Rocket League

Nyt tuolta discordista löytyy myös statsi botti.
Koodi:
Commands:
!stats [steam|pc|ps4|xbox] {user_id}
!stats help
!rankup {rating}
!rankup [steam|pc|ps4|xbox] {user_id} {playlist}
!rankup help
 
Starbase Arcin uusi muoto näyttää kyllä paremmalta kuin tuo vanha. Ja kai toi Wastelandkin on aika monessa aiheuttanut ikäviä tunteita... Mut toisaalta onhan noi ollut persoonallisia kenttiä, ja jos ei niitä comp-listoilla näy, niin mikäs siinä ois pitää vähän erinäkösiäkin areenoita mukana (Wasteland tosin taisi olla competitive-listalla).
Läpinäkyvät maalit on kyllä ihan mukana uudistus. Lisäksi tuo uusi areena näyttää omaan silmään todella hyvältä!
 
Joko tutustuitte tuon jälkeen tuleviin ominaisuuksiin. Steam Community :: Group Announcements :: Rocket League

Tuota pelin sisäistä turnaus systeemiä toivonut lähes alusta asti ja nyt se on tulossa. Myöskin tuo pelin sisäinen party mahdollistaisi lopulta myös eri alustoilla pelaavien väliset partyt, joka on joillekin todella iso juttu. Tuo events juttukin voi ihan mukavaa piristystä tuoda mukaan.
 
Juu, kävin tuon aikaisemmin lukaisemassa. Events-systeemi jäi vähän hämärän peittoon, mutta lisää tietoa siitä saadaan myöhemmin. Kaikenkaikkiaan taas nippu tosi hyviä parannuksia tulossa peliin.
 
Todellakin Psyonix yllätti positiivisesti. Saa mukavasti taas lisää lihaa luiden ympärille. Helppo sit järkätä vaikka täällä joku pikku turnaus tms. Kuitenkin rankedkin pitemmän päälle puuduttaa kun se oma taso löytyy.
 
Patch Notes v1.37 / Autumn Update

Farmstead-High-Res-05.c6e1dc555a6eff57c623d9877706c9a5.jpg

THE HEADLINES

  • ‘Farmstead’ is now available as a Seasonal Arena in all Playlists

  • ‘Wasteland’ and ‘Starbase ARC’ have been redesigned as Standard Arenas

  • More than 90 FREE new items added as drops and Trade-Ins

  • ‘Accelerator Crate’ has been added

  • Player Banners have been added as a new Customization Item

  • The Main Menu has a redesigned blog UI

  • New features include Transparent Goalposts, Director Camera, and Local Matches (Steam Only)

  • Competitive Season 5 ends, and Competitive Season 6 begins

    • Player Banners are being distributed as Season 5 Rewards
Complete list below...

Wasteland_Standard.jpg

NEW CONTENT

Arenas

  • ‘Farmstead’ is now available as a Seasonal Arena in all Playlists

  • ‘Wasteland’ and ‘Starbase ARC’ have been redesigned as Standard Arenas.

    • Previous versions are now called ‘Badlands’ and ‘ARCtagon,’ can be found in Rumble, Private Matches, and Offline
  • ‘DFH Stadium’ (Day)

  • ‘Champions Field’ (Day)

  • ‘Mannfield’ (Snowy)

    • Snowy Arena variants will return to Casual and Competitive Playlists during the holiday season
Player Banners

  • Player Banners are new Customization Items displayed in the main menu and during Goal Replays.

  • Some Player Banners have customizable background colors, while others may have an animated background.

  • Some Player Banners may drop with a ‘Painted’ attribute

  • Player Banners will be available as Common items after any match, while others will be Rare or Very Rare drops after Online Matches, or via the Trade-In system:
General

  • More than 90 FREE new items added to the drop rate (including the Player Banners listed above)

  • ‘Accelerator Crate’ has been added
Community Flags

  • ‘Jon Sandman’

  • ‘Woofless’
rl_lan_screen_2.jpg

CHANGES AND UPDATES

General

  • Players can now change to another Custom Training pack while playing a Custom Training pack

    • While in a Custom Training pack, pause the game, choose ‘Change Training’ from the in-game menu
  • ‘Stick Sensitivity’ has been added to the Controls menu

    • At the default value of 1.0, your controller will behave the same as before

    • Your analog stick input is multiplied by these values. Increasing them makes your controller more sensitive at the cost of some fine-tuned control

    • At the maximum value of 10.0, your controller behaves like Keyboard steering, turning at maximum speed from any stick tilt
  • ‘Camera Transition Speed’ option has been added to the Camera menu

    • Increasing this value makes your camera blend between Ball Cam and Player Cam more quickly
  • ‘Always Show Nameplates’ option has been added to the Gameplay menu

    • When enabled, this option will prevent other players’ nameplates from being hidden even at long distances
  • All cars are now using one of the standardized presets for handling and hitbox introduced in the Anniversary Update
Main Menu

  • The Main Menu has a redesigned blog UI

    • The blog is now collapsable

    • The blog will auto expand if new news has been added since your last play session

    • More information about live esports events is now included
  • The new ‘Play’ submenu consolidates all Offline and Online play modes into one section.

    • Exhibition and Season modes can now be found under ‘Play Local’
  • ‘Stats,’ ‘Leaderboards,’ and ‘League Rankings’ are now found under the ‘Career’ submenu
Transparent-Goalposts-1080.jpg


Transparent Goalposts

  • A new ‘Transparent Goalposts’ option has been added that causes goalposts and some walls to become see-through when necessary to see the ball

  • All Arenas but Rocket Labs use this new feature

  • Transparent Goalposts are enabled by default, but can be toggled off to return to their previous, non-transparent behavior

    • To disable, uncheck the ‘Transparent Goalposts’ box in your Video settings under the Options submenu
Audio

  • Introduction of sound ducking in the audible items of the garage

    • When browsing customization items with audio (Goal Explosions, Boosts), in-game background audio/music volume will automatically lower
  • Added delay before playing ‘hover’ item sound to reduce audio spamming in garage

  • Performance pass on general gameplay to reduce voice count on lower volume assets
Director Camera (Beta)

  • A new Spectator camera option called ‘Director’ has been added

  • The Director is an AI-controlled Camera mode that predicts Shots, Goals, and Saves and cuts to the best player view to frame the action
rl_s5_rewards_standard.jpg


Competitive Season 5

  • Competitive Season 5 has ended. Titles and items will be awarded for your highest rank achieved during the season. Season 5 Rewards are custom, non-tradeable Player Banners

  • Receiving the Season 5 Reward Player Banners is also contingent upon successful completion of Season Reward Levels

  • Reward Player Banners:

    • ‘Season 5 - Bronze (Dragon)'

    • ‘Season 5 - Silver (Dragon)'

    • ‘Season 5 - Gold (Dragon)'

    • ‘Season 5 - Platinum (Dragon)'

    • ‘Season 5 - Diamond (Dragon)'

    • ‘Season 5 - Champion (Dragon)'

    • ‘Season 5 - Grand Champion (Dragon)'

      • Season 5 Grand Champions will also receive the 'Season 5 Grand Champion' Title
  • A second set of Season Reward Player Banners will also be awarded, with the same requirements outlined above:

    • 'Season 5 - Bronze'

    • 'Season 5 - Silver'

    • 'Season 5 - Gold'

    • 'Season 5 - Platinum'

    • 'Season 5 - Diamond'

    • 'Season 5 - Champion'

    • 'Season 5 - Grand Champion'
Competitive Season 6

  • Competitive Season 6 has begun

    • Season 6 brings a “soft reset” that requires you to do placement matches in each playlist to recalibrate

    • Winning half of your placement matches will land you near your previous season ranking

    • Rank requirements have been updated to distribute more players into Platinum tier and higher, and to reduce the amount of players in Bronze I

    • League Rankings will be temporarily empty until players complete their placement matches
Local Match (Steam Only)

  • Players on Steam can now host and join LAN matches directly through the Play menu

    • ‘Host Local Lobby’ to create a LAN server that other players can join on your network

    • ‘Find Local Lobby’ to browse for LAN servers you can connect to
  • Local / LAN matches allow you and your friends to compete without the need for an internet connection

  • The LAN Lobby creator is hosting the match on their computer. Using Alt-Tab in Fullscreen mode or taking other actions on that computer may affect server performance. Using a Spectator PC to host the lobby for LAN events is recommended
KNOWN ISSUES
  • Starbase ARC has a few textures that aren't rendering correctly at map start

    • These textures should correct once a match begins, should not affect gameplay
  • Xbox One may crash in Main Menu if opening and closing too many menus quickly
BUG FIXES
General

  • Bumping and Demolish Updates

    • Fixed an issue where car collisions could be incorrectly handled depending on the order the physics engine processed them in

    • Fixed an issue where Demolishes and Bumps could be incorrectly handled depending on the depth of its bumper penetration into the other car’s collision.
  • Ball Indicator on Champions Field has been fixed

  • Restored Batmobile to its pre-Anniversary Update state based on community feedback

  • The Steam Controller now works as intended on Mac hardware

  • Party members can no longer be pulled out of a Ranked match by a Party Leader

  • Winning player no longer receives a loss when leaving a Ranked 1v1 match during an overtime Goal Replay

  • Entering Free Play while joining an Online Match no longer prevents players from joining an Online Match
Xbox One

  • Crash fixes

  • Fixed a performance issue related to a few Achievements

  • Fixed an issue where VSync was not being properly disabled even when checked off in the Video Options
 
Miten vitussa saan ihan vitun urpoja aina joka kerta omalle puolele? Itse olen ihan vitun sysi paska tässä pelissä mutta luulisi jokaisen nyt tutoriaalit pelannut lävitse. Itse aloittanut juuri ja silver 3 division 3 2vs2 rankki ni täytyy vaan ihmetellä miten porukka ei edes osaa osua palloon. En tiedä miten tässä noita pisteita tulee mutta miltein aina vähintään 4x pisteitä verrattuna omaan tiimiläiseen. Matsissa saan sen 500-700 pistettä en tiedä onko se hyvä vai sysipaska mutta kuitenkin.
 
Viimeksi muokattu:
Tärkeetä ei oo saada keskitys pisteitä/vetoja jotka menee suoraa vastustajalle tai jahtaat palloa alltime jos jahtaat palloa kokoajan nii eihän ne toiset saa niitä pisteitä.
Et se toisiks eniten pisteitä saanut saattaa olla se pelin paras joka on rakentanu ne tilanteet syöttämällä,blokkaa tai räjäyttämällä.
 
Miten vitussa saan ihan vitun urpoja aina joka kerta omalle puolele? Itse olen ihan vitun sysi paska tässä pelissä mutta luulisi jokaisen nyt tutoriaalit pelannut lävitse. Itse aloittanut juuri ja silver 3 division 3 2vs2 rankki ni täytyy vaan ihmetellä miten porukka ei edes osaa osua palloon. En tiedä miten tässä noita pisteita tulee mutta miltein aina vähintään 4x pisteitä verrattuna omaan tiimiläiseen. Matsissa saan sen 500-700 pistettä en tiedä onko se hyvä vai sysipaska mutta kuitenkin.
Jatkossa asiallisempaa käytöstä, kiitos.
 
Niamu siinä ihan asiallisesti kuvaili peliä. Noinhan se usein menee jos tuntemattomien kanssa pelaa. Tuosta jäi vielä mainitsematta ne jotka osaa jo edes vähän pelata ja siten kuvittelee olevansa maailman parhaita, joten alle minuutin pelin jälkeen äänestetään forfeit ja huudetaan noobteam kun ollaan kahden maalin tappiolla. Tai sitten jopa aletaan tehdä omia maaleja kun kaksi muuta ei lähde mukaan tähän itkuraivariin.

Säläkillä hyviä pointteja. Niitä pisteitä tosiaan tulee kun koskee ilmassa palloon tai keskittää suoraan vastustajan lapaan. Jos joukkue jää nollille, on usein se eniten pisteitä kerännyt aiheuttanut tappion. Peli saisi jakaa myös miinuspisteitä.

Jääkiekossa ja koriksessa tuntuu olevan paljon leppoisampi meno. Tietty ne ei ole koskaan ranked, joten ehkä johtuu siitä.
 
Niamu siinä ihan asiallisesti kuvaili peliä. Noinhan se usein menee jos tuntemattomien kanssa pelaa.

Onneksi kukaan ei varmaankaan nähnyt sitä alkuperäistä versiota. About 3/4 tosta tekstistä poistin aamulla :)

Tuosta jäi vielä mainitsematta ne jotka osaa jo edes vähän pelata ja siten kuvittelee olevansa maailman parhaita, joten alle minuutin pelin jälkeen äänestetään forfeit ja huudetaan noobteam kun ollaan kahden maalin tappiolla. Tai sitten jopa aletaan tehdä omia maaleja kun kaksi muuta ei lähde mukaan tähän itkuraivariin.

Säläkillä hyviä pointteja. Niitä pisteitä tosiaan tulee kun koskee ilmassa palloon tai keskittää suoraan vastustajan lapaan. Jos joukkue jää nollille, on usein se eniten pisteitä kerännyt aiheuttanut tappion. Peli saisi jakaa myös miinuspisteitä.

Jääkiekossa ja koriksessa tuntuu olevan paljon leppoisampi meno. Tietty ne ei ole koskaan ranked, joten ehkä johtuu siitä.

Juu ei itelläkään montaa tuntia takana :). Ihemtyttää kyllä muutama noissa kanssapelaajissa kun pelailen lähinnä 2vs2 ni mikä ihmeen pakko sitä palloa on kulmasta tulla molemmat hakemaan? Itse ainakin luotan kaveriin sen verran että annan sen mennä rauhassa yksin hakemaan sitä palloa jos se on kerran lähempänä. Itse taas jään kärkkymään palloa keskiviivan ja vihun maalin välimaastoon että jos feilaa niin kerkiää vielä puolustamaan ja jos saa passin niin boostilla maaliin.

Toinen mikä ihmetyttää että joka pelissä oman tiimikaverin on pakko puskea palloa aina omaan maaliin päin ja siitä seuraa että joko tekee oman maalin tai vihu saa aivan älyttömän hyvän tilanteen aikaiseksi. Itse jätän palloon koskematta jos näyttää siltä että omaan maaliin päin pitäisi vetää.

Tänään ollut aikas tylsiä pelejä kun joko oma tiimi on voittanyt tyyliin 11-0 tai vihu voittanut saman verran (tylsää voittaa tai hävitä ihan perseraiskaamalla). Kivoimpia pelejä on ne että ei yhtään tiedä miten pelissä käy kun on niin tasaista vääntöä ja menee jopa jatkoajalle. No kait pelit tasaantuu kun saa rankkia vähän ylös päin.

Ihmetyttää myös nuo kun luovuttaa jos vihu tekee vaikka heti kärkeen pari maalia. Tänäänkin yhdessä pelissä kun oltiin 4-0 häviöllä heti alussa niin loppujenlopuksi voitettiin se kun itse sain vähän tuurinkin kautta 3 maalia ja peliä taisi olla jäljellä jotain 1-2 sekunttia kun sain kaverin ihan ilmiömäisen passin ja siitä maalin. Jatkoajalla kaveri sai tehtyä ihan nätin maalin.
 
Viimeksi muokattu:
Frosty Fest Begins on December 11

"Starting December 11 at 5pm PST (8pm EST, 2am CET on December 12), Frosty Fest is based on the same kind of in-game Event you experienced previously with Haunted Hallows back in October."
 
Toinen mikä ihmetyttää että joka pelissä oman tiimikaverin on pakko puskea palloa aina omaan maaliin päin ja siitä seuraa että joko tekee oman maalin tai vihu saa aivan älyttömän hyvän tilanteen aikaiseksi. Itse jätän palloon koskematta jos näyttää siltä että omaan maaliin päin pitäisi vetää.
Tätä minäkin olen viime aikoina ihmetellyt aika paljon. Onko joidenkin mielestä oikeasti parempi puskea pallo suoraan oman maalin eteen tai jopa sitä kohti kuin jättää koskematta? Ymmärrän kyllä ne tapaukset, joissa vedetään pallo hirmu vauhdilla maalista ohi, koska silloin kukaan harvemmin ehtii osua siihen, mutta monet näyttävät syöttävän sen kulmasta suoraan maalin eteen. Missä logiikka?

Ihmetyttää myös nuo kun luovuttaa jos vihu tekee vaikka heti kärkeen pari maalia. Tänäänkin yhdessä pelissä kun oltiin 4-0 häviöllä heti alussa niin loppujenlopuksi voitettiin se kun itse sain vähän tuurinkin kautta 3 maalia ja peliä taisi olla jäljellä jotain 1-2 sekunttia kun sain kaverin ihan ilmiömäisen passin ja siitä maalin. Jatkoajalla kaveri sai tehtyä ihan nätin maalin.
Tämä on erityisen ärsyttävää. Ärsyttävimpiä tapauksia ovat ne, joissa pelaaja lähtee pois oltuaan hyvin pelaavassa joukkueessa ja vastustajan tehdessä lähestulkoon tuurimaalin. Yksi maali ottelun alkupuolella ei yleensä ole kovin ratkaiseva, ja kahdenkin maalin takaa-ajoasemasta voittaminen on vielä melko yleistä. Oma lukunsa ovat myös pelaajat, jotka lähtevät heti, kun 2-0 -johto kaventuukin 2-1 -johdoksi...
 
Hävyttömän kokoiset nuo topperit tänään aprillipilana, kannattaa käydä vilkaisemassa! Esim. sombrero peittää koko auton ja propellihattu bugittaa ihan hulluna :D

Hyvä, kun tollona en heti tajunnut tota aprillipilaa, niin tuli mietittyä et mikähän tiedosto mulla on korruptoitunut tms.
 
Täällä tämmönen ryhmä näemmä. Meillä olis tommone ryhmä valmiina discordissa jossa nyt yli 100 suomalaista jäsentä.
https://discord.gg/pu23szm
Sinne saa liittyä jos kiinnostaa!
Rohkeasti vaan kyseleen peliseuraa. Itsekin pelaan välillä goldien kanssa casualia vaikka oon diamond 3-champ rankedissä. Rlstats kannulla voitte katsastaa ränkkinne ja me modet annetaan teille rooli teidän rankin perusteella jotta voitte hakea omatasoista peliseuraa. Jos maknostaminen kiellettyä niin tämä postaus voidaan poistaa. Kutsukaa myös kaverinne niin saataisiin tästä suomen suurin rocket league kanava

Sieppaa.PNG
 
'Wrestlemania' -koodilla kaksi ilmaista WWE-teemaista esinettä peliin (pelin päävalikosta Extras -> Redeem Code)
 
'Wrestlemania' -koodilla kaksi ilmaista WWE-teemaista esinettä peliin (pelin päävalikosta Extras -> Redeem Code)
Innostuin jo, mutta näyttävät olevan käytännössä melko rumia mainoksia. :D Kyseessä on siis kaksi banneria (elleivät eri ihmiset tietty voi saada eri esineitä).
 
Toivotaan että Rocket League päivittyy käyttämään Unreal Engine 4:ää tämän myötä. Ulkoasun kohennus olisi jo paikallaan, mikä ei olisi mahdoton työ tämän kokoluokan pelissä.
 
Aikamoinen paskamyrsky tästä kaupasta on tullut reddittiin. Itsekin olen pelannut julkaisusta lähtien enkä suostu uskomaan, että muutos tulee olemaan hyvään päin.
Ilmeisesti kuitenkin tuki Steamin puolella jatkuu ainakin vuoden loppuun, joten vielä on aikaa selvitellä mitä tapahtuu esim esineille ja workshop modeille.
 
Aikamoinen paskamyrsky tästä kaupasta on tullut reddittiin. Itsekin olen pelannut julkaisusta lähtien enkä suostu uskomaan, että muutos tulee olemaan hyvään päin.
Ilmeisesti kuitenkin tuki Steamin puolella jatkuu ainakin vuoden loppuun, joten vielä on aikaa selvitellä mitä tapahtuu esim esineille ja workshop modeille.

Samaa lueskelin. Workshop modeja ei ole tullut itse käytettyä niin niistä en osaa muodostaa mielipidettä, mutta jos jossain vaiheessa Epic Games alkaa vaatia edes pelin käynnistämistä heidän paskakikkareen kautta niin voi olla, että oma RL-pelaaminen vähenee aivan absoluuttiseen minimiin. Huomannut vähän kaikkien pelien kohdalla saman, olipa uPlay tai Origin tai mikä tahansa, niin ei niitä vaan tule pelailtua kun usein tulee vaan tsekkailtua sitä Steamin listaa ja pelailtua sieltä silloin milloin nyt edes ehtii nykyään enää pelata. Rocket League on ollut juuri noissa nopeissa pelisessioissa yleensä se paras ja helpoin vaihtoehto.
 
Tämä uusin käänne on herättänyt ihmisissä hieman närää, tuki Linuxille ja macOSille lakkaa maaliskuussa ja ainoastaan pelin offline-toiminnallisuudet jäävät niillä toimintaan.

Ending Support for Mac and Linux

Support for macOS and Linux (SteamOS)

En tiedä, itellä pelaaminen siirtyny täysin PC:tä Xboxilla hakatuiksi muutamaksi peliksi saunan jälkeen vilvoitellessa, ei tuota jaksa enää muuten hakata lainkaan. Uudistukset on ihan yhtä tyhjän kanssa ja jotenkin tuntuu että elo hell on todellisuutta, omalta tasolta ei vaan pääse ylemmäs vaikka pelit onnistuisi putkeen mitenkä hyvin, aina tulee se vammaisjoukkue mukaan ja sen jälkeen alkaa häviöputki ja omaa tasoa on mahdotonta nostaa randomeiden kanssa.
 
En tiedä, itellä pelaaminen siirtyny täysin PC:tä Xboxilla hakatuiksi muutamaksi peliksi saunan jälkeen vilvoitellessa, ei tuota jaksa enää muuten hakata lainkaan. Uudistukset on ihan yhtä tyhjän kanssa ja jotenkin tuntuu että elo hell on todellisuutta, omalta tasolta ei vaan pääse ylemmäs vaikka pelit onnistuisi putkeen mitenkä hyvin, aina tulee se vammaisjoukkue mukaan ja sen jälkeen alkaa häviöputki ja omaa tasoa on mahdotonta nostaa randomeiden kanssa.
Millä tasolla pelaat? Omaa tasoa on hyvin helppo korottaa esimerkiksi harjoituskartoissa, joita on workshop pullollaan.
En ymmärrä niitä jotka rupeaa pelin viimeisellä 10 sekunnilla itkemään että taas oli tiimiläisten vika, että hävittiin. Jos ei 5 minuttia pysty pelaamaan ilman, että rupeaa keskittymään enemmän tiimiläisten virheisiin kuin omaan peliin, niin silloin vika löytyy peilistä.
Suurin osa maaleista syntyy virheen seurauksesta, oli se sitten iso tai pieni virhe.
 
Millä tasolla pelaat? Omaa tasoa on hyvin helppo korottaa esimerkiksi harjoituskartoissa, joita on workshop pullollaan.
En ymmärrä niitä jotka rupeaa pelin viimeisellä 10 sekunnilla itkemään että taas oli tiimiläisten vika, että hävittiin. Jos ei 5 minuttia pysty pelaamaan ilman, että rupeaa keskittymään enemmän tiimiläisten virheisiin kuin omaan peliin, niin silloin vika löytyy peilistä.
Suurin osa maaleista syntyy virheen seurauksesta, oli se sitten iso tai pieni virhe.

Noita harjoituskarttoja voisikin itseasiassa testata. Goldissa on tullut pelattua, oiskohan Gold I.
 
Onko tietoa, mistä saisi tuon Fennec-auton? Eli siis sen golfin näköisen. Voiko se tulla blueprinttinä? Kaupassa oli tänään 600 krediitillä, mutta valitettavasti versio, missä keltaiset reunat.
 
Ihan käsittämätön pökälepäivitys tuli keskiviikkona. Tarkoitus on viedä peli Epic Gamesin puolelle ajan myötä, eli peli ilmestyy Steamin lisäksi sinne 24. päivä. Nyt kun käynnistät Steamista pelin, sinun tulee linkittää Epic Games -tilisi ennen kuin voit pelata. Eipä tuossa mitään, mutta tämä ei onnistu vaikka käyttäisit mitä selainta ja kikkailisit. Suosittelen menemään suoraan Epic Gamesin kotisivulle, kirjautumaan ja linkittämään käyttäjäasetuksista Steam-tilisi Epic-tiliin. Näin pääset itse peliin sisään ja kaikki vaikuttaa toimivan, mutta autosi mitkä olet luonut saattavat olla aivan erinäköisiä mitä ennen. Tämä erityisesti ketuttaa jos olet huolella väsännyt monta mieleistäsi autoa. No eihän siinä, itse pelaaminen tärkeintä, mutta otteluun päästessäsi ei ohjain toimi ollenkaan, ei ainakaan minun DS4-ohjain, eli valikossa toimii vaan ei pelissä. Eilen ja tänään en ole siis voinut pelata ollenkaan vaikka tänään tulikin joku pieni päivitys. Hienoisena ketutuksena sinun tulee vieläpä pelata lyhyt tutoriaali pakosti ennen tilien linkittämistä, sitä ei voi ohittaa. :O

Peli ehkä siirtyy kokonaan Epicin puolelle ennemmin tai myöhemmin, mikä ei haittaa minua mitenkään, kun kaiken kukkuraksi peli on nyt ilmainen kaikille, mikä tuo lisää pelaajia, mutta tällainen sekunda ettet voi edes peliä pelata, autot käytännössä häviää ja saat painia pelkästään päästäksesi alkuvalikkoon on kyllä melkoista huttua. Kukahan jonne on päästetty tämäkin hoitamaan vasemmalla kädellään (ES tietysti oikeassa)?
 
Viimeksi muokattu:
Itsellä ei ollut isoimpia ongelmia kuin ensimmäisen tunnin aikana päivityksen jälkeen. Servut ovat kyllä olleet aivan karmeassa kunnossa mitä eilen tuli pelattua, jatkuvasti pientä lagailua ja kaverilla packet lossit paukku koko pelisession ajan :rofl2:
 
Itsellä ei ollut juurikaan ongelmia. Pelin käynnisti, niin piti vain painaa "agree" nappia ja tilit linkittyivät. UI sen sijaan on aivan karsea edelliseen verrattuna, mutta eiköhän tuota paranneta.
 
Heiiii, ohjaimen saa toimimaan tällä ohjeella. Googlettelin jonkin verran, kunnes tajusin yhdessä välissä selata Steam-foorumia. Kokemus kääntyikin myönteiseen suuntaan kun huomasin tuolla kikalla vihdoin värinän toimivan DS4-ohjaimella, sekä lisäksi grafiikkavalikosta löytyi MLAA:ta laadukkaampi SMAA (en tiedä tuliko tässä päivityksessä) ja pelattavuus tuntuu sulavammalta ilmeisesti palvelinmuutosten takia. Hyvä päivitys sittenkin, vaikka autot tosiaan hävisivät lähes kaikki.

Foorumeilta löytyy sitten armotonta ulinaa valikoiden uudesta ilmeestä. Ymmärtäisin ulinan jonkin strategia- tai hallinnointipelin kohdalla kuten Football Manager, mutta tällaisessa pelissä missä klikkaat pari namiskaa ja olet jo minuutin päästä pelaamassa, niin ei hyvää päivää. Ei voi kuin naamapalmuttaa miten pikkuasioista pelaajakunta osaakin valittaa.

Peli tosiaan ilmainen kaikille niin kannattaa kokeilla jos ei ole jo.
 
Foorumeilta löytyy sitten armotonta ulinaa valikoiden uudesta ilmeestä. Ymmärtäisin ulinan jonkin strategia- tai hallinnointipelin kohdalla kuten Football Manager, mutta tällaisessa pelissä missä klikkaat pari namiskaa ja olet jo minuutin päästä pelaamassa, niin ei hyvää päivää. Ei voi kuin naamapalmuttaa miten pikkuasioista pelaajakunta osaakin valittaa.

Peli tosiaan ilmainen kaikille niin kannattaa kokeilla jos ei ole jo.
Eikös peli ole vasta ensi viikolla (olikohan 23. pv) ilmainen?

Valikoista: Nyt pitää joka ikinen kerta navigoida epäintuitiivisten valikoiden läpi oikeaan pelimoodiin ja vielä siirtää kursori alas "find match" -napille. Toista sama 20 kertaa, niin väkisinkin rupeaa miettimään että oliko tämä nyt tosiaan päivitys parempaan suuntaan.

Aikaisemmin riitti, että painoi 2x A:ta xbox ohjaimella. play -> quick play.

Lisäksi onhan nämä pelivalinta-napit todella rumia ja epäselviä. Tekstit hukkuu taustalla olevaan kuvaan ja kuvaa saa oikeasti katsoa että näkee mitä siinä tapahtuu.
1600498815228.png
 
Tuo valikkohomma on varsinkin ärsyttävä kun oot pelannu jo matsin niin joudut käymään aina saman valikkoviidakon läpi et saat hakemaan seuraavaa. Oisivat ees siihen menuun jättäneen sen quickplayn :)
Veikkaan et se kyllä tulee takas, niin paljon porukka valittaa asiasta.
 
Aivan, ilmaisuus alkaa varmaan tuosta Epic Storessa julkaisun ajankohdasta.

Palautetta sopii antaa kehittäjille, mutten siltikään ymmärrä miten tällaiset pikkuasiat vaikuttavat yhtään mihinkään. Moninpeleistä annetaan liian usein palautetta pikkujutuista ja liian vähän fundamentaalisista ongelmista. Valikkohomma on aivan ykshailee, menee sekuntin pari kauemmin painella läpi, mutta tämä tuottaa vissiin stressiä sitten monelle? Suurinosa valikoista on muutenkin säilynyt samana.
Viittaa siihen että on aivan liian hätäinen jos laskee sekunteja siitä kuinka kauan matsin jälkeen kestää päästä uuteen. Joissain huomattavasti vähemmän suosituissa moninpeleissä kun kestää minuutin pari pelinhaku, niin usein löytää palstalta jo viestiä ettei kestä tuota hetkeä odotella, lataus- ja odotusajat pitäisi olla kaikissa peleissä nolla. Taitaa vain olla niin ettei osata istua hetkeä paikallaan ennen kuin ahdistukset sun muut pukkaa päälle, kerran kun porukka räplää kännykkääkin nykyään joka tilanteessa, ihan kaiken ikäiset. Kannattaa miettiä prioriteetit uusiksi.

#eivoikäsittää
 
Aivan, ilmaisuus alkaa varmaan tuosta Epic Storessa julkaisun ajankohdasta.

Palautetta sopii antaa kehittäjille, mutten siltikään ymmärrä miten tällaiset pikkuasiat vaikuttavat yhtään mihinkään. Moninpeleistä annetaan liian usein palautetta pikkujutuista ja liian vähän fundamentaalisista ongelmista. Valikkohomma on aivan ykshailee, menee sekuntin pari kauemmin painella läpi, mutta tämä tuottaa vissiin stressiä sitten monelle? Suurinosa valikoista on muutenkin säilynyt samana.
Viittaa siihen että on aivan liian hätäinen jos laskee sekunteja siitä kuinka kauan matsin jälkeen kestää päästä uuteen. Joissain huomattavasti vähemmän suosituissa moninpeleissä kun kestää minuutin pari pelinhaku, niin usein löytää palstalta jo viestiä ettei kestä tuota hetkeä odotella, lataus- ja odotusajat pitäisi olla kaikissa peleissä nolla. Taitaa vain olla niin ettei osata istua hetkeä paikallaan ennen kuin ahdistukset sun muut pukkaa päälle, kerran kun porukka räplää kännykkääkin nykyään joka tilanteessa, ihan kaiken ikäiset. Kannattaa miettiä prioriteetit uusiksi.

#eivoikäsittää
Tuo valikko oli paljon toimivampi ennen tätä päivitystä, sehän tässä varmasti eniten ärsyttää että miksi piti mennä paskomaan. Ei kysymys ole siitä kestääkö sekunnin kauemmin vaiko ei. Aikaisemmin sai esimerkiksi laitettua hakuun samanaikaisesti 3vs3 ja 2vs2, nykyään ei saa.
 
Tuo valikko oli paljon toimivampi ennen tätä päivitystä, sehän tässä varmasti eniten ärsyttää että miksi piti mennä paskomaan. Ei kysymys ole siitä kestääkö sekunnin kauemmin vaiko ei. Aikaisemmin sai esimerkiksi laitettua hakuun samanaikaisesti 3vs3 ja 2vs2, nykyään ei saa.

Okei, itse en ole koskaan hakenut useampaa muotoa samaan aikaan niin tuota en tiennyt. Eipä tiedä onko joku syy tuolle että laitetaan kaikki vain yhteen jonoon. Tuollaisen ominaisuuden kuitenkin toivon tulevan takaisin, koska siitä on toiminnallisesti jotain hyötyä, vaikkei sekään välttämättömyys.
 
Tuo valikko oli paljon toimivampi ennen tätä päivitystä, sehän tässä varmasti eniten ärsyttää että miksi piti mennä paskomaan. Ei kysymys ole siitä kestääkö sekunnin kauemmin vaiko ei. Aikaisemmin sai esimerkiksi laitettua hakuun samanaikaisesti 3vs3 ja 2vs2, nykyään ei saa.
Tuohan on itseasiassa mahdollista nytkin, mutta itselläkin kesti pitkään ennen kuin sattumalta huomasin alakulmassa tämmöisen:
1600538373323.png


Eli pitää erikseen valita ottaako useampia eri muotoja jonoon. :sclap:

Aivan, ilmaisuus alkaa varmaan tuosta Epic Storessa julkaisun ajankohdasta.

Palautetta sopii antaa kehittäjille, mutten siltikään ymmärrä miten tällaiset pikkuasiat vaikuttavat yhtään mihinkään. Moninpeleistä annetaan liian usein palautetta pikkujutuista ja liian vähän fundamentaalisista ongelmista. Valikkohomma on aivan ykshailee, menee sekuntin pari kauemmin painella läpi, mutta tämä tuottaa vissiin stressiä sitten monelle? Suurinosa valikoista on muutenkin säilynyt samana.
Viittaa siihen että on aivan liian hätäinen jos laskee sekunteja siitä kuinka kauan matsin jälkeen kestää päästä uuteen. Joissain huomattavasti vähemmän suosituissa moninpeleissä kun kestää minuutin pari pelinhaku, niin usein löytää palstalta jo viestiä ettei kestä tuota hetkeä odotella, lataus- ja odotusajat pitäisi olla kaikissa peleissä nolla. Taitaa vain olla niin ettei osata istua hetkeä paikallaan ennen kuin ahdistukset sun muut pukkaa päälle, kerran kun porukka räplää kännykkääkin nykyään joka tilanteessa, ihan kaiken ikäiset. Kannattaa miettiä prioriteetit uusiksi.

#eivoikäsittää
Kyllähän nämä kieltämättä menevät kategoriaan "first world problems".

Itse ja suuri osa pelaajista on pelannut peliä alusta lähtien. Kun uutinen Epicin ostopäätöksestä tuli foorumeille, oli pelaajilla kauhunsekaiset fiilikset että nytkö ne menevät pilaamaan meidän pelin. Tämä oli ensimmäinen päivitys missä näkyy Epicin kädenjälki ja heti otettiin kymmenen askelta taakse. Ei mielestäni ole ihmekään että siihen reagoidaan esim redditissä voimakkaasti. Redditissä pelin kehittäjät ovat jopa yllättävän aktiivisia, joten ei se itku hukkaan mene.
 
Viimeksi muokattu:
Tuohan on itseasiassa mahdollista nytkin, mutta itselläkin kesti pitkään ennen kuin sattumalta huomasin alakulmassa tämmöisen:
1600538373323.png


Eli pitää erikseen valita ottaako useampia eri muotoja jonoon. :sclap:
No kappas, mennyt kyllä täysin ohi tuo. Hieno homma!
 
Joo itsellä meni hermo perjantaina peliin. Servut oli taas niin kurassa kunnossa, että nyt vähän huilia pelistä. Kattoa ku epic vähän taas optimoi peliä niin jos 2kk päästä pystys taas pelaan.
Onneksi ton epic tunnuksen kans riitti, että loi tunnuksen pelin kautta ja se oli siinä kun kerran nappia painoi. Ei tarvinut mitään ylimääräistä säheltää. Se tutoriaali alussa oli kyl kiva ku äänenvoimakkuus 1000% ja meinas korvat hajota. Normaalisti mulla winukassa 23% ja ingame masteri 15% ja muut siinä 75% nurkilla
 
Tuohan on itseasiassa mahdollista nytkin, mutta itselläkin kesti pitkään ennen kuin sattumalta huomasin alakulmassa tämmöisen:
1600538373323.png


Eli pitää erikseen valita ottaako useampia eri muotoja jonoon. :sclap:


Kyllähän nämä kieltämättä menevät kategoriaan "first world problems".

Kappas, siellähän se oli :) Kiitos!

Olihan tää silti sellaisen korjaamista mikä ei ollut rikki. Ei se, montako sekuntia tähän hakuun tuhlautuu tai montako peukalonliikettä se vaatii, vaan että miksi. Korjautunee palautteen jälkeen vielä takaisin, ei hötkyillä.

Ja ai niin -edit: Cancel search (y) oli homma mihin kesti ihan hetken aikaa tottua :D Y:stä tapahtui vähän muuta aiemmin.

Introtutoriaali oli kyllä hauska, naurahdin ääneen.

Onkohan se tuo menusysteemi, tuleva f2p vai mikä, mutta kauhean suolaista sakkia ollut tänään plat III doublesissa (kova tavoite oli hakata tänään dia II takaisin, mutta näin kävi :) ). Miusta 1v2 tai 1v3:kin on aina kivaa ja hyvää puolustuspräkkiä, mutta ei tää rankille tee hyvää pitemmän päälle tällainen. "Is comeback not a thing anymore" on kehittynyt vakiolauseeksi gg:n jälkeen
 
Viimeksi muokattu:
Tuplasähläily, jatketaas siis tänne. (ei pitäis kokeilla pikamuokkailla kesken pelaamisen)

Meinasin siis sitä, että random-parin kanssa menee aina ne ekat 2 minuuttia siihen että vähän näkee millainen tyyppi tää on. Mihin palloihin menee, minne kannattaa syöttää, milloin mennä itse ja miten pysyä takana jne. 2-1 maali 2 minuutin jälkeen nyt ei vielä ole syy forfeitille.
 
Viimeksi muokattu:
Doublesissa on kyllä oman kokemuksen mukaan myrkyllisimmät tiimiläiset. Itse pelailen suht rennolla otteella ja sit joku pärinä-petteri rupeaa joka maalin välissä laukomaan "totuuksia" ja neuvomaan kuinka tätä peliä tulisi pelata. Ihan kuin tässä 5min matsin aikana kerkeäisi mitään uusia pelitapoja sisäistämään, vaikka kuinka kannustetaan haukkumalla idiootiksi.
 
Sepä, idiootiksi haukkuminen yleensä kääntää homman :) Joskus mietin jopa että jos tiimikaveri sanoo "Sorry!" ekan minuutin aikana, peli on jo melkein voitettu kun on ajatteleva kaveri mukana.

Oman kokemuksen mukaan diamondissa on ihmisen ollut hyvä olla doublesin puolella. (Meikäläiselle) sopivan tiukkoja pelejä ja vähemmän nillitystä. Tai sitten ollut siellä vain hyvä tuuri ja samaa myrkkyä joka tasolla.

Pienet vinkit on toki aina ok, hyviä rakentavia sellaisia oon saanut ehkä kahdesti tässä viiden vuoden aikana. Eipä omatkaan chat-jurnutukset ihan rakentavimmasta päästä ole, lähinnä itkua kahdesta autosta kulmassa tai kaikkien boostien syömisestä jos pelin aikana näppäimistöön on syytä tarttua :)
 
Lauantaina ei tarvinut kun ekan 30sek aikana oman sanoa ku great pass kun 5050 pallo meni keskelle ja siitä tuli maali. Lähin samantien helvettiin pelistä ku ei vois paskaakaan kiinnostaa tommoselle ihmisjätteelle antaa pointseja tai pelata sen kans. Itteä ei rank kiinnosta nii otan mielellään ne bannit plus menetetyt mmr pointsit
Oli hermot menny peliin aikaa sitte nii oli viiminen naula arkkuun
 
Viimeksi muokattu:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
258 648
Viestejä
4 494 677
Jäsenet
74 265
Uusin jäsen
Oranta

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom