Rocket League

hokkis

Välituontilisensoija
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
343
header.jpg


Rocket League® on Steam

Avataan tällekin loistopelille oma keskustelunsa, paljon mukavia pelitunteja on jo kyseisen tuotoksen parissa mennyt ja loppua ei ole näköpiirissä. Tästä päivästä eteenpäin pitäisi peliin ilmestyä kerättäväksi halloween-teemaisiä esineitä, jos niistä on kiinnostunut.
 
Viimeksi muokattu:
Champion ei liene enää kaukana tuon uuden Rank-systeemin saavuttua. Shooting Starista noustiin Superstar V -titteliin.
 
Pelailen itse WASDilla ja ihan OK pelattavuus - vaikkakin ohjaimella toki olisi aina parempi. Ajattelin harjoitukseksi pelailla yhden Seasonin läpi + sitten noita online 2vs2 olen jonkun verran pelannut. Hauskaa ja nopeatempoista menoa kun muutoin pelailee hitaita pelejä :)
 
Pelailin tuossa ekan seasosin 2vs2 - muodolla onnekkaasti voittajaksi selviten, ja juu pelailin Rookiella kun sellainen vielä olen ko. pelissä, mutta pari hauskaa ja vähän v*ttumaista juttua huomasin;

- Tuo oman puolen tietokonepelaaja usein tiukassa paikassa (jos oltiin nurkassa tms.) niin pisti pallon aika rajusti vastustajan puolelle, usein niinkin pahasti, että vastus sai helposti maalin - tiedä sitten oliko vaan seivaus että pallo pois nurkasta.

- Ehkä Rookien juttu, mutta vastukset reagoivat aika hitaasti. Monta kertaa ehdin ajella maalille ennenkö näkyi ketään. + Aloituksista tuli lähes aina maali :D
 
Pelailin tuossa ekan seasosin 2vs2 - muodolla onnekkaasti voittajaksi selviten, ja juu pelailin Rookiella kun sellainen vielä olen ko. pelissä, mutta pari hauskaa ja vähän v*ttumaista juttua huomasin;

- Tuo oman puolen tietokonepelaaja usein tiukassa paikassa (jos oltiin nurkassa tms.) niin pisti pallon aika rajusti vastustajan puolelle, usein niinkin pahasti, että vastus sai helposti maalin - tiedä sitten oliko vaan seivaus että pallo pois nurkasta.

- Ehkä Rookien juttu, mutta vastukset reagoivat aika hitaasti. Monta kertaa ehdin ajella maalille ennenkö näkyi ketään. + Aloituksista tuli lähes aina maali :D

Kannattaa vaihtaa suosiolla vaikeammalle. Pro-tason tekoälykin tekee aika tyhmiä ratkaisuja välillä, rookiesta nyt ei kannata edes puhua. Tiimi kunnostautuu lähinnä omien maalien tekemisessä (ajaa pallon kanssa viivasuoraan omaan päätyyn) ja vastustajille on todella helppo tehdä maaleja korkeilla roikkupalloilla.
 
Kannattaa vaihtaa suosiolla vaikeammalle. Pro-tason tekoälykin tekee aika tyhmiä ratkaisuja välillä, rookiesta nyt ei kannata edes puhua. Tiimi kunnostautuu lähinnä omien maalien tekemisessä (ajaa pallon kanssa viivasuoraan omaan päätyyn) ja vastustajille on todella helppo tehdä maaleja korkeilla roikkupalloilla.
Jep, seuraavaksi vaikeammalla asteella - juu, aika usein sai maalin kun aloituksesta tinttasi menemään vihun puolelle ja that's it. Usein pelit loppui joku 8-1 juurikin tuota taktiikkaa hyödyntäen :D
 
Uusi pätsi on ulkona, nyt mukana mm. workshop-tuki: https://rocketleaguegame.com/news/patch-notes-v1-25/

Patch Notes v1.25
StarbaseARC2.c6e1dc555a6eff57c623d9877706c9a5.jpg


THE HEADLINES

  • Custom Training has been added on all platforms.
  • Players can now set Arena Preferences on all online Playlists.
  • "Champions Crate IV" can now be found rarely after online matches.
  • The "Gizmo" and "X-Devil" Battle-Cars have received a visual upgrade.
  • Steam Workshop support has been added for map creation on PC.
  • Color Blind support has been added.

Complete list below...

NEW CONTENT

Arena
  • Starbase ARC is now available in all playlists.
  • Wasteland (Night) is now available in all playlists.
  • Utopia Coliseum (Snowy) is now available in all playlists.
    • Utopia Coliseum (Snowy) will stay in all online playlists through early 2017.
    • Utopia Coliseum (Snowy) is a permanent addition to the Snow Day playlist.

Antennas
  • Satellite Antenna
  • Video Game Awards Flag (Updated for 2016)
  • Noclip Community Flag
  • NZXT Community Flag
  • SDMN FC Community Flag
  • Vikkstar Community Flag

(DLC) Battle-cars
  • Added "Vulcan" DLC Battle-Car, including...
    • (DLC) Six new Decals:
      • (DLC) Combat
      • (DLC) Cryo Flames
      • (DLC) Medic
      • (DLC) Space Worm
      • (DLC) ARC
      • (DLC) Armada
      • (DLC) One new Wheel:
        • (DLC) Vulcan

    VULCAN_2.jpg


    Decals
    • Flower Power (Merc)
    • The following skins have received a visual upgrade when used on the upgraded Gizmo and X-Devil:
      • Lightning
      • Flames
      • Skulls
      • Stars
      • Stripes
      • Tech
      • Wings

    Rocket Trails
    • Lightning Yellow Boost

    Holiday 2016
    • New Year’s 2017 Glasses Topper
    • Elf Hat Topper
    • Nutcracker Antenna
    • All 2015 Items:
      • Xmas Rocket Trail
      • Blitzen Topper
      • Christmas Tree Topper
      • Sad Sapling Topper
      • Santa Topper
      • Candy Cane Antenna
      • Holiday Gift Antenna

    Octane%20ZSR%20Hero%20Art.Hyc_Br0fg.jpg


    CHANGES AND UPDATES

    General
    "
    • Champions Crate IV" can now be found rarely after online matches.
      • The new Crate features all-new items including the "Octane ZSR" Import Body.
    • The "Gizmo" and "X-Devil" Battle-Cars have received visual upgrades.
    • Custom Training
      • A new “Custom Training” editor has been added that allows players to create training sequences, and share them with others through PsyNet.
      • When you upload a sequence to PsyNet, a unique alphanumeric code is generated that you can use to share online.
      • The default “Browse” view shows the most played sequences on your platform to make it easy to discover new ways to train.
      • You can “Favorite” sequences to quickly access them later from the “Favorites” tab.
      • For the initial “v1” release, all Custom Training sequences are platform-specific.
    • Color Blind Support
      • A new “Color Blind Mode” option has been added to the Options menu that forces all cars and team colors to the default, high-contrast Orange and Blue shades.
      • A new “High Contrast Nameplates” option has been added that changes the shape and outline of the opposing team’s nameplates.
    • Postgame Highlights
      • At the end of each match, match highlight replays will now be played in the background behind the scoreboard.
      • The scoreboard can now be hidden with a button press to better view the match highlights.
    • Master Volume Control
      • A Master Volume Control slider has been added to Audio Options that allows players to adjust the overall volume of the game without having to change each category individually.
    • Controller Deadzone
      • A new Controller Deadzone option has been added that allows players to specify how large of an analog stick input deadzone they want.
      • The default value of 0.3 means that you must tilt the analog stick 30% of the way in a direction before your car begins to change directions on the ground or in the air.
      • Reducing this value makes your steering more sensitive, but can also lead to unintended changes in direction.
      • This value does not affect how the game detects directional dodge move input.

      frenchfries_rlmod.jpg


      Online
      • (PC) Steam Workshop Map Support
        • The Steam Workshop has been enabled for PC players that wish to create and/or play custom community maps.
        • To participate, visit the “Workshop” section of the Rocket League Steam Community site and click the “Subscribe” button on any content that interests you, and the content will be automatically downloaded by Steam.
        • Open Rocket League, navigate to “Workshop” under the “Extras” menu to view and play downloaded content.
        • For content creators, we have provided the Workshop Uploader tool with this Steam build that allows you to publish map content to the Steam Workshop.
      • Arena Preferences
        • An “Arenas” button has been added to the Playlist menu that allows players to “Like” or “Dislike” specific maps.
        • “Liking” an arena increases the odds that you will play on it in online matches, while “Disliking” has the opposite effect.
        • When a server chooses the next Arena, the servers factors in the preferences of all connected players. A map is less likely to be chosen if multiple players “Dislike” said map.
        • Default: Your preferences are applied to all Playlists by default.
          • Custom: “Likes” and “Dislikes” can be changed on each Playlist.
      • Rocket Labs Updates
        • The Rocket Labs playlist has been retired.
          • All active Rocket Labs maps have been added to Casual Playlists
          • With the release of Starbase ARC, Octagon has been removed from the pool of active Lab maps.
          • Double Goal has been re-added to the active Labs map pool in all Casual Playlists..
        • Seamless Bot Replacement
          • When a player joins a match in progress, they are now spawned into the same position as the bot they are replacing.
          • Your camera will focus on the bot you will replace to let you orient yourself. A short countdown will play and you will be spawned into the match with control of your car.

        BUG FIXES

        General
        • Car customization will no longer be lost when equipping a licensed vehicle. Any incompatible items will now be re-attached when switching back to a non-licensed vehicle.
        • Aquadome wall distortion has been removed to fix double ball image issue.
        • Framerate on Aquadome has been improved for lower-end PCs.
        • Batmobile no longer “bounces” upon landing from a jump or aerial.
        • Players will no longer be randomly banned from matchmaking after a crash.
        • PS4 account data now properly loads when splitscreen is in use.
        • UI will no longer display the “New Item” indicator if the new item is a Crate and you have Crate notifications disabled.
        • Players no longer forced into matches if Party Leader joins a match.
        • Green shades of paint added to the primary car color selection in a previous update now work correctly in online matches.
        • The new Dualshock 4 controller is now natively supported on the PC version of Rocket League.
 
Arena Preferences
  • An “Arenas” button has been added to the Playlist menu that allows players to “Like” or “Dislike” specific maps.
  • “Liking” an arena increases the odds that you will play on it in online matches, while “Disliking” has the opposite effect.

Toivottu lisä ainakin omassa porukassa, piru että on mennyt hermot siihen "Epicuuuu Saveuuuuu" -areenaan :D
 
Uudistunut X-Devil omasta mielestä vanhaa rumempi edestä mutta takaa vähän hienompi, voi kun näiden yhdistelmän saisi :D
 
Uuden päivityksen myötä kaikki conffit sekä statsit nollaantu, rankki pysyi ennallaan. Eipä sillä että noita tulisi paljoa kateltua mutta hieman harmittaa. Mitä googlesta asiaa katsoin niin aika ajoin muille myös samanlaista tapahtunut.
 
Jaahas, meikällä oli kaikki kadonnut.. Nyt kai sitten vaan rakentamaan parempia statseja alusta :)
 
Uusin hotfix ilmeisesti korjasi tuon statsien katoilun.
 
Onkos tähän jotain hyvää tutoriaalia, joka kannattais katsoa?

Rookiella pelasin yhden lyhyen 3v3 kauden läpi ja prolla yhden samanlaisen. Rookiella oli aika yksinkertaista, mutta prolla tais voittoja tulla 5 ja häviöitä 4. Maalia en tehnyt edes joka matsis.

Onlinessa muutaman kerran kokeilin ja pari maalia sain, mutta sen verran epävarmaa oma meno vielä, että jos on vähänkin heikompi tiimi, niin ei tuu pelistä mitään :)
 
Itse katoin aikanaan SubParButInHD :n tutorialit ja sitäkautta lähdit pelailemaan.



Hyvät tiimikaverit / kaveri jonka kanssa pelailla auttaa todella paljon alussa ettei molemmat juokse pallon perässä turhaa
 
Onkos muita jotka hurahtanut ostelemaan noita autoja :) Ekojen joukossa eilen kirmasin ostamaan nuo hotwheels kaaratkin.
Tuommoset itellä:
222c202a5944c4001e2719171d512ef2.png


Tuota bone shakeria en vielä ole kerennyt kokeilemaan, twin mill toimi omaan pelityyliin ihan ok, mieluisin noista on kyllä tuo aftershock. Paluutulevaisuuteen oli melkosen turhaostos.
 
Onkos muita jotka hurahtanut ostelemaan noita autoja :) Ekojen joukossa eilen kirmasin ostamaan nuo hotwheels kaaratkin.
Tuommoset itellä:
222c202a5944c4001e2719171d512ef2.png


Tuota bone shakeria en vielä ole kerennyt kokeilemaan, twin mill toimi omaan pelityyliin ihan ok, mieluisin noista on kyllä tuo aftershock. Paluutulevaisuuteen oli melkosen turhaostos.

OOoh.. ne Hot Wheelsit tuli sitten. :tup:

Itsekin tätä on tullut pelailtua tätä kaveriporukalla ja olikin ihan hauskaa kun oppi lentämään ja osumaan palloon ilmastakin. Sitten meni muutamilla ihmisillä överiks ja nyt sitä täytyy hakkaa sit päivittäin ja reenata et pärjää ladderissa. Itseltä meni maku tässä kohtaa kun itse hankin pelin lähinnä että joskus voi vaan naksutella aivot narikassa eikä sen enempää. Nythän se peli on maannut pelaamattomana ku itseäni ei ladder hommat kiinnosta.o_O

ps. Jos johki porukkaan pääsee ihan vaan "huvin vuoksi" pallottelee ni saa heittää invitee. :comp:
 
Hupina itsekin pelailen, muutama tunti tulee kyllä silti pelailtua päivässä :)
Lentämistä opettelen vasta, aika usein menee vielä reisille se palloon oikealla tyylillä osuminen. Milläs kamera säädöillä pelaat? Noita yrittäny viilailla kohdilleen ja etsiä sitä sopivaa.
 
Hupina itsekin pelailen, muutama tunti tulee kyllä silti pelailtua päivässä :)
Lentämistä opettelen vasta, aika usein menee vielä reisille se palloon oikealla tyylillä osuminen. Milläs kamera säädöillä pelaat? Noita yrittäny viilailla kohdilleen ja etsiä sitä sopivaa.

Sanotaan näin et säätämättä paras :rofl: Mä koitin itsekin niitä kamera säätöjä hakee mut defaultti on ollu itelle paras.:kahvi:
 
Ite laajensin vähän tuota kuvakulmaa 90->110 asteeseen, ja ainakin pikaisten testien perusteella tuntu ihan hyvältä, ehkä parempi kun default.
Lisäksi koitin säätää ton air rollin vasempaan liipaisimeen X:n sijaan. On noi aerialit vielä niin hakusessa ettei pysty sanomaan oliko merkittävää muutosta parempaan, mutta ilmeisesti monet pro:t pitää noin, niin pakkohan se oli koittaa!

Tosta pallokuvakulmasta vielä sen verran, et muuten hyvä, mutta välillä kun haluaa nähdä eteensä esim. kun pallo on korkeuksissa tai kun lähtee hakemaan lisäboosteja, niin ihan hyvä heilauttaa normaaliin kuvakulmaan.
 
Onkos muita jotka hurahtanut ostelemaan noita autoja :) Ekojen joukossa eilen kirmasin ostamaan nuo hotwheels kaaratkin.
Tuommoset itellä:
222c202a5944c4001e2719171d512ef2.png


Tuota bone shakeria en vielä ole kerennyt kokeilemaan, twin mill toimi omaan pelityyliin ihan ok, mieluisin noista on kyllä tuo aftershock. Paluutulevaisuuteen oli melkosen turhaostos.
Twin Mill III näytti ihan hassulta, mutta eipä oo tullu vielä ostettua. DLC:tä kyllä löytyy jonkun verran kertynyt, vaikka 90% ajasta tulee kyllä pelattua joko Dominus GT:llä tai Octane ZSR:llä.

DK2M7xf.png


Reilu 250 tuntia näkyy olevan pelattuna tällä hetkellä, nykyään melkein joka ilta tulee joku tunti tai pari hakattua. Yleensä 3v3 kaveriporukalla ihan perus standardia, harvemmin jaksaa rankedia kun ei ole mielestäni vaan läheskään yhtä mukavaa ja rentouttavaa. Rankedissa suolan määräkin tuntuu olevan moninkertainen.

Edit:
Tulihan se Twin Mill III ostettua sitten. Vaikuttaa loistavalta: oikeen mageen näkönen ja hitboksi indenttine Batmobilen kanssa. En ihmettelisi jos tästä tulee pro pelaajien keskuudessa Dominuksen, Octanen ja Batmobilen lisäksi yksi käytetyimmistä autoista.
 
Viimeksi muokattu:
Oisko täällä aktiivisia pelaajia 2v2 tai 3v3?
 
Näyttää ihan hauskalta, aina välillä tulee vaihtelun vuoksi näitä kummallisempia game modeja pelattua. Mikään näistä ei kyllä vielä ole ollut sellainen, että kovin kauaa jaksaisi putkeen samalla tavalla kuin perus 3v3:a.

Kohta 300 tuntia kertynyt täyteen, siitä on kyllä jo aikaa kun mikään peli on näin pahasti koukuttanut..

lbSWpwE.png
 
Mulla näyttäs nyt 162h pelattu ja alle 3kk sitten ostettu peli. Eli koukuttaa ja pahasti :D

Kenenkään kaverin kaa ei ole tullut vieläkään pelattua, voisin joskus kokeilla miten toimii. Lisäillä saa steamiin, neoflixx

Pelaajana en mikään paras mutta harvemmin enää tulee mitään hirveän tyhmää virhettä tehtyä :D
 
Noniin, Dropshot patchi iski.

Eq7o4eQ.png


THE HEADLINES
  • Dropshot game mode is now available in the unranked playlists
  • Neo Tokyo has been removed from Casual and Competitive playlists
  • Turbo Crate has been added
  • --- Painted Endo bodies and Tachyon Rocket Trails can be found in the Turbo Crate
  • Seasonal Easter Items can be acquired March 22 to April 17
  • Season 3 of Competitive play is ending and Season 4 begins. Titles and items will be awarded for the highest rank achieved during the season
NEW CONTENT
ARENAS
  • “Core 707” is now available when playing Dropshot
  • “Mannfield (Night)” is now available in all playlists
  • “Neo Tokyo” has been removed from Casual and Competitive playlists
  • --- The map will remain playable in offline and private matches
  • --- In a future update, Neo Tokyo will return to online play with a standard layout
ARENAS
  • Turbo Crate has been added
  • --- Painted versions of the “Endo” Battle-Car are available from this crate.
  • --- Painted versions of the “Tachyon” Rocket Trail are available from this crate.
EASTER 2017
  • Seasonal Easter Items can be acquired March 22 through April 17
  • --- Easter Egg Antenna
  • --- Bunny Ears Hat
  • --- Easter Basket Hat
ACHIEVEMENTS
  • Registered Voter
  • --- Head to 'Arena Preferences' and use all of your votes
  • Metaverse
  • --- Equip the Halo Topper and win a match on Starbase ARC
  • Brave the Elements
  • --- Complete a match on wasted land, under the sea, and in outer space
  • Damage Control
  • --- Win a Dropshot match via shutout
  • Full Course
  • --- Score a total of 18 Goals in Dropshot
  • Buckminster
  • --- x10 Damage a total of 320 panels in Dropshot
CHANGES AND UPDATES
GENERAL
  • Dropshot
  • --- The new Dropshot game mode is now available in the unranked playlists
  • --- The goal of the mode is to break the floor with the ball on the opponent's side, and knock the ball through the hole
  • AquaDome has undergone further performance optimization and its overall color saturation has been reduced
  • “Spell (Sando Remix)” by Hollywood Principle has been added to the soundtrack
  • In-game code redemption has been added
  • --- In the future, Players can go to the “Extras” menu, select “Redeem Code,” and enter codes to unlock in-game items
  • Arena Preferences
  • --- Preference weighting has been updated to be simpler. A map’s odds are now changed based on the net percentage of the lobby who like or dislike a map
  • --- If all players in a lobby Dislike a map, it will now never appear
  • --- If half of the players in a lobby Like a map, it will appear 50% more often
  • --- If one player Likes a map and another player Dislikes it, it will appear as often as normal
  • Time Played is now tracked as a statistic
  • --- Time played before this update will not be included in tracking
USER INTERFACE
  • Trading Updates
  • --- The Trade interface has been updated. All trade offerings will appear on screen without players needing to scroll the list.
  • --- The trade timer now runs for five seconds, up from three seconds.
  • Key Selection
  • --- A new “Key Selection” setting has been added to the Options Menu (Use Oldest, Use Newest, or Ask Me)
  • --- If the user chooses “Ask Me” a new UI modal will appear when opening a crate that allows players to pick which key to use.
  • Free Play Training
  • --- You can now select which map to train on after choosing “Free Play” from the Training Menu.
  • --- You can now exit directly to “Free Play” from the end of match menu.
  • Custom Training
  • --- Custom Training sequences can now be discovered and played cross-platform.
  • --- The Custom Training feature can now be accessed while offline
  • --- A new “Featured” tab has been added that spotlights selected Training Sequences chosen by the Psyonix team
  • Forfeiting a 1v1 match now requires confirmation.
  • Loading Screens now reflect the arena being loaded into as well as the game mode
  • --- Game Tips are now included on the new Loading Screen
  • Painted Items now show a colored border in the UI
  • PS4 and Xbox One players can now bind “Air Roll Left” and “Air Roll Right” from the Controls menu
  • PS4 and Xbox One players can now disable Light Shafts in the Video options menu
  • The default binding for Create Party and Invite Players has been changed to “X” on Xbox controllers, and “Square” on PS4.
COMPETITIVE
  • Season 3 has ended. Titles and items will be awarded for your highest rank achieved during the season
  • --- Season 3 Prospect Wheel
  • --- Season 3 Challenger Wheel
  • --- Season 3 Star Wheel
  • --- Season 3 Champion Wheel
  • --- Season 3 Grand Champion Title
  • Season 4 brings a new set of Skill Rankings to provide more clear divisions between skill levels
  • --- You are now classified into Bronze, Silver, Gold, Platinum, Diamond, Champion, and Grand Champion ranks
  • --- The new Grand Champion rank will be harder to attain than in Season 3
  • --- There are now only four divisions per skill tier (e.g. Gold II, Division IV) due to each tier covering a smaller range of skills
  • Skill Reset
  • --- After placement matches, you will be assigned a skill rating influenced by your Season 3 ranking
  • --- This ranking will be lower than where you finished Season 3 and you will have to climb back to the highest rank you can reach
  • --- We are not doing a full reset like Season 3 due to the lengthy period of matchmaking disturbance it created. This “soft reset” means players start separated by skill to keep things balanced but can still climb back to top ranks
  • Matchmaking Abuse
  • --- In the interest of enforcing fair competition, a small number of accounts have been identified as abusing the matchmaking system, and will receive a hard skill reset. These accounts will not receive Competitive Season 3 item rewards
  • Placement Match Updates
  • --- The placement match system has been revised to allow players to climb faster if they win the majority of their placement games
  • When rejoining a Ranked Match, the default option is now “OK” instead of “Cancel”
ESPORTS
  • An “Esports” button has been added to the top of the main menu
  • --- The Esports button will take you directly to live, official Rocket League tournaments on Twitch, including live RLCS streams
  • --- This button will only be visible during associated live events
  • Spectators can now see a player’s Boost Meter and Rumble Power-up when in Player View
BUG FIXES
GENERAL
  • The Boost Meter now rounds down when you have a fractional amount of boost.
  • Party Members can now rejoin Private Matches after exiting to the Main Menu.
  • Fixed a rare issue where items would disappear after a completed trade
  • The achievement “Rocket Genocider” has been fixed
  • Xbox One: Removing a split screen user from a party no longer ends the party
  • An issue with the Dominus GT tail lights not working properly has been fixed
  • Turning on/off Color Blind Mode no longer causes the field to change colors in Free Play
  • Players can no longer pass through the Arena wall on Double Goal (Rocket Labs)
  • Trading with one player in your party no longer prevents you from trading with other party members afterwards
  • Painted Items are now displayed correctly in the Trade-In menu
  • Lobos Wheels now have glowing eyes on both sides of your Battle-Car
  • The gun turrets behind the arena in Starbase ARC no longer shoot indefinitely
  • Fixed an issue causing Motion Blur to be incorrectly disabled on PS4 and Xbox One
  • Optimized the performance of the majority of the Rocket Trails in the game
 
Viimeksi muokattu:
Pitäisi kai seurata uutisia, onnistuin taas poistamaan asennuksen juuri isoa päivitystä edeltävänä päivänä. Rumblen kanssa oli just sama, aiemmin ei nyt ihan päivälleen mutta hyvin lähelle sattuu usein kyllästymään. Jos peli on asennettuna, sitä tulee aina vahingossa pelattua niin ettei muuhun riitä enää illalla aikaa.
 
Pitäisi kai seurata uutisia, onnistuin taas poistamaan asennuksen juuri isoa päivitystä edeltävänä päivänä. Rumblen kanssa oli just sama, aiemmin ei nyt ihan päivälleen mutta hyvin lähelle sattuu usein kyllästymään. Jos peli on asennettuna, sitä tulee aina vahingossa pelattua niin ettei muuhun riitä enää illalla aikaa.

Herätyskello soimaan viereen kun pitää lopettaa? :p
 
On kyllä harvinaisen toimiva tää Dropshot. Rumblessa käy nopeasti kyllästyttämään rng-faktori enkä itse ainakaan ikinä kovin montaa erää sitä putkeen jaksa. Dropshot kyllä maistuu, harmi vaan että itse Core 707 mappi on ainakin mun mielestä aika helvetin tylsä visuaalisesti.
 
Jaahas, lisää rahanmenoa tiedossa sit tähän peliin, pakkohan tuo charger on hankkia :D
Btw, jos satutte näkemään mua (neoflixx) pelissä niin en spämmi tahalleen chatissa, xbox360 ohjain sano sopimuksen irti ja joudun käyttämään ps3 ohjainta joka hakkailee iteksiään noita nuolinäppäimiä. Chatti on poistettu käytöstä mutta se silti vissiin lähettelee niitä viestejä vaikka itse en niitä näekkään.
 
Luulin ensin, että Dropshotissa tippuisi autotkin koloihin. Olisi ollut turhan extreme, mutta oikeasti tuo on yllättävän hauska pelitila, joskin tylsällä labs/vr-teemalla. Pyöreähkössä kentässä myös pallo kiertää turhan helposti seinän ja lattian rajassa osumatta maahan.
 
Ei kyllä kiinnosta noi oikeat autot tässä pelissä, kuitenkin minimi muokkaus mahdollisuudet kuten Batman ja BTTF autoissa.
"For $1.99 USD (or regional equivalent), players will be able to grab the Ice Charger itself, in addition to exclusive Ice Charger premium Wheels and six Premium Decals -- Clean Cut, Crazy Sandwich, Flames, Rakugaki, Rally, and CCCXL. The new ride can be fully customized, too!"
 
3V3 compis taas näköjää ihan paskaa. Yritin hankkia rankkia mut parin pelin jälkeen abandosin koska totesin että tuo on yhtä paskassa kierimistä kun omat tekee hienoja paikkoja vihuille mistä tekevät maalin :facepalm:. Vittu ku voi olla eläminenkin vaikeaa näiden kanssa.
 
Jotain erikoista tapahtunut matchmakingin kanssa taas tai sitten sattunut vaan huonoa tuuria. Pelaan normaalisti todella syöttelevää peliä enkä rallaa pallon perässä, nyt on parissa pelissä pitänyt tehdä kaikki itse ja pistemäärät olleet sen mukaisia, kun useampi matsi päättynyt siihen, että itsellä lähemmäs 1000 pistettä ja kavereilla 20-100. Saihan noista voitot väännettyä joten ihan hyvä fiilis jäi, mutta sai kyllä rutistaa ohjainta vähän liikaa kun on tottunut tasaisempaan tiimipelailuun... :D
 
Jotain erikoista tapahtunut matchmakingin kanssa taas tai sitten sattunut vaan huonoa tuuria. Pelaan normaalisti todella syöttelevää peliä enkä rallaa pallon perässä, nyt on parissa pelissä pitänyt tehdä kaikki itse ja pistemäärät olleet sen mukaisia, kun useampi matsi päättynyt siihen, että itsellä lähemmäs 1000 pistettä ja kavereilla 20-100. Saihan noista voitot väännettyä joten ihan hyvä fiilis jäi, mutta sai kyllä rutistaa ohjainta vähän liikaa kun on tottunut tasaisempaan tiimipelailuun... :D
Tämä viimeisin nollaus tosiaan sotki pelit pahasti. Aiemmalle omalle (ei huippu-) tasolle kipuaminen oli huomattavasti entistä hitaampaa ja vastaan tuli entistä enemmän quittaajia, wannabe maalivahteja ja heti 1 maalin tappioasemassa omaan maaliin päin pelaavia perseilijöitä. Ollut taas pari viikkoa poistettuna, mikä on tehnyt ihan hyvää pelikirjaston läpikäynnin suhteen.
 
Komppaan edellesti. Solossa en pääse etenemään vaikka hampaat irvessä pelaan. En edes ole mikään surkein pelaaja enää näitten kaikkien tuntien jälkeen mutta taidot ei edelleenkään riitä siihen että voin pelata omia vastaan samalla kun teen maaleja :D
Ennemmin otan omalle puolelle pari täysamatööriä jotka ei oikeestaan osu palloon kun noita jotka pelaa omaa maalia kokoajan tai quittaa suorilta.
Muutenkin tuo on jotenkin erikoinen, useamman kerran olen voittanut 6 matsia putkeen ja silti rankki (sekä divisioona) siellä huonoimmassa mitä on.
Siihen se yks häviö ja se nollaa senkin etenemisen näköjään. En tiiä miten tuossa rankissa pitäs edetä tai monta matsia voittaa.

Solo standardia eilen pelailin huvikseen kun kaveri halus kokeilla kun ilmaseks saa pelata. Kaikissa matseissa tein 6-9 maalia jne. Ei mitään järkeä edes pelata sitä tuolleen.
 
Jeps, tuli ostettua tämäm pc:lle, kun halvalla lähti, tuli hakattua melkein vuosi PS4:lla, kaveriksi saa lisätä steamiin jos porukassa pelaaminen kiinostaa: Make7200
 
f6fc160c1784d9b113a71afaea50b858.png


Tuolla tasolla tuota vois pelata (jonkun verran ylös tai alas). Kaverina alottelija joka juuri osti pelin, viikonlopun sitä siis vasta pelannut :)
Jos tuohon se yks tai kaks kaveria löytys aina pelailemaan niin saisi ehkä niitä voittojakin kun ei tarviisi jotain randomia ottaa aina mukaan jotka joko pelaa tai sit ei pelaa tai sit lähtee matsista pois.
Itse olen hakannut nyt jtn 260h joten jotakin osaan jo tehdä.
 
Tuollasilla asetuksilla nyt mennään. Ehjän ohjaimenkin sain niin vähän paremmin taas onnistuu pelailu :)
Mielenkiinnosta voisitte postailla asetuksianne tänne.
 

Liitteet

  • rocketleague kamera.jpg
    rocketleague kamera.jpg
    130,7 KB · Luettu: 154
Meinasin postata omat, mutta ne näyttävätkin olevan nuo defaulttiarvot :) No, minä käytän sitten niitä kun oon ihan toimivaksi havainnut.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 631
Viestejä
4 494 148
Jäsenet
74 265
Uusin jäsen
Oranta

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom