Myyty RTX 3080 Asus ROG Strix ”OC” + mahdollisuus Bykskin vesiblockiin (Vantaa)

Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 897
Myytävä tuote: Asus GeForce ROG-STRIX-RTX3080-10G-GAMING + mahdollisuus Bykski vesiblokkiin.
Hinta: 750e/Tarjoa
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Verkkokauppa.com 17.10.2020
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti on, takuuta ei? Koska asennettu vesiblokki ja strix oc bios.
Muuta huomioitavaa:
Asuksen 3080 Strix ”OC”. Heittomerkeissä siksi, että kortti on alunperin strix non-oc, mutta olen päivittäny korttii strix oc biosin eli toimii kuten oc malli. Voin päivittää non-oc biosin takasin, jos jostain syystä sellaista haluaa.
Alkuperäinen jäähdytin on nyt asennettu paikoilleen. Myydään joko vesijäähyn kanssa tai ilman.

Tämä on vielä päivittäin käytössä, mutta poistetaan koneesta heti ostajan myötä.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Vantaa
Toimitustapa: Nouto, Posti.
Maksutapa: Käteinen, Mobilepay, Tilisiirto (Nordea, OP)


Kuva:
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.08.2021
Viestejä
106
Jos ylempää ostajaa ei kiinnosta blokki nii mä voisin olla siitä kiinnostunut, jos päästään hinnasta sopuun. Vielä jos siitä sais kuvanki
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 897
680e + postit, jos voit vaihtaa alkuperäisen jäähdyttimen?
Lähellä ollaan, mutta ei ihan vielä riitä.

Jos ylempää ostajaa ei kiinnosta blokki nii mä voisin olla siitä kiinnostunut, jos päästään hinnasta sopuun. Vielä jos siitä sais kuvanki
Joo, jos erillinen ostaja löytyy pelkälle näytönohjaimelle, tämä onnistuu :thumbsup: Koitan muistaa laittaa kuvan vaikka illalla. Saa muistuttaa, jos ei mitään kuulu.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 260
Viestejä
4 212 777
Jäsenet
71 031
Uusin jäsen
Juho I

Hinta.fi

Ylös Bottom