Vaihdettu RTX 3060 Ventus -> huonompaan [VANTAA]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Adreno
  • Aloitettu Aloitettu
Voisin vaihtaa kakkoskoneeseen jääneen 3060 Ventuksen rahaksi, mutta tarvitsisin jonkun näytönohjaimen kuitenkin kakkoskoneeseen. Pyytäisin tarjouksia joista ilmenee tarjottu raha sekä tarjottu kortti.

Edit: ei ole helppoa tämä vaihtaminen, kokeilen myydä kortin ennemmin

Edit2: vaihto järjestyi sittenkin.

Viimeksi muokattu:
Tosiaan, mikä ois sun mielestä hyvä summa? Ite lähtisin sillä, että tarjoisin 80-100€ ja tosiaan ton RTX 2060. Kuvaa en pysty just nyt liittämään ku oon duunissa. Ja juu on uusi tili, koska oon vaan selaillut aina tätä kauppapaikkaa mut koskaan ei oo tarvinut laittaa viestiä

Ai niin ja pystytkö linkkaan sen oikean mallin tänne? Niinku esim jimmsiltä tai valmistajan sivulta?

Tosiaan, mikä ois sun mielestä hyvä summa? Ite lähtisin sillä, että tarjoisin 80-100€ ja tosiaan ton RTX 2060. Kuvaa en pysty just nyt liittämään ku oon duunissa. Ja juu on uusi tili, koska oon vaan selaillut aina tätä kauppapaikkaa mut koskaan ei oo tarvinut laittaa viestiä

Ihan järkevä tuo sun hintarange. Katsoin että 3060 käypä arvo on noin 200 eur ja 2060 käypä arvo on noin 100 eur.

Lähtökohtaisesti voisin kyllä vaihtaa vielä huonompaan. Jos @Ylppademlg tarjoaa 1070 tai 1080ti niin ennemmin otan tosiaan huonomman näyttiksen ja enemmän rahaa vaihdossa.

Tässä linkkejä malliin:

Viimeksi muokattu:
https://www.msi.com/Graphics-Card/G...nomman näyttiksen ja enemmän rahaa vaihdossa.

No meikä venaa paljon @Ylppademlg tarjoaa ja kahton sit lähenkö korottaan. Ois vaan hyvä vaihto tohon 3060. 1080ti hyvä kortti, mutta ikää sillä alkaa olemaan jo paljon.

Oon kyl valmis maksaan 120€ esimerkiksi käsirahaa.
Tuo kiinnostaisi kyllä. Ehdin aiemmin laittamaan @Ylppademlg :lle tarjousta YV:llä, annetaan hänelle nyt ainakin yön yli aikaa vastata. Jos ei kuulu mitään niin vedän huomenna tarjouksen pois ja voidaan tehdä kaupat tohon 120€.

Asia kunnossa, meikä ilmoo heti jos tulee jotakin takapakkia, mutta ei pitäis

Ei päästy kauppoihin @Ylppademlg kanssa, jatketaan @Nibz YV

*edit: ai niin, ei voi laittaa YV koska uusi tili, ööh

*edit2: yksi vaihtoehto on sopia tässä julkisesti kauppapaikka ja ajankohta, esimerkiksi Martinlaakson ostarille R-Kioskin eteen?

Viimeksi muokattu:
Hei! Pahoitteluni, mutta sainkin paljon paremman tarjouksen tässä viime hetkellä.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
280 601
Jäsenet
78 127
Uusin jäsen
Laurijarv

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom