Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vastattu yvSeagate barracudasta HP + postit
Mistä löysit tuon 256GB:n256gb ssd 30 sis pk
Ilmeisesti oli vaan vertausMistä löysit tuon 256GB:nei mulla ole sellasta myynnissä.
Olen pahoillani, en löytänyt tuota samaa levyä 1tb versiona niin heitin tuon vain vertailuksi. Pahoitteluni johdosta tarjous. Otakko sen 960GB version 65 euroon?Ilmeisesti oli vaan vertaus
65€sis kirje niin kelpaaOlen pahoillani, en löytänyt tuota samaa levyä 1tb versiona niin heitin tuon vain vertailuksi. Pahoitteluni johdosta tarjous. Otakko sen 960GB version 65 euroon?
Laitetaan riita puoliksi. Tää lähtis kahdella postimerkillä 67eurolla65€sis kirje niin kelpaa
67 kelpaa mulle.Laitetaan riita puoliksi. Tää lähtis kahdella postimerkillä 67eurollaEi ihan mene tohon 1 merkki per 50gramman vaatimukseen.
jatketaan yv67 kelpaa mulle.
Vastatarjoukseni on 125e ja nouto sulle sopivana ajankohtana.860 EVO & MX500: 100 e, nouto
Laitetaan mekin riita puoliksi. Tää lähtis kahdella postimerkillä 67eurollaQVO 860 60e posteineen tai vaihtoehtoisesti jos MX500 on vielä myymättä niin se ja QVO 120e posteineen?
Laitetaan mekin riita puoliksi. Tää lähtis kahdella postimerkillä 67eurollaMX:lle on noutaja
vastattu yvMikä winukka tuossa MZ-VLB1T0B levyssä?
Yvtä .1x 860 EVO 78e sis.postin?
yvTarjotaan tuo 80€ sis postit tuosta 860 evosta riippuen siitä, että miten takut voimassa ja crystaldisk datat haluan nähdä sitä ennen.
8€Sis pk samsungin kiekko![]()