Kaikki Jimms':ltä, kaikki Helsingin Munkkiniemestä noudettavissa. Kaikissa alkuperäiset paketit mukana.
Ensisijaisesti myyn kaikki komponentit yhdessä, toissijaisesti emo elektroniikkakierrätykseen ja prossu+muistit yhdessä/erikseen.
AMD Ryzen 5 7600, AM5, 3.8 GHz, 6-Core, Boxed
Corsair 32GB (2 x 16GB) Vengeance, DDR5, 6000MHz, CL36, 1.3
Gigabyte B650M DS3H, mATX-emolevy
Ensisijaisesti myyn kaikki komponentit yhdessä, toissijaisesti emo elektroniikkakierrätykseen ja prossu+muistit yhdessä/erikseen.
AMD Ryzen 5 7600, AM5, 3.8 GHz, 6-Core, Boxed
- HP 200€
- Ensisijaisesti myyn noutajalle, toissijaisesti postitus 15€
- Testattu toimivaksi, takuuta jäljellä 2v 9kk
- Ei tarvetta kauppakirjalle toisin kuin emolevyn osalta
Corsair 32GB (2 x 16GB) Vengeance, DDR5, 6000MHz, CL36, 1.3
- HP 100€
- Ensisijaisesti myyn noutajalle, toissijaisesti postitus 15€
- Testattu toimivaksi, elinikäinen rajoitettu takuu
- Ei tarvetta kauppakirjalle toisin kuin emolevyn osalta
Gigabyte B650M DS3H, mATX-emolevy
- HP 80€
- Vain nouto
- Ei ole testattu toimivaksi, ei takuuta
- Noudat hintaan 0€. Jos osoittautuu toimivaksi, maksat jälkikäteen 80€
- Toteutamme yllä olevan seuraavalla kirjallisella sopimuksellla, kts. linkki Kauppakirjaluonnos - Pastebin.com
- kirjallisen sopimuksen sisältö neuvoteltavissa, tarpeen mukaan olen valmis joustamaan
- Taustatarina: ostin yllä myynnissä olevan kahden komponentin kanssa, en saanut itse asennettuna konetta toimimaan. Päättelin, että johtui kahdesta lievästi vääntyneestä pinnistä. Yritin takuupalauttaa, myyjän mielestä pinnit vääntyneet minusta johtuvasta syystä, takuu meni. Hyvin mahdollisesti totta, suoristin kuitenkin pinnit varovaisesti itse. Ostin uudet about vastaavat komponentit (eri emolevy, sama kanta). En saanut näitäkään toimimaan itseasennuksella. Vein liikkeeseen tarkistamaan asennukseni, nyt uusi setuppi toimii. Ilmeisesti ram:t olivat väärissä sloteissa tai emolevyyn piti flashata uusi bios. Joka tapauksessa epäilen siis, että nyt myynnissä oleva emolevy on täysin toimiva, omaa töhöilyäni en vain saanut skulaamaan. En enää jaksanut vaihtaa koteloon nyt myynnissä olevaa emolevyä, joten en ole testannut toimivuutta. Sen sijaan yllä myynnissä olevat Ryzenin ja Corsairit kokeilin nykyisessä setupissa ja kone boottasi siististi Windowsiin.
Viimeksi muokattu: