Välillä kun olen koneella kuuluu Windows 10 plug in/out ääni ja ruutu välähtää mustaksi. Minulla on ruudun takana LED valot jotka syttyvät myös palamaan kun ottavat virran näytön USB paikoista. Sama ongelma ilmenee useimmiten kun pelaan TV:n kautta. Tuota on jo kestänyt pitkään enkä ole onnistunut selvittämään mistä vika johtuu. Tuo aiheuttaa muutaman sekunnin katkoksen pelatessa mikä on todella häiritsevää.
Olisiko olemassa joku ohjelma jolla näkisin mikä tuon aiheuttaa? Minulla on kone noin 3m päässä minusta joten kantomatkasta voisi olla kyse. Ongelma tosin mielestäni alkoi kun vaihdoin näytönohjaimeni AMD RX480. Vaihdoin tosin samalla kaapeleitakin. Luulisi että Windows kirjaa nuo johonkin ja viimeistään jollain ohjelmalla näkisi mitä tapahtuu joten osaisiko joku neuvoa?
Olisiko olemassa joku ohjelma jolla näkisin mikä tuon aiheuttaa? Minulla on kone noin 3m päässä minusta joten kantomatkasta voisi olla kyse. Ongelma tosin mielestäni alkoi kun vaihdoin näytönohjaimeni AMD RX480. Vaihdoin tosin samalla kaapeleitakin. Luulisi että Windows kirjaa nuo johonkin ja viimeistään jollain ohjelmalla näkisi mitä tapahtuu joten osaisiko joku neuvoa?