Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tottakai tikun voi aina tehdä Rufuksellakin väärin. Rufus on muuten erittäin hyvä ja toimiva ohjelma, pitää vaan laittaa oikeat asetukset. Jos tikku on rikki se ei ole Rufuksen vika.
Asetukset riippuu aina tietysti siitä mitä tekee. Oletukset ovat toiselle hyvät, toiselle ei, siksi niitä voi säätää.Niin kuin mainitsin niin sen nykyiset oletusasetukset eivät ole hyvät. Aikaisemmat oli.
Asetukset riippuu aina tietysti siitä mitä tekee. Oletukset ovat toiselle hyvät, toiselle ei, siksi niitä voi säätää.
Minusta uudemmalla ja vanhemmalla versiolla antoi samat oletukset esim. Windows asennusmedialle.
Default asetukset ilmeisesti riippuu aina vähän siitä mitä tekee ja mihin, mutta hyvä puoli, että voi itse vaikuttaa niihin.
Piti oikein katsoa, miten on muuttunut, ei mitenkään. Molemmat windows asennusvälineen asetukset Defaulttina. Uudella ja vanhemmalla versiolla.
Minulle ei oikeastaan selvinnyt, mikä ongelmasi tuossa on, noita asematunnuksen puuttumisia en oikein ymmärtänyt.
En tiedä, mistä on kysymys, mutta ohjelma on ihan sama, mitä ollut ennenkin. Rufus ei ole mikään osiointiohjelma. Boottaavan median teossa se kyllä tyhjentää osion, mutta osioiden muokkaamiseen ei ko. ohjelmalla ole mahdollista tehdä, se ainoastaan voi alustaa koko osion.
Tässä vielä nuo formatoinnin lisäasetukset:
Sieltä ei löydy yhtään turhaa säätöä. Löytyy ainoastaan tarpeellinen valikoima tehdä erilaisia boottaavia ohjelmamedioita eri tarkoituksiin ja ympäristöihin.Rufuksen konepellin alta löytyy turhan paljon säätömahdollisuuksia muutenkin.
Varmaan ihan hyvä, mutta tässä kuulen ensi kertaa koko ohjelmasta. Sitä en tosin tiedä tai ole kuullut, onko SD-kortin alustuksessa jotain erityisvaatimuksia.SD Card Formatter ei esim. auttanut asiaan, joka yleensä mainostettu parhaimpina alustusohjelmana.
Sieltä ei löydy yhtään turhaa säätöä. Löytyy ainoastaan tarpeellinen valikoima tehdä erilaisia boottaavia ohjelmamedioita eri tarkoituksiin ja ympäristöihin.
Varmaan ihan hyvä, mutta tässä kuulen ensi kertaa koko ohjelmasta. Sitä en tosin tiedä tai ole kuullut, onko SD-kortin alustuksessa jotain erityisvaatimuksia.
Katselin, niin FAT formaatissa olivat kaikki minun vanhat SD-kortit, joiden formatointi onnistuu ihan windowsissa FATiksi. Samalla lailla kai ne muut alustusohjelmat sen tekee.
Ongelmasi on varmaan ollut ja tullut jostain muualta kuin Rufuksesta, se on sen verran simppeli ohjelma.
Katsoin profiiliasi, hyvin kuvaavasti kirjoitettu "Pidän mahdollisena, että on tai ei ole".
Tuo nyt on varsin yleinen ilmiö, että digiboksi haluaa alustaa siihen liitetyn tikun. Monet boxit eivät jopa tallenna siihen, jos sitä ei ole itse boksissa alustettu.läimäsin tikun Xoron tallentavaan digiboksiin ja se halusi ehdottomasti formatoida uudestaan tikun.