Rx 5700xt red devil probleema

Liittynyt
04.11.2018
Viestejä
14
Hei! En löytänyt pikavilkaisulla että jollakin olisi ollut sama ongelma näillä foorumeilla.

Ongelmana on että asentelin toissailtana uuden näyttiksen ja tuli ongelmia kun aloin pelaamaan. Näyttis ei ota kunnolla kelloja, käyttöaste on 50%, kauheat fps dropit tästä johtuen. Heaven benchmark ultralla pyörii liki 200fps ja käyttää tasasesti sen 99% näyttiksestä sekä 215wattia.

Virtalähde ja näyttis on viikon vanhat, ja on aika kaukainen ongelma että jompikumpi rikki kun toimi metroa pelatessa ja heaven benchmarkissa. Biossi, chipset, näyttiksen ajurit ensin ddu ja sit viimesimmät (kaverilla sama näyttis ja setti ilman ongelmia)

Viat ilmenee pubgissa sekä destinyssä sekä low että high preseteillä, vsync päällä ja pois.

Prossu ryzen 5 2600 normikelloilla
5700xtRed devil oc
Asus prime b450
Muistia on 16gb 3200mhz
Win 10 Pro fresh asennus tänään
Pelit on asenneltu m2 ssd

Jotaki tästä varmaan jäi ja jos epäselvästi kirjoteltu ni kysykää
 
Liittynyt
04.11.2018
Viestejä
14
Kokeilepa poistaa ajurit https://www.amd.com/en/support/kb/faq/gpu-601 ja asenna uudestaan
Edit: luetun ymmärtäminen taas hukassa.
Minkä kokoinen poweri sinulla on?
Onko näytönohjaimen virtapiuha omalla vai jakajalla
Corsairin rm750x goldi, näyttikselle menee virtalähteeltä 2erillistä piuhaa. Kokeilin alkuun vain yhdellä jossa on tupla 6+2, mut tuli luettua että suositellaan käytettäväksi kummallekki omaa lähtöä virtalähteen perästä.

Oli tuo minun kirjoitusasu kans aika hämärä, ei voi muita syyttää :)
Alkaa itsellä olla vähän jo sormi suussa kun kaikkeni oon yrittäny tässä. Redditiä oon lukenu aivan älyttömästi (siellä samaan ongelmaan ehdotellaan windowsin ääniasetuksia..) Eniten mua tässä häiritsee että miten benchmarkissa jaksaa vetää sen +200w ja kellot sinne mihkä pitää ja menee aivan täydellisesti, mut sit kun alkaa pelaamaan ni kauhea tökkiminen ja vajaat virrat/kellot
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 697
Viestejä
4 189 320
Jäsenet
70 783
Uusin jäsen
tolvmaister

Hinta.fi

Ylös Bottom