Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo mä laitan yvn.Moi!
Minulla olisi tarjota sinulle Ps4 tavaraa. Laitatko minulle YV, niin jatketaan siellä. Sijainti Vantaa.
Sulla on niin uus käyttjätili ettei yv ole käytössä. Voitko tarjota niitä vaikka sähköpostilla? laitatom(at)gmail.comMoi!
Minulla olisi tarjota sinulle Ps4 tavaraa. Laitatko minulle YV, niin jatketaan siellä. Sijainti Vantaa.
Kiitos tarjouksesta, mä pitäydyn kuitenkin näissä vähän uudemmissa. Katotaan jos tulee joku hyväntekeväisyys juttu niin voisin olla tästäkin kiinnostunut.Moro, löytyisi alkuperäisen mallinen Xbox One kaikkine tarvikkeineen, jos olet sellaisesta kiinnostunut. Ohjaimen "paritusnappi" ei toimi konsolin kyljessä, ottanut joskus kolhun siihen nurkkaan. Toimii muuten täysin normaalisti ja on hiljainen, ei erikoisia ääniä. Konsolille on digitaalisesti asennettu muistaakseni 6 kpl pelejä
Selvä juttuKiitos tarjouksesta, mä pitäydyn kuitenkin näissä vähän uudemmissa. Katotaan jos tulee joku hyväntekeväisyys juttu niin voisin olla tästäkin kiinnostunut.
Joo tää one S kiinnostaa. Onko sulla torissa myynnissä sama kone?Entä One S joka lähtee käyntiin, mutta sammuu noin minuutin päästä ja kuva katoilee näytöltä? Sijainnin vuoksi tulisi varmaankin postittaa.
Sieltä löytyy ja meni ilmeisesti jo kaupaksi, kiitos kuitenkinJoo tää one S kiinnostaa. Onko sulla torissa myynnissä sama kone?
Juu eipä mitään.Sieltä löytyy ja meni ilmeisesti jo kaupaksi, kiitos kuitenkin
Moi! Mulla olisi ps4 joka ei käynnisty tuntemattomasta syystä. Laitoin pelin päälle, kävin vessassa ja takas tullessa ei enää virta kulkenut. Kiinnostaako?
Toki kiinnostaa, laitan yvnä tarjouksen.Moi! Mulla olisi ps4 joka ei käynnisty tuntemattomasta syystä. Laitoin pelin päälle, kävin vessassa ja takas tullessa ei enää virta kulkenut. Kiinnostaako? (Uusi tili, ei yv käytössä: shrimpiesan@gmail.com)
Ois 2 xboxia toinen on digital versio joka toimii erinomaisesti mutta toinen joka ei ole digital versio siinä ei toimi virtanäppäin mutta toimii muuten hyvin ja ohjain toimii hyvin molemmat on 1TB molemmat on xbox one sJos nurkista löytyy rikkinäisiä ps4 tai Xbox one s/x konsoleita tai näiden ohjaimia, niin tarjoa rohkeasti mulle vikakuvauksen kera. Joko yv:llä tai tänne viestiä.
Helsinki-Turku akselilla voin noutaa.
Toki, mä laitan yvnä.Moikka!
Mulla olis Ps4 slimmi, josta ilmeisesti blu-ray asema rikki. Ei suostu sen johdosta päivittämään. Kelpaako?
edit: sposti on jkateinen5@gmail.com
Moi. Olisitko kiinnostunut ostamaan, minun ps4 ohjaimen? Ohjaimessa on vasemmassa tatissa, jotain vikaa vasen tatti, ei jostain syystä toimi. Mutta sen saa, ehkä korjattua, mutta minä en ainakaan saa korjattua sitä. Hinta pyyntö 20 euroa, sisältäen postikulut. Miltä kuulostaa?Jos nurkista löytyy rikkinäisiä ps4 tai Xbox one s/x konsoleita tai näiden ohjaimia, niin tarjoa rohkeasti mulle vikakuvauksen kera. Joko yv:llä tai tänne viestiä.
Helsinki-Turku akselilla voin noutaa.
Moi. Mulla ois PS4 pro 1tb. Muuten toimiva laite, mutta ei lue levyjä aina. Vähän ku heiluttaa konetta niin lukee levyn. Eivät suostuneet divarissa ottamaan vastaan. Mukaan pari ohjainta mitkä vähän kärsinytUppista, tarjotkaahan huollettevia tai rikkinäisiä.
Joo kiinnostaa, selvästi lukupää hajalla. Heitä tarjousta kehiin...Moi. Mulla ois PS4 pro 1tb. Muuten toimiva laite, mutta ei lue levyjä aina. Vähän ku heiluttaa konetta niin lukee levyn. Eivät suostuneet divarissa ottamaan vastaan. Mukaan pari ohjainta mitkä vähän kärsinyt