Myyty RTX 3080 Strix oc LHR (HKI)

Liittynyt
30.03.2021
Viestejä
250
Myytävä tuote: RTX 3080 OC Strix
Hinta: 1550€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): proshop 07-11-2021 (otettu käyttöön 19 päivä samaa kuuta
Kuitti löytyy (takuu voimassa): kyllä
Muuta huomioitavaa: Kaunis kortti kaikki orkkis mukaan


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Helsinki
Toimitustapa: Nouto / Postitus ostajan riskillä
Maksutapa: Käteinen / Tilisiirto rahat tilillä paketti postiin periaatteella


Kuva:
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 648
Täällä ei saa myydä uudenveroisia näytönohjaimia!
Tässä se syy on, ilmeisesti iotech siis haluaa että nämä trokattaisiin suoraan Torissa parhaaseen hintaan.
Ei ole, eikä halua.
 
Liittynyt
06.02.2020
Viestejä
85
Uusi vastaava 1589€ jimsillä en nyt tajunnut sun pointtia
Jos sinulta ostaisin tämän HP:lla, tulisiko mukana kuitti, jossa vähintääkin tämän HP?
Silloin itse ymmärtäisin, että myyt tätä halvemmalla kuin uutta.
Muuten ostajalle riski, jos kortti hajoaa ja myyjäliike purkaisi kaupan, tai kortti menisi esim vakuutukseen.
 
Liittynyt
30.03.2021
Viestejä
250
Jos sinulta ostaisin tämän HP:lla, tulisiko mukana kuitti, jossa vähintääkin tämän HP?
Silloin itse ymmärtäisin, että myyt tätä halvemmalla kuin uutta.
Muuten ostajalle riski, jos kortti hajoaa ja myyjäliike purkaisi kaupan, tai kortti menisi esim vakuutukseen.
Tolla logiikalla sun pitäis myydä mulle nissan skylle r34 alle marketti hinnan joka menee tällä hetkellä miljoonilla, jos hinta ei miellytä aina saa tarjota. Jos sulla ei ole mitään halua ostaan tätä turha tulla tänne kitisemään kyllä täällä ylläpitäjät puuttuisi jos jt sääntöjen vastaista tapahtuisi
 
Liittynyt
30.03.2021
Viestejä
250
Ei Jimmsin nykyhinnalla ole mitään merkitystä vaan tärkeää olisi tietää että olet varmasti itse maksanut tuotteesta enemmän kuin millä hintaa sitä nyt myyt eteenpäin.
Vinku vonku kortti ei ole uusi vain käytetty kuten ilmotuksessa näkyy, jos sulla ei ole muuta tekemistä ku olla täällä valkoritarina keksisin parempaa tekemistä
 
Liittynyt
06.02.2020
Viestejä
85
Tolla logiikalla sun pitäis myydä mulle nissan skylle r34 alle marketti hinnan joka menee tällä hetkellä miljoonilla, jos hinta ei miellytä aina saa tarjota. Jos sulla ei ole mitään halua ostaan tätä turha tulla tänne kitisemään kyllä täällä ylläpitäjät puuttuisi jos jt sääntöjen vastaista tapahtuisi
Myytkin siis kymmeniä vuosia vanhaa korttia?
Se mikä sulla petti, on juurikin se logiikka mistä mainitsit..
Jos ostan miljoonien auton, sen auton voi ja se kannattaa käyttää tavarantarkastajalla, jos sille sattuisi jotain käymään, niin on vakuutuksessa arvo tiedossa.
 
Liittynyt
30.03.2021
Viestejä
250
Myytkin siis kymmeniä vuosia vanhaa korttia?
Se mikä sulla petti, on juurikin se logiikka mistä mainitsit..
Jos ostan miljoonien auton, sen auton voi ja se kannattaa käyttää tavarantarkastajalla, jos sille sattuisi jotain käymään, niin on vakuutuksessa arvo tiedossa.
??!! Siis eikö sulla oo oikeesti parempaa tekemistä ku olla täällä hintapoliisina, ilmotuksessa lukee selvästi milloin kortti on ostettu ja milloin otettu käyttöön
 
Liittynyt
20.09.2021
Viestejä
46
Ei nyt oo kyse hintapoliisina olosta vaan sääntöjen noudattamisesta. Sun lapsellinen vastaus tohon kysymykseen sai tän koko homman vähän ns. "kusahtamaan" ja nyt tätä ei voi ottaa tosissaan.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 072
Ei nyt oo kyse hintapoliisina olosta vaan sääntöjen noudattamisesta.
Mitä sääntöä ilmoitus muka rikkoo?

Hinnasta valittaminen, mitä Realzoneboy tuossa tekee on btw säännöissä kiellettyä:
- Hinnasta valittaminen ja muu tarpeeton kritisointi on kielletty (raportoi sääntöjen vastaisesta hinnoittelusta ylläpidolle)

qnixsuomi nähtävästi paskoo muiden myyntiketjuja itse keksimillään säännöillä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 754
Viestejä
4 291 096
Jäsenet
71 719
Uusin jäsen
Temetsku

Hinta.fi

Ylös Bottom