• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Ryzen 5 5600X

Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
41
Mulle tuli tästä hintahälytys mailiin 1.12.2022 klo 6:45 ja @spelokas ilmoitti samana päivänä 11:20 ettei tuotesivu enää aukee. Luulis ettei tuossa välissä kovin moni ehtiny tilata, että Dustinin ois kannattavampaa vaan lähettää noi tuotteet entä poistaa koko tuote myynnistä :D Ellei toi hinta.fi häly tullu pahasti jälessä, joku tais sanoo et osti jo edellisenä päivänä tohon hintaan?

Kaiken lisäks Dustin antaa itsestä aivan paskan kuvan, en ainakaan itse aio tuolta enää mitään tilata (ellei nyt yhtäkkiä saavukkaan lähiaikoina)
Itse ostin 30.11.2022
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 784
Laitoin tänään viestiä kuluttajaneuvontaan. Ilmoittelen tänne sitten kun vastaavat.
Tuli seuraava vastaus:

Hei,

Otitte yhteyttä kuluttajaneuvontaan tietokoneen komponentin tilausta koskien.


Kuluttajansuojalaissa lähtökohta on, että tavara on toimitettava ilman aiheetonta viivytystä ja viimeistään 30 päivän kuluttua sopimuksen tekemisestä, ellei tietystä ajankohdasta tai tavaran toimittaessa vaadittaessa tai viipymättä ole sovittu. Kuluttajansuojalain mukaan tavaran toimituksen viivästyessä ostajalla on oikeus vaatia myyjältä sopimuksen täyttämistä. Ostajalla voi myös olla oikeus kaupan purkuun myyjän viivästyksen vuoksi sekä oikeus vahingonkorvaukseen. Tavaran toimituksen viivästymisestä voitte lukea lisää osoitteesta https://www.kkv.fi/kuluttaja-asiat/tavaroiden-ja-palveluiden-virheet/tavaran-toimituksen-viivastys/. Kilpailu- ja kuluttajaviraston internetsivulla on myös julkaistu tiedote, jossa käsitellään myyjän toimituksesta vetäytymistilanteita https://www.kkv.fi/ajankohtaista/tiedotteet/huolestuttava-ilmio-verkkokaupoissa-myyjat-yrittavat-vetaytya-tilauksista-lainvastaisin-perustein/. Tiedotteessa kerrotaan myös kateostosta, kun myyjä purkaa sopimuksen.



Tapauksessanne tilattu tuote on yritykseltä saamanne tiedon mukaan tilapäisesti loppu varastolta, ja tuotteen toimitukseen voi mennä viikkoja, jopa kuukausia. Tarkistaisin kuitenkin ensin, ilmoitettiinko tilauksen yhteydessä tai tuotteen myyntitiedoissa mitään arvioitua toimitusaikaa?

Tapauksessanne tilaus on tehty 1.12.2022. Mikäli toimitusajasta ei ole sovittu muuta, lähtökohtana voitaisiin pitää sitä, että tuote tulee toimittaa viimeistään 30 päivän kuluttua. Mikäli tuotetta ei tässä ajassa ole tullut, yritykseltä tulisi vielä vaatia sopimuksen täyttämistä ja antaa vielä kohtuullinen lisäaika tuotteen toimittamiselle. Kaupan purkaminen on mahdollista, kun myyjälle on annettu kohtuullinen lisäaika, eikä myyjä ole luovuttanut tavaraa lisäajan kuluessa. Lisäaikaa ei tarvitse antaa, mikäli myyjä on esimerkiksi kieltäytynyt toimittamasta tavaraa. Myös vahingonkorvausta on kuluttajansuojalain mukaan mahdollista vaatia.


Mikäli toimitusajasta ei ole tarkemmin sovittu, teidän voisi olla hyvä ensin odottaa 30 päivää tuotteen toimittamista ja sen jälkeen vaatia vielä tuotteen toimittamista kohtuullisessa määräajassa.
Mikäli myyjä ei toimita tuotetta tämänkään jälkeen, voitte tässä tapauksessa ottaa kuluttajaneuvontaan vielä uudestaan yhteyttä, niin voimme miettiä ja arvioida jatkotoimia asiassa.
Eli odotellaan nyt vielä uuden vuoden yli ja aletaan sitten kyselemään uudestaan. Mielestäni tuossa ei ollut mitään mainintaa toimitusajasta silloin tilatessa? Luki vaan "ei varastossa, tilaustuote" tms.
 
Liittynyt
21.03.2017
Viestejä
65
Tätä kanssa seuraten (myös odotellen) mutten kiirehdi. Kuitenkin toimitusviivästyksiä vähän kaikilla kun on seurannut muidenkin kauppojen toimitusaikoja ja edelleen sieltä täältä löytyy mm:
Multitronic: "Arvioitu toimitus: 31.12 - 03.01"
Verkkokauppa.com: " Perillä arv. ma 16.1. – ti 7.2. "
jne...

Edit 28.12: näyttäisi edellä mainituissa liikkeissäkin olevan nyt saatavuutta...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 784
Tätä kanssa seuraten (myös odotellen) mutten kiirehdi. Kuitenkin toimitusviivästyksiä vähän kaikilla kun on seurannut muidenkin kauppojen toimitusaikoja ja edelleen sieltä täältä löytyy mm:
Multitronic: "Arvioitu toimitus: 31.12 - 03.01"
Verkkokauppa.com: " Perillä arv. ma 16.1. – ti 7.2. "
jne...
No niinpä näkyy olevan. Voisiko olla sitten sama tukkuri näillä ja sitä myöten kestää. Aiemmin kun noita katselin niin kaikilla näkyi olevan hyvä saatavuus.
No odotellaan nyt rauhassa. Toimii tässä tuo vanhakin nyt vielä niin ei mitään hengenhätää ole.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 534
On tämä melkoinen huumorikauppa :D


Satavarmasti on ostohinta halvempi tuossa 5600 mallissa, mutta näemmä yrittävät nyt viimeiseen asti vitkutella tuon tilauksen kanssa.
Mitä tekemistä ostohinnalla on tuon kanssa? oikeinhan tuossa kommentoivat että heillä 5600 on kalliimpi kuin mitä 5600x tarjoushinta oli.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 784
Mitä tekemistä ostohinnalla on tuon kanssa? oikeinhan tuossa kommentoivat että heillä 5600 on kalliimpi kuin mitä 5600x tarjoushinta oli.
Pointtina siis se, että jos kauppa meinaa tuotteet toimittaa, se joutuu niistä kuitenkin sen ostohinnan maksamaan tukkurille. Tässä tapauksessa heille tulisi edullisemmaksi toimittaa tuota halvempaa tuotetta. Ilmeisesti luottavat siihen, että tarpeeksi moni peruu tilauksensa kun tarpeeksi odottaa.
 
Liittynyt
24.01.2019
Viestejä
95
Tuli seuraava vastaus:

Kuluttajaneuvonta sanoi:
Kuluttajansuojalaissa lähtökohta on, että tavara on toimitettava ilman aiheetonta viivytystä ja viimeistään 30 päivän kuluttua sopimuksen tekemisestä, ellei tietystä ajankohdasta tai tavaran toimittaessa vaadittaessa tai viipymättä ole sovittu.
Eli odotellaan nyt vielä uuden vuoden yli ja aletaan sitten kyselemään uudestaan. Mielestäni tuossa ei ollut mitään mainintaa toimitusajasta silloin tilatessa? Luki vaan "ei varastossa, tilaustuote" tms.
Kohta alkaa olla 30 päivää täynnä? Muilla tätä prosessoria näyttäisi olevan varastossa, on se kumma kun Dustin ei tätä ole vieläkään saanut.
 
Liittynyt
02.05.2019
Viestejä
143
Laitoin viime viikolla (22 päivää tilauksesta) sähköpostia Dustinille, kyselin että koskas tapahtuu ja miksi teistä ei ole kuulunut MITÄÄN. Vastauksesta oleellinen:
Valitettavasti kyseistä tuotetta ei ole vielä saapunut varastoomme. Emme ole saaneet tukkurilta vahvistusta tuotteen toimitusajasta. Tilattu tuote toimitetaan heti kun se vain saapuu varastoomme. Ilmoitamme sinulle lisätietoja toimitusajasta, kun se meille vahvistetaan.

Tuotteen kohdalla on ollut tilaushetkellä "tilaustuote - ei heti varastossa" maininta. Joten tämä on ollut tilaajalla tiedossa, ettei niitä ole heti toimitukseen. Olemme lähettäneet Kiitos tilauksesta -viestin, missä mainitaan: "Dustin on vastaanottanut tilauksesi. Tilausvahvistus lähetetään heti, kun tuotteen saatavuus on vahvistettu ja tuote voidaan toimittaa."
Tarjosivat minulle kaupan purkua jos haluan; en halunnut.

Tökeröä myymistä kyllä, ettei toimitusajasta, viivästymisestä viestitetä mitään asiakkaille. Aletaanpa porukalla kiristämään ruuvia ensiviikosta ja kuluttajaneuvoja mukaan joukkoon tummaan!
 

valttu96

Team Ryzen
Liittynyt
23.11.2022
Viestejä
20
Meni itellä ketjua lukiessa kyseinen kauppa jo boikottiin, on kyllä epätodellista että toimivat edelleen vihamielisesti asiakkaita kohtaan. Foorumillakin aktiiviset kotimaiset pienemmät kaupat arvostavat asiakkaita ja ovat mielestäni paljon parempia vaihtoehtoja :thumbsup:
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
70
Itse laitan ensi viikolla uutta viestiä. Laittakaa muutkin vaan niin saadaan painetta.
Saitko mitään muuta vastausta kuin "valitettavasti emme ole saaneet tuotetta tukkurilta" ja "haluatko perua tilauksen?"
Eli Dustin syyttää tukkuria tästä, vaikka tukkureilla tuotetta on saatavilla, he vain eivät halua ottaa sitä sisälle kun joutuvat myymään tappiolla.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 784
Saitko mitään muuta vastausta kuin "valitettavasti emme ole saaneet tuotetta tukkurilta" ja "haluatko perua tilauksen?"
Eli Dustin syyttää tukkuria tästä, vaikka tukkureilla tuotetta on saatavilla, he vain eivät halua ottaa sitä sisälle kun joutuvat myymään tappiolla.
Ei mitään muuta. Juurikin noinhan se on.
Tänään laitoin uutta viestiä kuluttajaneuvontaan kun pyysivät 30 päivää odottamaan. Vastasivatkin heti että ovat itse nyt yhteydessä myyjään ja pyytävät toimittamaan tuotteen.
Jäädään odottamaan mielenkiinnolla miten käy.
 
Liittynyt
02.05.2018
Viestejä
124
”Kiitos viestistäsi.

Valitettavasti emme ole saaneet vahvistusta tuotteen toimitusajasta tukkuriltamme. Toimituksessa voi mennä vielä viikkoja. Ilmoitamme kyllä välittömästi kun saamme lisätietoja toimituksesta.

Mukavaa päivän jatkoa!”

Olisi ihan mielenkiintoista tietää, moniko edes lopulta tällaisen ehti tilata. Luulisi, että näitä nyt kohtuudella vielä saa. Ei viitsisi kesään asti odotella ;)
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 027
"Kiitos viestistäsi. Valitettavasti tavarantoimittajillamme on tällä hetkellä vaikeuksia toimittaa tilaamaasi tuotetaa varastollemme. Kun tilauksesi toimitusaika tarkentuu, saat siitä automaattisesti tiedon sähköpostiisi.

Pahoittelut aiheuteesta odotuksesta."
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 281
”Kiitos viestistäsi.

Valitettavasti emme ole saaneet vahvistusta tuotteen toimitusajasta tukkuriltamme. Toimituksessa voi mennä vielä viikkoja. Ilmoitamme kyllä välittömästi kun saamme lisätietoja toimituksesta.

Mukavaa päivän jatkoa!”

Olisi ihan mielenkiintoista tietää, moniko edes lopulta tällaisen ehti tilata. Luulisi, että näitä nyt kohtuudella vielä saa. Ei viitsisi kesään asti odotella ;)
Tilasin kaksi. Toisen piti mennä veljelle joululahjaksi. Nyt veli ei saanut mitään :(

Toinen ihan itselle ja jos ei se nyt kohta tule, niin saatan esim. vaihtaa sen Inteliin, kun saapuu.. Epätietoisuus vaivaa ja en uskalla/viitsi ostaa sille emolevyä varastoon. Toki seuraan tätä osiota, jos jossain emolevyjä olisi halvalla. Veljeltä saa päivitysprosessorin, niin B450 onnistuu myös.
 
Liittynyt
24.01.2019
Viestejä
95
Laitoin myös viikolla viestin ja samaa valittelivat ja kysyivät perunko tilauksen. Muilla tätä on varastossa ja tukkureillakin näyttää olevan. Eivät sitten näköjään toimita Dustinille lainkaan ;)

Itse voin odotella vaikka kesään asti, ei siinä mitään. Tosin Dustin menee nyt boikottiin.
 

njs

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 176
Laitoin myös viikolla viestin ja samaa valittelivat ja kysyivät perunko tilauksen. Muilla tätä on varastossa ja tukkureillakin näyttää olevan. Eivät sitten näköjään toimita Dustinille lainkaan ;)

Itse voin odotella vaikka kesään asti, ei siinä mitään. Tosin Dustin menee nyt boikottiin.
Boikottiin muuten, paitsi tällaiset puolihintavirheet kyllä tilaan kaikki :D
 
Liittynyt
10.10.2018
Viestejä
457
Tänään saatu vastaus:

"...tavarantoimittajamme ei ole vielä pystynyt toimittamaan tilauksen prosessoria varastollemme. Heti kun saamme toimittajaltamme tarkempaa tietoa prosessorin toimitusajankohdasta, niin välitämme tiedon myös sinun sähköpostiisi. Toivomme että asiaan saadaan ratkaisu lähiviikkojen aikana.

Pahoittelut aiheutuneesta viivästyksestä."
 
Liittynyt
08.06.2022
Viestejä
82
En nyt muuten ota tapaukseen kantaa, mutta se mikä on pitkään ihmetyttänyt, että ilmeisesti asiakkaalle saa valehdella ilman seuraamuksia. Tulee mieleen useampikin tapaus, missä yritykselle on jäänyt velvoitteita asiakasta kohtaan ja niistä yritetään kiemurrella ulos valehtelemalla, pelaamalla aikaa ja yrittämällä painostaa asiakasta perumaan tilaus. Näistä ei tunnu koskaan tulevan mitään lisäseuraamuksia.

Vaikuttavat kuitenkin varmasti siihen, että halukkuus yrityksen kanssa asioimiseen jatkossa romahtaa nollaan, joten ei liene järkevin taktiikka yrityksen puolelta.
 
Liittynyt
24.01.2019
Viestejä
95
En nyt muuten ota tapaukseen kantaa, mutta se mikä on pitkään ihmetyttänyt, että ilmeisesti asiakkaalle saa valehdella ilman seuraamuksia. Tulee mieleen useampikin tapaus, missä yritykselle on jäänyt velvoitteita asiakasta kohtaan ja niistä yritetään kiemurrella ulos valehtelemalla, pelaamalla aikaa ja yrittämällä painostaa asiakasta perumaan tilaus. Näistä ei tunnu koskaan tulevan mitään lisäseuraamuksia.

Vaikuttavat kuitenkin varmasti siihen, että halukkuus yrityksen kanssa asioimiseen jatkossa romahtaa nollaan, joten ei liene järkevin taktiikka yrityksen puolelta.
Niin ja sitä hölmönä kuvittelee, että asiakastyytyväisyys olisi tärkeä asia. En jaksa uskoa, että tästäkään casesta suuria tappioita Dustinille tulee, jos ja kun saavat prosessorit ja myyvät tuohon hintaan. Aika paljon olen Dustinilta tilannut vuosien saatossa, mutta nyt jatkossa keskityn haalimaan vain hintavirheellistä kamaa. Itsepähän ovat soppansa keittäneet.
 
Liittynyt
02.05.2019
Viestejä
143
Valitettavasti emme ole vieläkään saaneet tarkempaa tietoa tilauksesi toimitusajankohdasta, mutta uskomme että tilanteeseen tulee ratkaisu lähiviikkojen aikana.
Tännekin tuli sama vastaus kuin muille. Pistin uutta viestiä kuluttajaneuvontaan, jossa kysyn kateoston mahdollisuudesta ja miten muuten voivat tukea pientä kuluttajaa isoa pahaa Dustinia vastaan.

Kirjoitin mm:
Tilauspäivä oli 1.12.2022 eli nyt kulunut jo 40 päivää tilauksesta ja myyjä "uskoo ratkaisuun lähiviikkojen aikana". Tämä tuntuu järjettömältä, koska kilpailijoilla tuotetta on hyllyssä (mm. Jimms PC-store ">25kpl", Dataronic "7 kpl", Tietokonekauppa.fi "Saatavuus hyvä yli 100 kpl").

Asun itse Turussa melkein Tietokonekaupan vieressä niin kateosto olisi pikkujuttu ja ehkä itselle tyydyttävin tulos. Pääsisin supportaa mun locaalia Dustinin piikiin!

nyt jatkossa keskityn haalimaan vain hintavirheellistä kamaa. Itsepähän ovat soppansa keittäneet.
Juuri näin! Tilataan vain hintavirheet, flipataan Torissa tai heitetään roskiin! Kiitos PAF!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 281
Tännekin tuli sama vastaus kuin muille. Pistin uutta viestiä kuluttajaneuvontaan, jossa kysyn kateoston mahdollisuudesta ja miten muuten voivat tukea pientä kuluttajaa isoa pahaa Dustinia vastaan.
Kysytkö neuvojaltasi, onko ok laittaa hänen nimensä tähän? Tai YV:llä.

Voisin sitten itse naputella oman casen ja pistää siihen lisätietoihin, että menee hänelle.

Mielelläni näpäytän vähän Dustinia, joka pelaa viivyttelytaktiikkaa.
 
Liittynyt
02.05.2018
Viestejä
124
Sama ja ihan periaatteesta, täytyy saada jokin aikaikkuna tai vaihtoehtoinen ratkaisutapa, ei vain viivästelyä viivästelyn perään. :)
 
Liittynyt
02.05.2019
Viestejä
143
Kysytkö neuvojaltasi, onko ok laittaa hänen nimensä tähän? Tai YV:llä.

Voisin sitten itse naputella oman casen ja pistää siihen lisätietoihin, että menee hänelle.

Mielelläni näpäytän vähän Dustinia, joka pelaa viivyttelytaktiikkaa.
Kuluttajaneuvoja lienee valtion virassa ja toimintansa on julkista. Minua (toistaiseksi yhdellä viestillä) on palvellut Pir.. Mat... (laitan koko nimen YV:llä). Jätän nimen mainitsematta, koska kukaan ei tykkää siitä, että oma nimi löytyy googlesta ja vauvafoorumilta. Ennakoiva kiitos kuluttajaneuvojalle ja tarvittaessa kuluttajariitalautakunnalle!
 
Liittynyt
21.03.2017
Viestejä
65
Hintavirhe tai sopiva ale, miten sen nyt tulkitsee... ;)
Tuossa eräästä toisesta tuotteesta oli n. 40-50% ale tai mitälie ja se luvattiin heti toimittaa kun tuotetta saatavilla, tosin viiveellä. Saivat varastoon ja toimitukseen n. 40 päivää tilausajankohdan jälkeen. Eli vielä odotellen ihan kiltisti myös prossun toimitusta koska jälleenmyyjä ei heti alkanut kyseenalaistamaan hintaa ja toimitusta ja toisaalta tilausvahvistus tuli asiakkaalle. Eli luotetaan että tulee kyllä vielä tässä kevään aikana.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 784
Tänään oli Dustin vastannut kuluttajaneuvontaan:

”"Kiitos viestistäsi.

Asiakkaan tilaama tuote on valitettavasti ollut vaikeasti saatavilla, eikä tukkurilla ole ollut sitä saatavilla nopeammin toimitukseen. Olemme juuri saaneet tukkuriltamme lisätietoa tuotteen toimituksesta. Näitä tulisi olla varastossamme parin viikon sisällä. Lähetämme tuotteet pikimmiten matkaan kun olemme saaneet ne. Toimituksesta tulee myös asiakkaalle lisätietoja."”

”Nyt voisi olla hyvä vielä odottaa, tulisiko tuote myyjän lupaamien lähiviikkojen aikana. Mikäli tuotetta ei luvatusti toimiteta, voit palata vielä asiaan. Tässä tapauksessa voimme miettiä esimerkiksi kateoston mahdollisuutta.”

Pari viikkoa kuulostaa ihan hyvältä. Ehkäpä tämä tästä vielä pääsee maaliin asti.
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
70
”Olemme juuri saaneet tukkuriltamme lisätietoa tuotteen toimituksesta....”
Dustinilla on aika varmasti monta eri tukkuria, kysymys kuuluu ovatko he valikoineet tukkurin jolla tätä ei ole ja käyttävät tätä yhtä tukkuria tekosyynä että "tuotetta ei ole saatavilla helposti" :facepalm:
 

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 419
Dustinilla on aika varmasti monta eri tukkuria, kysymys kuuluu ovatko he valikoineet tukkurin jolla tätä ei ole ja käyttävät tätä yhtä tukkuria tekosyynä että "tuotetta ei ole saatavilla helposti" :facepalm:
Kyllä mä uskoisin, että koittavat luistaa noiden toimituksesta, kun kerran tuollasia kommentteja anteneet. ja koska tuo on vielä poistettuna heidän sivuiltaan, että sitä ei saa ees tilattua. (Kuten esimerkiksi tuota osassa tuotteista lukee "Tilaustuote" ei varastossa...)

Mutta odotellaan nyt tuo pari viikkoa :)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 699
Itsekin sain Dustinilta nyt tuon mukaisen vastauksen:

"Pahoitteluni, että tämä on ollut pitkissä kantimissa. Olemme tänään saaneet tukkuriltamme lisätietoa tuotteen toimituksesta. Näitä tulisi varastoomme parin viikon sisällä. Lähetämme tuotteet pikimmiten matkaan kun olemme saaneet ne. Saat vielä ”tilauksesi on matkalla” viestin ja Postin seurantatunnuksen, kun tilaus on laitettu matkaan."
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 281
Itse sain eilen vastauksen, jossa ei ollut mitään toimitusaikaa. Mutta tiedottavat, kun semmoisen saavat.

Ehkä tänään uhkailu on tehonnut ja @mendoza kuluttajaneuvojan uhkailu on auttanut.

Toivotaan parasta.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 784
AC2EB0D4-8E95-4415-A6CB-9EC00783CCAE.jpeg


Ja näin päättyy onnellisesti tämä vääntö. En osaa sanoa kuinka iso rooli oli kuluttajaneuvonnalla siinä että tuotteet sai lopulta, mutta täydet pisteet silti sinne suuntaan. Todella vaivatonta oli asiointi heidän kanssa. Suosittelen lämpimästi jokaiselle jos tarve vaan vaatii.
Toivottavasti kaikki muutkin saavat vastaavan viestin.
 
Liittynyt
27.02.2022
Viestejä
710


Ja näin päättyy onnellisesti tämä vääntö. En osaa sanoa kuinka iso rooli oli kuluttajaneuvonnalla siinä että tuotteet sai lopulta, mutta täydet pisteet silti sinne suuntaan. Todella vaivatonta oli asiointi heidän kanssa. Suosittelen lämpimästi jokaiselle jos tarve vaan vaatii.
Toivottavasti kaikki muutkin saavat vastaavan viestin.
Tänne kilahti juuri myös samanmoinen viesti! :thumbsup:
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 939


Ja näin päättyy onnellisesti tämä vääntö. En osaa sanoa kuinka iso rooli oli kuluttajaneuvonnalla siinä että tuotteet sai lopulta, mutta täydet pisteet silti sinne suuntaan. Todella vaivatonta oli asiointi heidän kanssa. Suosittelen lämpimästi jokaiselle jos tarve vaan vaatii.
Toivottavasti kaikki muutkin saavat vastaavan viestin.
Toivotaan. Itse ajattelin olla koekaniinina, etten ota heihin yhteyttä. Ei ole prossu liikkunut ja tilaus edelleen avoin tilassa. 7:47 leimalla

Edit. Tuli juuri lähetysviesti, eli itsellekin tulee ilman yhteydenottoa. Kiitokset painostajille, se saattoi auttaa!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.02.2017
Viestejä
978
Katos katos.. ihan olin unohtanut tämän tilauksen. Tulossa myös, vaikka ei akuuttia tarvetta enää.
 

scowl

Tukijäsen
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
623
Tännekin tuli sähköpostia että prossu lähtenyt postiin. :thumbsup:
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
41
Tännekin lähetetty prossu tulemaan. Olin unohtanut hetkeksi kokonaan asian..
 
Liittynyt
02.05.2019
Viestejä
143
JA tännekin tulossa, mahtavaa!

Mitäs siinä meni, 49 päivää! Ei se nyt ihan kohtuuton viive ole, mutta tässä tapauksessa heikosti perusteltavissa, kun prosessoriin ei kohdistu mitään erityistä niukkuutta. Pitänee ajatella, että viive johtuu DUSTIN HOME KAUPAN HUONOSTA LAADUSTA. EIVÄT VAAN OSAA TEHDÄ KAUPPAA.

Lisäksi sapetti, että eivät olleet itsenäisesti yhteydessä millään tavalla tämän 49 päivän aikana. Pitänee ajatella, että Dustin home on huono asiakasviestinnässä. Dustin home on epäluotettava kauppakumppani.

Mutta nyt on ilon aika! Prossu on itselle mainio päivitys R3 3100:sen tilalle. Kiitos PAF, kuluttajaneuvonta ja painukoon helvettiin Dustin!
 

Warfe

Insinööri
Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 626
Ihan unohtanut koko prossutilauksen. Kiitos vielä tarjouksen ilmoittaneelle. Tästä sai halvalla ystävälle uuden peliprossun.
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
239
Hyvä että vihdoin lähti! Itse en ihan kerennyt tätä silloin tilaamaan, mutta jännityksellä silti seurannut miten saaga jatkui.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 784
Siitä on tovi kun viimeksi ostellut prosessoria etten muista. Tuleeko näissä muuten lämpötahnaa tuubi mukana?
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 939
Siitä on tovi kun viimeksi ostellut prosessoria etten muista. Tuleeko näissä muuten lämpötahnaa tuubi mukana?
Ei, mutta boxed tuulettimen pohjassa on purkka valmiina jos haluaa sitä jäähyä käyttää (ei tarvetta pelkkää tahnaa vaihtaa). Paremman tuulettimen mukana tulee myös tahna yleensä
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 784
Ei, mutta boxed tuulettimen pohjassa on purkka valmiina jos haluaa sitä jäähyä käyttää (ei tarvetta pelkkää tahnaa vaihtaa). Paremman tuulettimen mukana tulee myös tahna yleensä
Mulla on siis tuuletin jo omasta takaa käytössä mitä meinaan käyttää nyt uudenkin kanssa. Täytyy siis ostaa vielä tuubi tahnaa. Kiitos!
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 836
Viestejä
4 243 653
Jäsenet
71 247
Uusin jäsen
seemo

Hinta.fi

Ylös Bottom