Myyty Saa poistaa

Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 531
Varoittelin tästä myös ensimmäistä tarjoajaa eilen YV:llä puhtaasti tuon kauppiaspalautteen herättämien hälytyskellojen takia.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 622
Myytävä tuote: näytönohjain
Hinta: 100
Tuote ostettu (mistä ja milloin): käytettynä
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei
Muuta huomioitavaa: tahnat vaihdettu mx4, pakettia ei ole, joten mielellään myisin noudettuna. Tarvittaessa pystyn kyllä järjestämään jotain


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Loppi
Toimitustapa: nouto/postitus
Maksutapa: käteinen paypal


Kuva:
HUOM: Datanomi taitaa olla huijari

- hp:ta huutaessani tuote maksoi 90e, tänään se maksaa 100e
- yhtäkkiä nouto ei käy vaan suosii postitusta
@Datanomi tulisitko selvittämään mistä on kyse? Kauppa-alueen säännöt velvoittavat myymään ensimmäiselle hintapyynnön tarjonneelle. Lisäksi jos ilmoituksessa lukee nouto, on tuotteen oltava noudettavissa.
 
Liittynyt
25.02.2018
Viestejä
844
@Datanomi kenellä tämä tällä kertaa meni? Miksi lopetit yv viesteihin vastaamisen kun yritin sopia noutoa elokuussa?
 

KheinoWst

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.03.2020
Viestejä
180
Kello 16.07 olet tänään tehny tarjouksen tästä ja alle 2 tuntia siitä tarjoat näyttistä jo eteenpäin. Miten ihmeessä sait kaupat hoidettua datanomin kanssa näin nopeasti?
Lopelle ajaa täältä sen 20 minuuttia, kun on myyjää kohtaan kohtelias ja mukava niin yleensä kaupat hoituu suht nopeasti!
 
Liittynyt
10.06.2017
Viestejä
65
Kello 16.07 olet tänään tehny tarjouksen tästä ja alle 2 tuntia siitä tarjoat näyttistä jo eteenpäin. Miten ihmeessä sait kaupat hoidettua datanomin kanssa näin nopeasti?

Datanomin kanssa kauppoja yrittänyt useampi eri henkilö (itse mukaanlukien) ei saanut noutoja onnistumaan. Itse kun noutoa ehdotin niin oltiin menossa Lappiin eikä nouto olisi onnistunut viikkoon. Postitukselle ei ollut esteitä. KheinoWst sen sijaan sai haettua tuotteen ilman ongelmia, huomattavasti halvemmalla kuin muut henkilöt joiden kanssa kaupat oli jo käytännössä sovittu. En ihmettelisi jos olisivat sama henkilö ja sitten yritettiin myydä pääprofiililla sama tuote oikeaan pyyntihintaan.
 
Liittynyt
25.02.2018
Viestejä
844
Datanomin kanssa kauppoja yrittänyt useampi eri henkilö (itse mukaanlukien) ei saanut noutoja onnistumaan. Itse kun noutoa ehdotin niin oltiin menossa Lappiin eikä nouto olisi onnistunut viikkoon. Postitukselle ei ollut esteitä. KheinoWst sen sijaan sai haettua tuotteen ilman ongelmia, huomattavasti halvemmalla kuin muut henkilöt joiden kanssa kaupat oli jo käytännössä sovittu. En ihmettelisi jos olisivat sama henkilö ja sitten yritettiin myydä pääprofiililla sama tuote oikeaan pyyntihintaan.
Ihan samaa mietin ja kauppiaspalautteiden perusteella KheinoWst on samanlainen tapa lopettaa viesteihin vastailu kuin datanomilla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 220
Viestejä
4 310 417
Jäsenet
71 992
Uusin jäsen
Peppi

Hinta.fi

Ylös Bottom