloinhan ei pitäisi veloitus näkyä kuten nyt näkyy.Puhelimesta voit laittaa mobiilidatan pois päältä.