Rode ai-1 äänikortti, kuulokkeet, mikrofoni ja discord.

Moi, onko jollain ratkaisua tähän?
Minulla on rode ai-1 usb äänikortti, lähinä käytän tätä rode podmicin kanssa.
Mutta olen harkinnut uusia kuulokkeita, sellaisia mitkä vaatisivat vahvistimen.
Tuosta rode ai-1 löytyy kuulokevahvistin, mutta ongelma on sellainen että tietokone tunnistaa sekä mikrofonin että kuulokkeet samana laitteena mikäli kytken molemmat tähän äänikorttiin.
En ole onnistunut esim. käyttämään discordia niin että äänet ja mikrofoni toimisi yhtäaikaisesti, vaan se on jompi kumpi.
Jos jollain on kokemusta ja ratkaisu asiaan niin olisi mahtavaa, muuten joudun varmaan ostamaan erillisin vahvistimen jos aion hommata Beyerdynamic DT 990 Pro 250 Ohm kuulokkeet.

Oletko kokeillut laittaa sekä sisäänmenolle, että ulostulolle saman näytteenottotaajuuden? Tämä löytyi Redditistä:
"Check the bitrate of the mic and the output. I think that corrected my issue.
From Sound settings -> Device properties (both input and output) -> additional device properties -> Advanced -> Select 24bit, 48000hz for both."

Roden sivuilla kanssa juttua: https://help.rode.com/hc/en-us/articles/7141670925199-My-microphone-is-not-working-with-the-AI-1

Rode Centralilla voisi myös kurkata, että onko tuossa uusin firmware sisällä: RØDE Central | RØDE Companion App | RØDE

Mitkä kuulokkeet tällä hetkellä käytössä, millaisella liitännällä? Kuulokkeet kiinni tuossa AI-1-äänikortissa vai Podmicin pohjassa?

Tällä hetkellä steelseriesin artic nova pro kuulokkeet, näissä on 3,5mm perus liitäntä mutta olen kytkennyt ne 6,5mm adapterilla tuohon rode ai-1 eteen eli ei ole rca lähdöstä kokeiltu.
Kuulokkeet kyllä toimii tuon rode ai-1 kanssa mutta kuulokkeiden ja mikrofonin yhteistyö ei toimi discordissa.

Statistiikka

Viestiketjuista
285 247
Jäsenet
78 946
Uusin jäsen
Eister

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom