Myyty Ryzen 5 5600X + MSI B450M Mortar MAX *Vaasa* 200€

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
27
Myytävä tuote: Ryzen 5 5600X prossu + MSI B450M Mortar MAX emolevy
Hinta: erikseen prossu 160e + emolevy 45e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Prosessori Amazon 12/03/22 ja Emolevy Amazon 28/03/22, Itse ostin torista koneen jonka mukana tulivat.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitit löytyy, takuusta en tiedä kun second hand, toimintotakuun annan
Muuta huomioitavaa: Emossa uusin bios päivitetty. Alkuperäiset pakkaukset, Emolevystä puuttuu I/O shieldi, ostettavissa erikseen netistä jos tarvitsee


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Vaasa
Toimitustapa: Mieluusti nouto mutta postittelen kyllä tarvittaessa
Maksutapa: mobilepay/tilisiirto/käteinen


Kuva:
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
27
Nyt täytyy kyllä kysyä että miten tuo menee kun hp tarjottu emosta pelkästään mutta myös hp kokopaketista? Ei oikein selvinnyt pikaisella lukemisella tuolta säännöistä.
 
Liittynyt
13.02.2020
Viestejä
92
Mun käsittääkseni ensimmäiselle hintapyynnön huutajalle menee, oli se erillinen komponentti tai koko paketti. Korjatkaa ylläpidon jäsenet jos oon totaalisen väärässä. Samankaltaisissa tilanteissa kai ennenkin aiheutunut hämmennystä.
 
Liittynyt
13.02.2020
Viestejä
92
Tuo kuulostaa sitten kirjoittamattomalta säännöltä siinä vaiheessa, kun on eritelty komponenteille myös omat hinnat. Mikähän olis helpoin reitti kysyä jonkun ylläpidon tyypin mielipidettä asiaan?
 
Liittynyt
18.03.2022
Viestejä
89
Tuo kuulostaa sitten kirjoittamattomalta säännöltä siinä vaiheessa, kun on eritelty komponenteille myös omat hinnat. Mikähän olis helpoin reitti kysyä jonkun ylläpidon tyypin mielipidettä asiaan?
Eikujaa. Otaksuin että menisi otsikon mukaisesti, mutta totta. Ei suoraa mainintaa että paketti olisi ensivaihtoehto myynnille. Taidat olla oikeassa. :)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
27
Jees, no eiköhän me näin nyt mennä. Eli emo alustavasti myyty jigetukselle. YV
 

Samiro

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.12.2018
Viestejä
2 081
No ite käsitin että koko paketista eli tuo 200e menee edelle koska otsikossa erikseen oikein mainittiin 200e
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 846
Myydään Ryzen 5 5600X *Vaasa* 160€

Myytävä tuote: Ryzen 5 5600X prossu + MSI B450M Mortar MAX emolevy
Hinta: erikseen prossu 160e + emolevy 45e
Ylläpito sanoi:
Kun olet myynyt tuotteet, kerro siitä viiveettä ilmoituksessa, muokkaa otsikon etuliitteeksi Myyty, säilytä alkuperäinen myynti-ilmoitus ja ilmoita vielä, millä hinnalla tuote myytiin
Hieman ot, mutta kun kaksi tuotetta (myös) erikseen myynnissä niin mielestäni olisi tärkeää jättää myös emosta maininta otsikkoon, jotta löytyy helpommin, kun tutkailee myytyjen tuotteiden hintahistoriaa silloin kun itse laittaa vastaavaa myyntiin. Tällä kertaa olisin ollut kiinnostunut emon ostamisesta, mutta olin auttamattomasti myöhässä ja sitä ei nyt enää näkynyt otsikossakaan.

E 28.11.: Tuo toimii ihan hyvin, jos muokkaa kaikki tuotteet takaisin otsikkoon samalla kun merkkaa myydyksi. Mainitsin tuosta vaan koska usein tuo tuntuu unohtuvan vajaavaiseen muotoon.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
27
Hieman ot, mutta kun kaksi tuotetta (myös) erikseen myynnissä niin mielestäni olisi tärkeää jättää myös emosta maininta otsikkoon, jotta löytyy helpommin, kun tutkailee myytyjen tuotteiden hintahistoriaa silloin kun itse laittaa vastaavaa myyntiin. Tällä kertaa olisin ollut kiinnostunut emon ostamisesta, mutta olin auttamattomasti myöhässä ja sitä ei nyt enää näkynyt otsikossakaan.
Okei, mutta otsikkoa ei voinut yliviivata niin otin sen kokonaan sieltä pois. Muutenhan se on vähän niinku clickbait kun avaat threadin ja näätkin että emo olikin jo myyty?
 
Liittynyt
23.11.2022
Viestejä
38
Juu mä oon niin uusi ku vasta löysin tän. Mut saa kiinni Markus.sukunimi@googlensähköposti eli @gmail.com
Tai sit nol,nel,nol75472**

Edit. Muokkasin ettei trollipeikot saa mun yhteystietoja, nyt kun maksoinkin jo.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
243 158
Viestejä
4 247 818
Jäsenet
71 299
Uusin jäsen
pjooni

Hinta.fi

Ylös Bottom