Myyty Ryzen 7 7800X3D - delid [Pyhäranta/Hämeenlinna]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rushi
  • Aloitettu Aloitettu
Tuote: Ryzen 7 7800X3D
Hinta: 400€ 380€ 350€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): JimmZ 12/23
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä/ei
Muuta huomioitavaa: Huom! Deliddauksesta johtuen takuu ei voimassa.

SP95. IF kulkee täysin vakaasti 2200MHz, muistit 2:1 8000MHz, 1:1 ainakin 6400MHz (pääsin Windowsiin 6600, en koskaan saanut vakaaksi), ainakin X670E GENE - emolevyllä.
Pari corea ei siedä negatiivista CO:ta kovinkaan paljoa. Käytännössä olen ajanut PBO päällä ja BCLK 103MHz, IF2200 ja Vsoc 1,05V Thermal Grizzly Mycro - direct die blokilla erittäin viileänä.

Koska delid/direct die prossulle ei tunnu olevan kysyntää, liimasin läpätyn heatspreaderin (eli hiottu die-HS etäisyyttä senverran pienemmäksi ettei päivä paista välistä) nestemetalli välissä takaisin prosessorin päälle.
Prossu tätä kirjottaessani tässä koekäytössä, jäähynä Fera 5 yhdellä flektillä. Lämmöt idlenä rapia 30 astetta (coret n. 25), y-cruncherilla nousi n. 62 asteeseen ja 10min CB23-rääkissä 76 nurkille eli hienosti toimii.

Lämpölukemat järjestyksessä current - min - max - avg:
7800X3Dtemps.JPGIMG_4577.jpeg

Kulkeutuu myös omien menojen mukana eri paikkakunnille.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Pyhäranta tai Hämeenlinna, sen mukaan kummassa itse olen (tai mistä ostaja haluaa noutaa)
Toimitustapa: Nouto, posti
Maksutapa: Mobilepay, tilisiirto

Viimeksi muokattu:
Eikös sääntöjen mukaan hyväksytty tarjous ole ns sitova?
Jep, suoraan säännöistä:

- Jos teet tuotteesta tarjouksen, sitoudut ostamaan tuotteen kyseisellä hinnalla
- Jos hyväksyt tarjouksen alle hintapyynnön, sitoudut myymään tuotteen kyseisellä hinnalla

Ja pelin hengen mukaisesti, kun olen 350 tarjouksen hyväksynyt mutta ostaja ilmeisesti on tästä luistamassa, niin olkoot tuo toistaiseksi voimassaoleva, tiukka HP.

Nosto.
Ilmoa editoitu, prossuun asennettu heatspreaderi takaisin. Tästä hyvä prossu halvalla.

Statistiikka

Viestiketjuista
267 622
Jäsenet
76 078
Uusin jäsen
mkko82

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom