Myyty Ryzen 7 1700x / MSI X370 SLI PLUS / Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4-3000 [Tre]

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
534
Myytävä tuote: Ryzen 7 1700x / MSI X370 SLI PLUS / Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4-3000

AMD Ryzen 7 1700x, 365€ | Hinta.fi
MSI X370 SLI PLUS, 144€ | Hinta.fi
Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4-3000, 300€ | Hinta.fi

Hinta:
750€ / Tarjoa! Vaihdot etusijalla! Mahdolliset vaihtotarjoukset takuutietojen yms. ja välirahan kanssa.

Tuote ostettu (mistä ja milloin):
tietokonekauppa.fi (8/2017)

Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Kyllä

Muuta huomioitavaa:
Todella tehokas alle kuukauden käytössä ollut takuullinen setti myyntiin/vaihtoon.
Ei kelloteltu.
Vaihdossa voi ehdotella läppäriä tai i5/i7/Xeon settejä ja välirahaa.
Mikään pakko myydä tai kiire ei ole, joten ne ihan vitsiksi luettavat "kepillä jäätä" tyypiset tarjoukset voi unohtaa ihan vaan kaikkien osapuolten ajan säästämiseksi.


Sijainti: Tampere

Toimitustapa:
Posti tai nouto Tampereelta Lähilokerosta.

Maksutapa:
Tilisiirto tai MobilePay

Myynnissä myös siellä toisella forumilla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
4 075
Mahtaisko vaihto kiinnostaa i7 3770k, Gene V ja 2x8gb 2400mhz khx beast settiin välirahan kanssa? :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
534
Mahtaisko vaihto kiinnostaa i7 3770k, Gene V ja 2x8gb 2400mhz khx beast settiin välirahan kanssa? :)
Kyllä kinnostaisi kovastikin mikäli väliraha on asiallinen. Tarjouksia on jo tullut useampia.
Pistä vaihtotarjous takuutietojen yms. ja välirahan kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 659
Raportin mukaan hintaa nostettu tarjouksien myötä, tälläinen ei ole hyvän tavan mukaista
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
534
Jaa. Kukaan ei ole ko viestiketjussa tarjonnut vielä senttiäkään. Itse kerroin kyseiselle jannulle YV:llä että nostin hintaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
534
Raportin mukaan hintaa nostettu tarjouksien myötä, tälläinen ei ole hyvän tavan mukaista
Ja tyypin oma ulosanti YV:lla oli tätä luokkaa :lol:
"Kaikenlaisia vitun keijoja täälläkin pyörii.. Vedän tarjouksen takas. Tollasten näätien kans ei oo tarve käydä kauppaa muusta ku nenän murtamisesta."
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
534
@Sampsa .. Ja tuon kaverin (jonka nikkiä en nyt käy levittelemään) vaihtotarjous, ei edes lähennellyt silloistaKAAN HP:tä. Kuinka väärin tein?
 
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
161
Asiaton käytös
Jos sulle on tarjottu (ei minun toimesta) 10e vajaa hintapyynti ja nostat sen jälkeen hintaa "kovan kysynnän" perusteella, niin kertoo aika tarkalleen millanen kaupantekijä sä oot. Ja oman mielipiteeni tollasista ihmisistä välitinkin tossa yyveessä jonka oot tohon jakanu. Mun tarjous oli vaihtotarjous joten ei sen kuulune rahallisesti ollakaan lähellä sun vaihtelevia pyyntejä. Onnea kieroon kaupankäyntiin :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
534
Jos sulle on tarjottu (ei minun toimesta) 10e vajaa hintapyynti ja nostat sen jälkeen hintaa "kovan kysynnän" perusteella, niin kertoo aika tarkalleen millanen kaupantekijä sä oot. Ja oman mielipiteeni tollasista ihmisistä välitinkin tossa yyveessä jonka oot tohon jakanu. Mun tarjous oli vaihtotarjous joten ei sen kuulune rahallisesti ollakaan lähellä sun vaihtelevia pyyntejä. Onnea kieroon kaupankäyntiin :)
Huutelee kokonaisen 4 viestin forum-tuomari @Zori! Nämä siis mukaan luettuna tämä paska-spämmi.
Painutko ystävällisesti vittuun tästä ketjusta!
Missä minulle on on tarjottu 10€ vajaa hintapyynti?

@Sampsa Onko tämä nyt sitten asiallista toimintaa?

Kuka täällä ei osaa käyttäytyä? Mun kauppahistoriani kertokoon millainen kauppamies minä olen. Ei 4 viestin ihmiskyrpä!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
161
Meneekö tunteisiin? xD Sanoit yyveessä et sulle tarjottiin 700e ja pyynti oli 710e. Sä voit tulla sanoon mulle ton painu vittuun päin naamaa heti ku kasvatat itelles vähän kiveksiä. Mulla on muutakin tekemistä ku roikkua foorumeilla keräilemässä viestejä.. :D Mut jatka sä noilla mitä sulle on annettu, ei nähtävästi kauheen paljoo :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
534
Juu se oli vaihtotarjous josta kerroin sinulle jajonka arvioin tuon arvoiseksi. Ja minä myyjänä määritän niiden arvon itsevaltaisesti ja hyväksynkö ne vai en.

Sullahan tässä tunteisiin tuntuu menneen? Ja näköjään sulla ei muuta tekemistä kuin vinkua forumeilla tuoreilla nikeillä vaikeuttaa toisten kaupankäyntiä..

Voisko nyt @Sampsa tai joku muu ylläpidosta ottaa jotain kantaa tän spämmiurpon touhuihin ja toimia sen mukaan.
 
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
161
Ainiin sä nostelet hintaa ite määrittelemies vaihtotarjousten rahallisen arvon perusteella, ja ilmotat yv että oot saanu 700e tarjouksen jo. :D Sähän täällä spämmäät kun nähtävästi n.4 lausetta vaatii 3viestiä.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 659
No jos se hintapyynti on ollut 710€ ja tarjousten myötä noussut 750€ niin ei se ihan nappiin mennyt. Myöskään tuon tason hyökkääminen toista kohtaan kaupanteon yhteydessä ei ole hyvien tapojen mukaista.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
534
No jos se hintapyynti on ollut 710€ ja tarjousten myötä noussut 750€ niin ei se ihan nappiin mennyt. Myöskään tuon tason hyökkääminen toista kohtaan kaupanteon yhteydessä ei ole hyvien tapojen mukaista.
Juu ei ehkä mennyt juu. Lähinnä nostin sitä HP:ta sen takia että nuo vaihtotarjoukset ovat minulla etusijalla.

Eikö tuosta toisen ilmoituksen pilaamisesta voi jo varoituksen antaa/sulkea nikki?

Mitä @Zori tässä hävisi? En tehnyt kauppoja hänen kanssaan. Oliko oikesti edes tekemässä kauppaa kun ei puolessa vuodessa ollut tullut kuin 2 viestiä ennen tätä spämmitulvaa.

Mun myynti-ilmoitukseni taas on nyt yks vitun paskaviestien kaatopaikka nykyään..
Hienoa!
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 659
Juu ei ehkä mennyt juu. Lähinnä nostin sitä HP:ta sen takia että nuo vaihtotarjoukset ovat minulla etusijalla.

Eikö tuosta toisen ilmoituksen pilaamisesta voi jo varoituksen antaa/sulkea nikki?

Mitä @Zori tässä hävisi? En tehnyt kauppoja hänen kanssaan. Oliko oikesti edes tekemässä kauppaa kun ei puolessa vuodessa ollut tullut kuin 2 viestiä ennen tätä spämmitulvaa.

Mun myynti-ilmoitukseni taas on nyt yks vitun paskaviestien kaatopaikka nykyään..
Hienoa!
Myydään - Ryzen 7 1700x / MSI X370 SLI PLUS / Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4-3000 [Tre]

Varoitus on annettu.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
534
Kiitos! Ja jos nyt sitten palattaisiin asiaan eli osat ovat edelleen myynnissä, vaihtotarjoukset mieluisimpia itselle mutta myyntikin mahdollinen jos ei hyviä vaihtotarjouksia tule tai joku maksaa HP:n. Aamen.
 

Sande_

white male
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
329
Mites i7-4970k, Asus Maximus VII Ranger ja 16GB DDR3? Takuista en ole ihan varma, mutta emolla saattaa vielä joku kuukausi olla jäljellä. Oisko jotain ~300e välejä?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
534
Mites i7-4970k, Asus Maximus VII Ranger ja 16GB DDR3? Takuista en ole ihan varma, mutta emolla saattaa vielä joku kuukausi olla jäljellä. Oisko jotain ~300e välejä?
Laitoin YV:tä.

EDIT. Edelleen kaupan..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
534
ylös

Edit. Pahoitteluni liian aikaisesta uppaamisesta. Elin jo ihan torstaissa.. :eek:
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 605
Viestejä
4 315 822
Jäsenet
72 080
Uusin jäsen
tija

Hinta.fi

Ylös Bottom