Myyty RTX 3080 12G TUF (Kangasala)

Tuote: RTX 3080 12G TUF. 3080 Ti:n muistilla, tehoiltaan 97% 3080 Ti.
Hinta: 500
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Torista
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Tarkistan kun pääsen kotiin reissusta, periaatteessa saattaa löytyäkin.
Muuta huomioitavaa: Olen ulkomailla, joten vastaamisessa saattaa olla viivettä. Huomenna kotona, lisään sitten kuvia myös. Kaikin puolin siisti kortti.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Kangasala
Toimitustapa: Nouto, toimitus Tampereen alueella, posti.
Maksutapa: Ne perinteiset

Maksan pyynin jos kuitti löytyy ja kortin korkeus on alle 62 mm, noudolla!

Edit: Perutaan tarjous, Myyjää ei tavoitettu yksityisviestin välityksellä.

Viimeksi muokattu:
400€ Nouto tänään ?
Edit. Perutaan tarjous. Kävin verkkokaupasta ostamaan uuden näyttiksen. Kiitoksia

Viimeksi muokattu:
Eilenkin oli jo että huomenna kotona, onko huomennakin sama tarina? 🤔 Kannattaisiko laitella vasta sitten myyntiin tavara kun olet siinä paikanpäällä, monet ostajat haluaa saada tuotteen heti eikä odotella.
En ymmärrä tätä yhtään. Saavuin tänään kuudelta kotiin ja olen normaalissa määrin valmis vastaamaan kysymyksiin.

Tieto kortin saatavuudesta oli selvästi ilmoituksessa.

Mutta ei mitään, otetaan saatana pois myynnistä :D

En ymmärrä tätä yhtään. Saavuin tänään kuudelta kotiin ja olen normaalissa määrin valmis vastaamaan kysymyksiin.

Tieto kortin saatavuudesta oli selvästi ilmoituksessa.

Mutta ei mitään, otetaan saatana pois myynnistä :D
täällä selvästi malttamatonta porukkaa :D sitä pitääkin olla heti valmiina matkatavarat paikallaan ja paketti postissa ennen klo 6.00 HERÄTYSTÄ IHMISET!?
täytyy lisätä että moni haluaa tehdä kauppaa että tuote varataan ja sit ostetaan kun pääsee paikalle tai on massia tai laitetaan ennakkoon myyntiin tms. ilmotuksessa ei ole mitään vikaa paitsi siihen kommentoijilla :tup:

Statistiikka

Viestiketjuista
267 274
Jäsenet
76 007
Uusin jäsen
jarskaa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom