ROG Ally apua tarttis Oulussa

Liittynyt
02.07.2017
Viestejä
53
Moro! Kävi niin hienosti että anoppi toi jenkkilästä ROG allyn mulle eilen illalla. Ajattelin että enhän minä sitä orkkislaturia tarvihe, ku mulla on kotona jo latureita. Näin ollen anoppi jätti sen kotia.

Ilmeni sir sellanen pienen pieni ongelma ku että se ei suostu lataamaan kunnolla millään. Hitaasti mutta varmasti lataa switch laturilla, mutta kokeilin neljää eri puhelimen laturia (johto sekä seinään menevä osa erit). Kaks oneplussan laturia, eka 100w ja toka 30w, sitten Samsungin 15w ja Asus Zenfone kympin mukana tullu 30w. Näitä käyttäessä akku tyhjenee nopeammin kuin idlatessa. Switch laturilla se saa välillä tarpeeks virtaa että sai täydeksi ladattua kuitenkin ny yön yli.

Ongelmana nyt olis se, että kun minulla ei ole sitä laitteen mukana tullutta laturia (eikä missään päin Oulua myydä laturia tahi laturi "telakkaa"), että pitäisi saada jonkun Ally laturia lainaan siksi aikaa että saisin laitoksen päivitettyä, siellä kun olis bios päivitystä kuulemma joka sallis 3rd party latureiden tehokkaampaa latausta, mutta bios päivitystä varten se vaatii verkkovirtaa... Näettekös mun dilemman? En saa ladattua täydellä teholla ku ei ole päivitystä, eikä päivitys asentaudu kun ei ole täyden tehon latausta. Perfetto.

Elikkäs, olisko Oulun suunnilla ketään Allyn omistajaa jonka luona pääsis käymään laturia lainaamassa siksi aikaa että saisin bios päivityksen tungettua masinaan? Saa toki tulla meille laturin kanssa jos ei vieraita halua näin lyhkäsellä varoitusajalla, mutta varoituksen sanana, täällä on mielipuoli kultainen noutaja joka rakastaa ihmisiä, joten valmistaudu iloiseen hännänheilutteluun, hyppimiseen ja mahdollisesti taklatuksi tulemiseksi, kun tuo meidän piripää kultsi Jake tulee jo heti ovella vastaan ja ei aina osaa vauhtiaan hillitä :D
 
Liittynyt
02.07.2017
Viestejä
53
Onkelma ratkes, tartti power delivery:llä varustetun laturin, joten hain verkkokaupasta 65w pd laturin ja sen kaveriks 100w kaapelin. Sain asenneltua bios päivityksen ja masina lataa nyt kiltisti.


Törmäsin myöskin ongelmaan että game pass pelit ei lähteny pelaamaan, se ratkes kun kävin aika asetuksista automaattisen ajan laittamassa pois ja takas päälle.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 512
Viestejä
4 201 970
Jäsenet
70 916
Uusin jäsen
hihihii

Hinta.fi

Ylös Bottom