Myyty Robotti-imuri Xiaomi Mi Mop 2 Lite Jyväskylä 100e

Liittynyt
22.04.2019
Viestejä
113
Myytävä tuote: Xiaomi Mi Mop 2 Lite
Hinta:100e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 13.12.2022 Telian verkkokaupasta
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Sähköinen tilausvahvistus minulta löytyy, varsinaista kuittia en löytänyt. Tuotteella ei ole myyjän antamaa takuuta, valmistajan takuusta minulla ei ole tietoa.
Muuta huomioitavaa:
Käyttökokemukseni: Imuri toimii hyvin jos lattioilta siivoaa pois pienet asiat kuten sukat. Yksi sukka voi jumittaa imurin paikoilleen. Imurointia voi seurata appin kautta etänä mikä on toiminut hyvin. Imuri vaatii vapaan pääsyn lataustelakkaan, muuten bugittaa ja jää pyörimään paikalleen. Esim. imuria ei voi laittaa vain keittiöön ovi kiinni ilman lataustelakkaa koska ei enää tiedä missä on vaan jää pyörimään paikoilleen. Lataustelakka pitää siis siirtää imurin mukana keittiöön ja sen jälkeen oven voi sulkea. Jos asunnossa on kaikki ovet auki lataustelakka voi olla missä huoneessa vain mutta kokemukseni mukaan imurointi on aina syytä aloittaa lataustelakasta, muuten tod. näk. jää vain pyörimään paikoilleen.

Osaa fiksusti kiertää ja imuroida esim. pöytien ympäriltä. Kevyitä tuoleja siirtelee paikoiltaan koska "tökkii" niitä etsiessään reittiä niiden ohi. Itse käytin 65m2 asunnossa jossa yksi pieni koira ja kun laitoin siivoamaan lähtiessäni koiran kanssa n. tunnin lenkille oli palatessani imuroinut koko asunnon. Tämän jälkeen imuri oli tyhjennettävä koska oli jo täyttynyt koirankarvoista. Imuroinnin tulos oli mielestäni erittäin hyvä, kuin olisi itse imuroinut tehokkaalla imurilla.

Moppaus toimii jos suihkuttaa itse lattioille jotakin mietoa puhdistusainetta, pelkällä vedellä jälki on aika onneton. Vesisäiliöön ei siis voi laittaa muuta kuin vettä, ohjeet kieltävät sen. Moppaus syytä tehdä imuroinnin jälkeen erikseen, "vacuum and mop"-toiminto ei mielestäni toimi jo siitä syystä että lattioille olisi hyvä laittaa jotakin puhdistusainetta mopatessa. Mukana tulee 2 kpl vaihdettavia ja pestäviä moppausliinoja.

Myyn koska olen muuttamassa ja ei toimisi hyvin uudessa asunnossa portaiden vuoksi.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Jyväskylä
Toimitustapa: Mielellään nouto.
Maksutapa: Mobilepay, tilisiirto.


Kuva:
 

Liitteet

Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 640
Viestejä
4 207 119
Jäsenet
70 927
Uusin jäsen
enigtastic

Hinta.fi

Ylös Bottom