Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Tilaustuote, ei heti varastossa." Onko kellään tietoa kauan Dustinilla yleensä menee tilaustuotteissa? Tilasin just Amazonista saman hintaan 170€, mietin pitäiskö perua vai meneekö Dustinilla jotain kuukausia toimituksessa :/
"Tilaustuote, ei heti varastossa." Onko kellään tietoa kauan Dustinilla yleensä menee tilaustuotteissa? Tilasin just Amazonista saman hintaan 170€, mietin pitäiskö perua vai meneekö Dustinilla jotain kuukausia toimituksessa :/
"Tilaustuote, ei heti varastossa." Onko kellään tietoa kauan Dustinilla yleensä menee tilaustuotteissa? Tilasin just Amazonista saman hintaan 170€, mietin pitäiskö perua vai meneekö Dustinilla jotain kuukausia toimituksessa :/
Jos bios-päivitys ei ole ongelma, niin 5600 olisi se Amazonista ollut se järkevä tilaus. Ihan sama prosessori.
En tilaisi 5600X:ää , jos se on kalliimpi kuin tuo (kirjoitushetkellä 146.90€+ero).
En oo vielä edes hommannut moboa joten eiköhän bios update onnistu, kiitti vinkistä! Peruutin ton Amazonin tilauksen ja pistin Dustinilta tilaukseen, jos tuntuu että toimituksessa kestää niin tilaan sitte jostain ton perus 5600.
Hahaa, tottakai tilaukseen!! 6/2020 tilasin Dustinilta edullisen (78e) AMD RYZEN 5 2600 ja vetosivat hintavirheeseen ja peruivat ostoksen. Minä ja muut foorumilaiset tappelimme aikamme ja kuluttajariitalautakunta kääntyi asiassa meidän puoleemme. Sain prosessorin 7/20211 luvattuun hintaan!
Tähän ostokseen lähden mukaan RAKKAUDESTA LAJIIN ja on tuo itselle ihan passeli päivitys, ajossa R3 3100.
Jos rahanpalautus kestää yli kuukauden olet oikeutettu korvauksiin
Muuta ku ohjeen mukaan et ota vastaa ni kyllä palautuuEi ne suostunu palauttaan rahoja, vaikka pakettia ei oo vielä edes lähetetty Nyt tulossa sitte 2 prossua jos Dustini ei päätä perua tota
Ilmeisesti sivu poistunut?
Oliko silloin saldoa? Mitä sinulla näyttää tilauksen status nyt?Itse tilasin jo eilen tuon tuohon 99,20€ hintaan...
Tuo näyttää tämän hetken saldon.Mielenkiintoinen tila omalla tilauksella
Ei ollut saldoa. Status on avoin... LoppuunmyytyOliko silloin saldoa? Mitä sinulla näyttää tilauksen status nyt?
Samanlaista näyttää itselläkin. Ei tuo hinta nyt niin #uskomatonuskomaton# että hintavirheen piikkiin menisi , ja tavarantoimittajilla kyllä tavaraa on, kun mitä katsoo eriä tulossa muihin kauppoihin...että etteivät nyt vaan yrittäs "luikerrella" ihan selkoselvästä maksetusta kaupasta. Gigantin toiminnasta on jo yks kokemus sen RTX 3080 kanssa..ainakin nää kiittäät tilauksesta...saaappä nähä.Mielenkiintoinen tila omalla tilauksella
Muistakaahan sitten toverit, että kuluttajasuojalaki on tässä tilaajien puolella. Tuo ei ole hintavirhe, ei todellakaan kun aleprosentti on vain n. 50.
Dustinilla on tilausvahvistuksen jälkeen velvollisuus toimittaa tuote. Jos kieltäytyvät niin asiakas on oikeutettu korvaukseen tai voidaan suorittaa ns. kateosto jossa kuluttaja hankkii tuotteen muualta ja Dustin korvaa hintojen erotuksen.
Dustin on vastaanottanut tilauksesi. Tilausvahvistus lähetetään heti, kun tuotteen saatavuus on vahvistettu ja tuote voidaan toimittaa.
Lakien mukaan se on tilausvahvistus eikä he voi kiertää sitä tuollaJos tarkkaan luet saamasi sähköpostin, siinä on kovasti koetettu sanoa, että se ei ole tilausvahvistus.
Jos tarkkaan luet saamasi sähköpostin, siinä on kovasti koetettu sanoa, että se ei ole tilausvahvistus.
Tosin jos dustin on ottanut kannan x niin ei ne todennäköisesti tule uskomaan mitään muuta, kuin kuluttajariitalautakunnan ratkaisua kyseisessä asiassa.Itsekin odottelen innolla, miten käy. On ihan selvää, että kun raha vaihtoi omistajaa kauppa on syntynyt. Toisaalta edellä nostettu KRLK:n tapaus on oiva esimerkki selkänojasta, jos alkavat väittään vastaan.
Tuossa jokunen viesti sitten oli maininta myyjän puolelta, että todennäköisesti puhutaan viikoista. Joten odotellaan odotellaan..Onkos näistä prosuista ja niiden toimituksesta mitään uutta tietoa? Itselle ei ole mitään kuulunut aiheen tiimoilta.
Ehdota että vaihtavat tähän:Lähdin kuitenkin nyt Dustinia hätyyttelemään ja muistuttelemaan asiasta.
Näköjään yritetään väsytystaktiikkaa kun aletaan jo kuukausista puhumaan. Ihmetyttää vähän tuo kuitenkin kun kaikilla muilla verkkokaupoilla noita näkyy olevan mielin määrin varastossa ja myös tulossa.
Ehdota että vaihtavat tähän:
Tätä 5600 saisi suht nopsaa.
Positiivistä tässä on että ei ole vedottu hintavirheeseen jolloin ei tarvii viedä kuluttajariitalautakuntaan. Myös tuohon vaihtamiseen en keksi mitään tekosyytä miksi ei onnistuisi. Periaatteessahan sä olet vaihtamassa halvempaan ja huonompaan tuotteeseen, vaikkkakin erot on olemattomia.Laitoinpa sähköpostia. Katsotaan mitä sanovat. Kiitos vinkistä.
Positiivistä tässä on että ei ole vedottu hintavirheeseen jolloin ei tarvii viedä kuluttajariitalautakuntaan. Myös tuohon vaihtamiseen en keksi mitään tekosyytä miksi ei onnistuisi. Periaatteessahan sä olet vaihtamassa halvempaan ja huonompaan tuotteeseen, vaikkkakin erot on olemattomia.
Ilmoitelkaahan millaisia vastauksia saatte tuohon 5600 vaihtoon liittyen
On tämä melkoinen huumorikauppa
Satavarmasti on ostohinta halvempi tuossa 5600 mallissa, mutta näemmä yrittävät nyt viimeiseen asti vitkutella tuon tilauksen kanssa.
Selvästikkään nuo ei edes halua toimittaa tilausta. Jokainen järkeväkauppa olisi tuon vaihdon tehnyt.On tämä melkoinen huumorikauppa
Satavarmasti on ostohinta halvempi tuossa 5600 mallissa, mutta näemmä yrittävät nyt viimeiseen asti vitkutella tuon tilauksen kanssa.
Hyvinhän ovat oppineet, koska tässä tilanteessa kuluttaja ei voi asialle mitään. Mutta toisaalta, eivätpä he voi myöskään myy noita prosessoreita nyt, joten ei ole heillekään edullinen tilanneSelvästikkään nuo ei edes halua toimittaa tilausta. Jokainen järkeväkauppa olisi tuon vaihdon tehnyt.
Ota kuluttajaneuvontaan yhteyttä. Tää alkaa muistuttaa siltä ryzen 2600 tapaukselta sillä erolla että siitä oppineena eivät peruuta tilausta, vaan yrittää että sinä perut tilauksesi.
Selvästikkään nuo ei edes halua toimittaa tilausta. Jokainen järkeväkauppa olisi tuon vaihdon tehnyt.
Ota kuluttajaneuvontaan yhteyttä. Tää alkaa muistuttaa siltä ryzen 2600 tapaukselta sillä erolla että siitä oppineena eivät peruuta tilausta, vaan yrittää että sinä perut tilauksesi.
Ihan kyllä mielenkiinnosta haluan kuulla sen kuluttaja-asiamiehen kannan tohon, et kaikilla muilla on noita varastossa ja tukussa on noita vaikka kuinka, et miks yhtäkkiä kestääs se monta viikkoa tai jopa kuukausia saada se prossu