Ryzen 7 2700X PBO 2.0

Liittynyt
21.12.2019
Viestejä
75
Moro! Onko täällä viisaita miten otikon mukaisen Ryzenin PBO-asetukset pitäs säätää, että päästään yhdellä ytimelllä noihin 4,3 GHz lukemiin, mitä tän pitäisi kulkea? Säätöjä olen koittanut niin biossista, kuin Ryzen Master softalla, mut molemmilla jää aina siihen 4,0 GHz paikkeille. Emolevynä Toimii Asus ROG Strix B450-F ja jäähdytyksenä BeQuiet Pure Rock slim tornijäähy.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 163
Itse ottaisin kyllä tuolla setupilla PBO:n kokonaan pois päältä.
 
Liittynyt
21.12.2019
Viestejä
75
Jäähy on mallia huonompi perustaso ja tuo emolevy ei pysty pyörittämään 2700X:ää edes vakiona. Lue se IO-techin testi.
Mjoo näemmä kehnosta virransyötöstä puhutaan jotai. Eipä ole itseä ikinä kiusannut vaikka nytkin on 4 GHz all core kelloilla 1.35 volteilla. Että jos tiiät ohjeita alkuperäiseen kysymykseen niin kerrotko vai et?
 
Liittynyt
22.04.2017
Viestejä
151
Kaikki vakioksi, sit DHCP päällle ja PBO + x määrä mhz jos optio löytyy, boostaa jos lämmöt antaa myöten. eipä tuossa kai muuta..kai sitä nyt saa testailla jos haluaa.
 
Liittynyt
21.12.2019
Viestejä
75
Kaikki vakioksi, sit DHCP päällle ja PBO + x määrä mhz jos optio löytyy, boostaa jos lämmöt antaa myöten. eipä tuossa kai muuta..kai sitä nyt saa testailla jos haluaa.
Kiitti sulle! Aattelinki just et eihän siitä kokeilusta mitään häviä, kun nykyään näissä on kaikki turvakytkimet yms, niin ei pitäs rikkikään mennä. Sit jos osottautuu epävakautta tms. niin vakioks takasin. Oon kans käsittäny et toi PBO on sellane systeemi, et boostaa lämpöjen sallimissa rajoissa. Jos lämmöt meinaa nousta niin sit pitää siinä 3,7 GHz. Mukava olis vaan saada single corella kulkemaan sinne 4,2+ GHz paikkeille.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 351
Viestejä
4 215 342
Jäsenet
71 040
Uusin jäsen
leetnewb

Hinta.fi

Ylös Bottom